Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi registreres nogen steder eller opgører noget, hvis vi gør dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

En ven og jeg kører en side om betting og odds.

Da det går så godt, og vi rammer så meget, kunne vi godt tænke os en form for betaling for, at folk kan få fingrene i vores råd.

Men problemet er bare, om vi skal oprette os som virksomhed, hvis vi gør dette?

Vi kan dog ikke momsregistreres, da vi kun er 16 år begge 2, og da vores forældre ikke ønsker at deltage i projektet. Vi forventer dog ikke at have en omsætning på over 50.000, så det behøver vi jo heller ikke.

Men skal vi registreres nogen steder eller noget, og hvad skal vi aflevere til skat?

Håber at høre fra jer,

Mathias Kock

www.betmaster.dk 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46513
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kock:
Men skal vi registreres nogen steder eller noget, og hvad skal vi aflevere til skat?

Hvis I er sikre på ikke at overstige OMSÆTNING på 12 mdr på 50.000 kr - så kører i det som CPR personer - I skal opgive jeres fortjeneste til skat - f.eks. i selvangivelse og forskud (og derved har I givet besked nok), rubrik 12

Jeg ved ikke om der er specielle regler om betting og odds men det er vel bare råd om hvad man skal gøre og spille på og ikke jer selv der sælger spillet og så er det ikke et problem

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for det.

Men skal vi så udarbejde et regnskab eller hvad?

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at når man er under 18 år, så er det jeres forældre der er ansvarlige for hvad der sker.

Er ret sikker må drive virksomhed selv, heller ikke selvom det ikke er registreret, så det skal ske i jeres forældres navn og med deres accept.

De kan så godt vente med at registrere det som virksomhed, men de skal dog stadig svare skat af overskuddet.

Så hvis jeg var jer så ville jeg køre det som gratis service i et par år og så lave det til en virksomhed når i bliver 18

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46513
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da - men det går jo nok - i klarer jeg i første omgang sikkert fint som CPR med Indtægter - dato - bilags nummer - og Udgifter - dato - bilagsnummer og så gemmer i alle bilag - en god start på når I en gang vil registreres og skal til at gøre lidt mere ud af det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)