Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min idé ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,
Der findes også e-conomic som er et online faktura program. Meget stort i dk nu, de laver også meget reklame på amino.
Men du kunne kalde det efaktura.dk eller nemfaktura.dk

Vigtig ting jeg vil anbefale dig at tage noget for det før eller siden, om det er 20 kr
eller 3 kr så gør det.

Det er helt fint med gratis program . Men du skal jo have noget ud af det på et tidspunkt.
E-conomic tager 149kr for 1måned og man betaler først hver 3 måned.
Det er blevet meget stort nu.

Du kunne også starte med at sige det er gratis hvis der reklamer på faktura eller uden firmalogo på eller hvis faktura ikke er over kr.3000.- eller noget i den stil, så lokker det stadig med det er gratis men lidt betaling til dig hvis det overstiger noget eller reklamer på osv.
Blot nogle tanker og ideer til dig.
Anden ting du også kan have 3 forskellige faktura look klar, så det er lige til at starte d med dit program.

Igen kan du tage penge hvis folk vil have en super flot faktura templete osv.

Du kan jo feks give e-conomic noget god konkurrence, så der er bestemt plads til en ny og dig på Marked.
Vil du selv lave det? Eller outsource opgaven? Hvis du vil det sidste så er der jo 1903 i manilla som du kan kontakte.
De skulle være gode og de laver også amino siden.

Held og lykke med det. God vind :-)

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Andreas Brix:
Der findes jo også Tradeshift der tilbyder dette.
 
Men jeg tilbyder på dansk :) 

Tradeshift er også på dansk.

Ideen er fin til et lille projekt, men overvej at verden bevæger sig mod 100% elektroniske fakturaer. En pdf er ikke elektronisk - den bliver stadig printet og skal manuelt indtastes i modtagerens bogføringssystem. Med Tradeshift får du data direkte ind i hvilket som helst system.

Jeg synes det er fedt du vil lave et produkt i denne kategori, men overvej evt. også muligheden for at lave en app som addon til Tradeshift. Så får du mulighed for at ramme 1000-vis af brugere som allerede er forbundet og udveklser fakturaer mv.

Mere info her: http://developer.tradeshift.com/

Eksempler her: https://go.tradeshift.com/da/apps/list

(Ja jeg arbejder for Tradeshift :-))

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@Troels fed ide med god app til faktura! Så kan tingene laves og rettes på farten.

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

business310:
@Troels fed ide med god app til faktura! Så kan tingene laves og rettes på farten.

Det jeg mente med app var faktisk en "Tradeshift App" - dvs. en applikation bygget oven på Tradeshift som fx. forbinder til et andet system, tilføjer ny funktionalitet eller lignende. Ikke en mobil app som indeholder Tradeshift.

Fx. har en virksomhed lavet en app som kan vise dine fakturaer i Tradeshift på et kort med forskellige muligheder. En anden har lavet en rykkerfunktion. Og der er meget mere på vej.

Lur mig om der ikke er noget mobilt på vej fra Tradeshift selv ;)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)