Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank opdatering d. 4/2

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

parship:

Oxkjær:
Jeg undrer mig dog stadigvæk over, at der er så mange der går op i den pagerank, hvad vil i dog bruge den til?

Total enig!

PR er et særdeles vigtigt redskab til at fastsætte priser på f.eks linkbuilding og fremtidige partnere, f.eks ved salg af bannerannoncer hvor der også linkes til anden side, der betaler x antal kroner for annoncering. Links fra sider med høj PR er vigtigt på mange planer i køber og sælgers øjne.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Torben Brighs:

Oxkjær:
Jeg undrer mig dog stadigvæk over, at der er så mange der går op i den pagerank, hvad vil i dog bruge den til?

Det er måske fordi, der trods alt er en vis sammenhæng mellem Pagerank og hvordan en side fremkommer i søgeresultaterne.

Jeg tror ikke en hujende hat på. at der er nogen sammenhæng der.

En af mine splogs er gået fra PR0 til PR6 her i går, og den eneste årsag til det er, at den har et link fra et PR7 site og ud over det har den et par stykker fra et PR2 og et PR3 site.

Hvis din påstand er rigtig, så ser jeg da frem til at få et boost rent besøgende, men det sker nok næppe Wink

lige præcis fordi du har links fra PR7 og andre mindre men stadig vigtige PR links, vil det være nemmere for dig at få din side frem på visse keyword, f.eks keyword der har relevans til dit PR7 indgående links vil være aktuelt, medmindre det er helt tilfældigt :)

Tror på sammenhængen, netop fordi PR er en af 200+ faktorer der bestemmer dit site's palcering!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv i øvrigt at log ind i Google webmaster tools og kig under Trafik og links.

På mange af mine sites vises nu kun en brøkdel af de indgående links - ??? hvad filan er nu det for noget.

UPDATE:
Det er tilsyneladende et internationalt problem -og menes at være en bug. Bare lidt underligt den kommer samme dag som en PR update.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder ik rart 

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

SEOmoz har en liste over officielle Google algoritme opdateringer - Den kan findes her: http://www.seomoz.org/google-algorithm-change

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Jeg tror ikke en hujende hat på. at der er nogen sammenhæng der.

En af mine splogs er gået fra PR0 til PR6 her i går, og den eneste årsag til det er, at den har et link fra et PR7 site og ud over det har den et par stykker fra et PR2 og et PR3 site.

Hvis din påstand er rigtig, så ser jeg da frem til at få et boost rent besøgende, men det sker nok næppe

Bemærk at Google offentliggør Pagerank med forskellige intervaller. Den nye Pagerank, som du kan se pr. 4. februar 2013, havde du sandsynligvis også 1. februar 2013 i Googles interne system.

Men hvis du ikke tror mig - så prøv at lave den lille test, som jeg tidlige beskrev i denne tråd - resultatet heraf vil tale for sig selvBig Smile

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)