Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nede igen igen?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Jeg har haft nogle problemer med Meebox - de har meget nede tid? Eller er det kun hos mig??

De plejer at være gode til at rette det eller informerer når man spørger ind til det, men er efterhånden ved at være træt af det..

Det koster besøgende, virker amatøragtigt og i sidste ende koster der kunder i shoppen..

Er jeg den eneste med problemet?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også haft lidt problemer med meebox i de sidste par måneder - blandt andet med nedetiden...

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker fint hos mig.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Richard:
informerer når man spørger ind til det

og hvis ikke du lige ser der er et problem spørger du ikke og så bliver det ikke løst? Hvis du er professionel og din forretning skal være åben for dine kunder skal du sørge for en host der har

god historik

hurtige server

det er der flere leverandører der kan levere, måske for 10-20 kr mere om måneden. Hvorfor bruge tid på at ærge dig over dine ting ikke spiller når du kunne bruge tiden på at tjene penge?

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard, har du haft fat i vores support omkring det så vi kan se nærmere på det? Det holder selvfølgelig slet ikke hvis du har så meget nedetid. :-)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

køre i den billige hotel løsning eller proff ? og nogen der ved om det gør en forskel ?

jeg har selv en billig løsning og ja der er da udfald sådan jævnligt men stort set alle på under et min 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med supporten - de kunne ikke se hvad fejlen var. Det er ærgeligt eftersom der VAR nedetid.. Jeg fik flere til at tjekke..

Det er dog ovre nu og den er oppe og køre igen.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Struer
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så meget værre end mange andre og serverne er hurtige til prisen, men

har du en krævende side er den bedste jeg har prøvet endnu

været https://serverclub.com/ fra $149 i mdr. havde 12000 besøg om 

dagen på den uden problemer så det skulle række til privat brug.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

De bliver lige nu DDOS angrebet af Redhack som advarsel for at opbevare provokerende sider. Oplyser REDHACK

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Galatasaray:
Få det skiftet ud med det sammen skriv til unoeuro på twitter de løser det inden for et par timer.

Jeg ikke nogle problemer, men Meebox har en service i hverdagene til kl. 22.00 live chat. og hvis jeg skevet til dem i weekenderne, har de svaret i løbet af en halv time.! så der ser jeg ikke nogle problemer, men det er da ærgeligt hvis det sker for nogle. 

Har du da prøvet Meebox, og har en dårlig erfaring, siden du kommer med sådan en udtagelse 

Galatasaray:
Meebox er noget bæ direkte ud af røven.!
Eller er det en konklusion du tager, ud fra ingen ting? 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)