Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU-lån på 10.000 kr. pr. måned

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

En af mine venner påstår, at han alene har taget et SU-lån på 10.000 kr. pr. måned ved siden af de 5.000 kr., som han får udbetalt som udeboende, single og uden børn. Lånet skal køre over 10 måneder, så han kommer til at få en gæld på 100.000 kr. Han påstår endelig, at man kan trække afdragsordningen så langt, at man kun kommer til at betale 100 kr. om måneden resten af livet.

Kan det passe?

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

det er løgn, har selv for nyligt været på SU og tjekker man reglerne på www.su.dk står der intet om det.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen idé.

Men kan fortælle dig jeg skylder et beløb til SU som jeg betaler 200kr af på hver måned.

Tror ikke jeg kan ringe og bede om nedsættelse til 100kr.

Men hvis han kan, hvad er logikken så i det? hvad skal han med de penge?
Og hvorfor ikke betale det af hurtigere?

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 når noget ligner en and - går som en and, flyver som en and og rapper som en and - så ER det normalt en and - og det er det jo også her Big Smile

Tilbagebetaling begynder 1 januar efter udgangen af det år uddannelsen slutter og man får automatisk besked kan jeg love.

Der løber renter på både medens man læser og medens man betaler tilbage men det er humane renter må man sige med pt 4% og efter uddannelsen pt diskontoen + 1%

Man kan ikke trække betalingen på nogen måde der ligner det din fantasifulde men sikkert flinke ven drømmer lidt om - væk ham blidt - taler vi 100.000 kr så er længste tilbagebetaling 10 år og med rente taler vi nok snarere 1000 kr om måneden eller lidt mere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, min kone skylder ca. 100.000 og afdrager med minimumssatsen på omkring 1.000 kr. månedligt. Man kan sikkert få afdragene sat i bero eller nedsat som arbejdsløs eller lignende, men ellers ikke. Det er simpelthen ikke muligt at vælge en mindre ydelse, når man logger ind.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan man ikke få både SU-lån og SU-slutlån samtidig? Så giver det vel omkring 10.000 kr. om måneden, ikke?

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Interessant indlæg i et iværksætterforum hvor formålet tidligere var udvikling af forretninger.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle placere det.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis din ven hævder at der er tale om et SU lån fra SU styrelsen, så lyver han. Jeg gætter på han næppe studere matematik. Fordi, selv et rentefrit lån på 100.000,- vil tage 83,33 år at betale tilbage med 100, kr. pr. måned. (SU lån er ikke rentefrie) Smile

Jeg har faktisk en ven, som påstår lidt det samme, men han dækker blot over at hans mor og far finansiere ham, ved at påstå pengene kommer fra SU systemet. Skype-Wink

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)