Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé? Jeg mangler DIN hjælp.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner! 

Jeg har fået en rigtig fornuftig idé, hvorfor jeg gerne vil dele den med jer. 

Forleden aften så jeg et program i TV'et, som handlede om folk, i USA, der byttede sig frem til forskellige varer - uden penge involveret. Grunden til at, de gjorde dette, var den økonomiske situation blandet med en hobby og glæde ved at opnå noget. Måden disse traders fandt nye varer på, var at køre rundt og stoppe op, når de fandt interessante varer, som kunne være værd at få fat i. 

Har du aldrig tænkt: "Hvorfor købte jeg dog den ting?", "Åååh, hvor gad jeg godt at have sådan en (...)" 

Jeg har derfor tænkt på at lave en platform/portal, hvor man kan melde sig som bruger, lægge sine varer op, tilføje produktbeskrivelser, indtaste oplysninger (adresse, land, navn), tidligere byttehandler, mulighed for at danne netværk, m.m. 

Meningen er ikke, at man skal bytte via siden, man skal blot finde produkter og komme i kontakt og aftale et sted at mødes. Når man vender hjem igen, kan man så gå ind og "rate" vedkommende man mødtes med, således at andre kan se, om han/hun er værd at stole/bruge tid på/bytte med. 

Man skal også kunne søge efter forskellige produkter og se, hvor I det respektive land det er. Så hvis nu jeg boede i Manchester og ville have en ATV, så ville jeg kunne se, at der eksempelvis boede en i Newcastle, som var villig til at bytte sin ATV. 

Det er idéen i grove træk. Hvad synes I? :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Sorø
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  EDGiO Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bestemt at det lyder som en spændene idé og jeg tror helt sikkert at det kunne blive en succes.

Husk at holde os opdateret hvis du får sat noget igang :)

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder som en super god ide... Der er ikke så mange begrænsninger og har, efter min mening, derfor stort potentiale for at få rigtig mange medlemmer..

Hvis siden er pæn og overskuelig, med et klingende navn og masser af opmærksomhed kan det komme langt..

Der er selvfølgelig en chance for at det ender som en salgsside, hvor folk ender med at bytte deres ting for mammon, men det er vel i princippet også ligegyldigt i forhold til at der "bare" skal en masse brugere ind på siden.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,



Forslag til domæne-navn: byt-byt.dk, bytte-bytte.dk :)

Det lyder som den fedeste idé jeg længe har hørt..! Men jeg har lige et spørgsmål/forslag...

Hvordan havde du tænkt dig at tjene penge på det? :)

- En mulighed kunne måske være at det kostede lidt, at oprette sig som "bytter"? :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu meget sjovt.. Her forleden sad jeg og brainstormede lidt, og kom frem til noget der i grove træk minder meget om din idé.

Jeg ville også lave en platform a la DBA m.m., hvor folk kunne enten aftale at mødes og bytte - eller bare sende varerne til hinanden.

Jeg valgte dog ikke gå videre med det, da jeg mente det var en lidt for stor mundfuld med de andre projekter jeg sidder med. Så du skal være mere end velkommen til at bruge et af de navne jeg kom på (jeg har ikke kontrolleret om de er ledige)

BytteBørsen.dk

BytteBytteKøbmand.dk

BytteByt.dk

Byt-til-nyt.dk

DanmarksBytteBørs.dk (DBB.dk)

Bytteri.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Tak for den super positive feedback, det er en dejlig motivationsfaktor! :-) 

@Kasper: 

Tusind tak, domænet skal dog også kunne bruges på engelsk. :-)

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det lyder som en meget god idé. Det er helt sikkert noget, jeg vil bruge, hvis der er en stor brugergruppe. Samtidig skal hjemmesiden selvfølgelig være flot designet og funktionel.

Lad os endelig høre, om du går videre med idéen.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er sjovt med ord der betyder noget på et sprog som man så ændrer i for at få et klingende navn til en hjemmeside.

Har lige tjekket og desværre er følgende (som jeg fandt gode) allerede købt som .com:

Swoop
Swop
Swaap
Swap

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Spænde ide... ville lige rose dig for at dele din ide... der er så mange der ikke tør og sidder og ruger på deres ideer... man kommer ingen vegne hvis man ikke er åben... så hatten af her fra . håber du for en masse input... og held og lykke ;-)

mvh thor

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt set det pågældende program, og jeg tror virkelig på, at dette koncept kan blive en succes, hvis det eksekveres rigtigt.

Har du mulighed for det rent økonomisk, så ville jeg give den gas hurtigst muligt. Hjælper dig gerne med at finde et godt navn til websitet (free of charge), hvis du får brug for det.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)