Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgående links værdi

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  www.Phonecover.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

har læst lidt om indgående links og tror jeg her forstået vigtigheden i dem.

Hvad med udgående links. Har de nogen SEO værdi overhoved?

Mvh. Niclas

www.phonecover.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Udgående links er med til at fortælle google hvad din side handler om, med giver i sig selv ikke seo plusser.

Men betalte links kan give seo minusser, og links til malware og ligende er en rigtig dårlig idé.

Som hovedregel så undlad at linke til noget google ikke har indekseret.

Tilføjelse:

Hvis du linker i ring, f.eks. bytter links, kan det trække værdien ud af det indgående link.

Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  www.Phonecover.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.

Regnede ikke med det have nogen værdi rigtigt. Når du siger betalte link er det så indgående også. Jeg har set forskelige steder man ka betale for links og også store firmaer som feks : magasin er at finde derinde. kan ikke helt finde ud af den virkilige værdi af et enkelt link men 1000 kr var lige i overkanten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med betalte links mener jeg f.eks. bannerreklamer.

Selv om et betalt link ikke har seo-værdi, kan det godt ha' stor værdi for hjemmesiden, i form af indtjening/antal besøgende.

Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  www.Phonecover.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Har lige et tilægs spørgsmål

Hvis jeg laver en urlspion på min side,  hvilke externe links vil den så vise. Har set konkurenter der har 300-400 indgående links.

Dem med flest indgående links side har højest værdi. Ved godt det ikke lige er til at regne med men hvilke links tæller. feks. et link på en blog om telefonudstyr vile den tælle når jeg har en webshop som sælger telefon covers?.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niclas.L:

Hej.

har læst lidt om indgående links og tror jeg her forstået vigtigheden i dem.

Hvad med udgående links. Har de nogen SEO værdi overhoved?

Mvh. Niclas

www.phonecover.dk

Hej Niclas,

Det er svært at sige, hvor stor en del udgående links tæller i den store SEO-balje, hvis jeg må formulere mig så forfærdeligt. 

Men de tæller. Og derfor vil jeg anbefale dig at linke ud, 'når det giver mening og føles rigtigt'. Det er igen en flyvsk formulering, men lad mig komme med et eksempel, der måske kan lede dig på rette spor: jeg har skrevet denne guide til bydelen Prenzlauer Berg. Her har jeg haft meget fokus på at linke ud til sider, der giver mening for mine besøgende - altså sider, der gør læserne af min artikel glade. 

Giver det mening? :)

Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  www.Phonecover.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns.

ja det giver lidt mening på din side :-) kan godt se deter smart at hvis du sælger rejser så kan du evt linke til ting du finder intressant og som du syntes er et bsøg værdigt.

Der er måske også situationer hvor jeg vile kunne have gavn af at linke ud men somregel er det artikler der er skrevet om forskellige produkter jeg forhandler. på deres sider er de så reklamer for måske andre af deres kundere og så taber jeg en evt. kunde der.

ved ikke om jeg er for sortseer men lige nu arbjder jeg med links ind :-) så må det andet komme når jeg finder god grund til det :-) tak for godt inslag.

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man linke ud bare for at det ikke er en blind ende, eller SKAL det være relevant før det giver noget ?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr.gren:
Skal man linke ud bare for at det ikke er en blind ende, eller SKAL det være relevant før det giver noget ?

Det skal være relevant. 100%

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr.gren:
Skal man linke ud bare for at det ikke er en blind ende, eller SKAL det være relevant før det giver noget ?


Et eksternt link skal altid være relevant.

Dog kan man så diskutere hvad der er relevant, men hvis det er direkte irrelevant og du gør det flere steder, kan det give en Penguin straf på dit site.

Skriver du f.eks om cykler og linker til en side om stereo anlæg, så vil det være underligt - specielt hvis der intet skrives om stereo anlæg overhovedet på siden.

Yderst relevante links for de fleste (dog minus affiliate) er f.eks producentens -eller importørens hjemmeside.
Mange benytter også at linke til en relevant kategori på wikipedia.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)