Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO firma i Fyns Stiftstidende

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Fra  MelaMedic Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,
Vil du være rar at maile artiklen til mig?
Mvh. Henrik

henrik@dansklysterapi.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået fat i artiklen i en PDF udgave, meget nemmere at læse. Skriv PM hvis du gerne vil have den udgave.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

gerne et explr til mig tak

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glemte lige... jeg behøver vel ikke fortælle at den ikke skal offentliggøres... den ejes jo ikke af mig eller jer andre... men fyens stiftstidende

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Tak Kim !

For tilsendte.

En god artikel med dig til belysning af hvad det er for forretningsmetoder firmaet bruger.

Artikelen kan læses idag på Fyens Stiftstidende, afsnitet Business-Fyn side 10 & 11.

Som det også kan ses og hvad journalisten oplyste mig er Amino også brugt som kilde og med billedet, og jeg citerer "Hjemmesiden Amino.dk er fyldt med advarende indlæg mod XXXXXX"

Altså journalisten kan have søgt i Amino og fundet de 121 tråde der ihvertfald har været derinde. Det vidste er sikkert af ældre dato, fordi der er bl.a. billedet af Rene Sørensen, Pink Marketing.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Har fået fat i artiklen i en PDF udgave, meget nemmere at læse. Skriv PM hvis du gerne vil have den udgave.

Hej Kim, du må meget gerne sende mig pdf filen hvis du har mulighed for det. Pft :-) d@shoopster.dk 

Vh. Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

For ... da også.

Efter at have læst artiklen, kan jeg se, at personen, der står bag - har forsøgt at snyde mig i år 2003.

Dengang var det med 8 ugers gratis bannervisning på deres online portal. Glemte man at afmelde = Her er din faktura for 1 års banner visning i alt Kr. 24.000,00. ( der var kommet 2 kliks i 8 ugers perioden)

I sin tid gik vi knap 100 iværksættere sammen, betalte omkring 2.500,00 hver og fik ham jordet i retten.

De kom i kontant på Dr1 og firmaet lukkede -og han har så åbenbar kørt videre med sit pis, bare ændret en lille smule.

Den man skal stoppes. Det må lige være en sag for anonymous hackers.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja han er stor slem.

Forsøgte og få mig på krogen i 2010 med 8 ugers gratis SEO på 8 udvalgte søgesætninger/ord.

Havde dog læst betingelserne, ,og jeg opsage i tide, har stadig kop af opsigelsen liggende. Fordi man ved aldrig med det "firma".

Ja Jonas 2003 efter dette har han prøvet meget andet og med andre firmaer, navne m.m. retssager, konkurser m.m.

Men mon ikke retten i Odense efterhånden er tæt af ham. Og advokat Tom Bramming, Ret & Råd krydser gerne klinger med ham.

Så du sikkert også så i artikelen er "firmaet" i rigt mål blevet behandlet på Amino, også af SEO eksperter og bloggere på Amino.

Der også har forklaret hvad hans begeber som skyggesider og supplements sider har af betydning for de berørte totalt uvidende kunder.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det her er gået hen og blevet irriterende-spændende :) Nu er jeg bare nød til at vide hvem der er der omtales...

Jeg har jo via mit tidligere arbejde kendskab til flere end 3-5 "hustler" seo-firmaer. Og er umiddelbart svært for mig at gætte hvilken firma der skrives om i dette tilfælde :)

- Så er du ikke sød og sende pdf'en til mig også?

Takker på forhånd.

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Fra  MelaMedic Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

PM

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)