Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger en der kan lave vores webshop!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det lyder som et spændende projekt i har gang i. Jeg ønsker jer held og lykke med det :)

Vi vil gerne ligge en billet ind i kampen om jeres webshop. Vi udvikler webshop i systemet OpenCart, som kan tilpasses præcis efter kundens behov.

Du kan finde et par referencer på http://dan-net.dk/kunder 

Hvis du skulle være interesseret i at høre mere om tid og priser, så skriv endelig til os på info@dan-net.dk eller kontakt mig via amino.

God dag,

Simon Thomassen

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Har i drøftet hvilken platform eller system i ønsker at bruge?

Fra vores synspunkt er det centralt at beslutte om man ønsker at informere eller sælge på internettet.

Ønsker du at informere vil en række systemer/platforme være fordelagtige, men som jeg forstår jeres projekt så er det primære en webshop og dermed at sælge på nettet.

Her vil en "salgsplatform" i mine øjne være det mest fordelagtige for jer, da i får langt mere funktionalitet end ved en CMS platform. I debatten er allerede nævnt flere systemer blandt andet Presta shop og Magento.

I CommerceGruppen arbejder vi udelukkende med Magento, som giver shop/butiksejere en funktionalitet og fleksibilitet der gør at systemet sjældent kommer til at sætte begrænsninger, men mere hvor hurtigt i kan skalere jeres forrretning.  Yderligere er Magento Open source, så du er ikke afhængig af én leverandør når først shoppen er bygget.

Hvis du vil vide mere om Magento og de muligheder som findes indenfor denne platform er du meget velkommen til at kontakte mig.

Vi kan også tilbyde at sætte en demo-shop op til jer, således i kan tjekke om Magento er noget for jer. 

God dag..

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

th0masgade:

Hey Amino. Jeg og et par venner er i gang med et stort projekt, det ved vi godt. Vi har en del penge at smide i projektet. Vi er lige nu på det stadie der hedder "webshop" vi skal have lavet en webshop til vores tøjmærke. Den skal være i super kvalitet, det skal være en virkelig professionel webshop. Betaling gives selvfølgelig. Skriv endelige. 
Hurtige svar helst.
Med venlig hilsen Thomas 

Har i set nærmere på https://www.shoporama.dk/ - den platform jeg ville vælge, hvis jeg skulle starte en webshop - det er jeg slet ikke i tvivl om.
Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Har i set nærmere på https://www.shoporama.dk/ - den platform jeg ville vælge, hvis jeg skulle starte en webshop - det er jeg slet ikke i tvivl om.

Til dette vil jeg blot tilføje at vi hos GetWebbed.dk er shoporama designpartner, og meget gerne vil hjælpe dig videre hvis du vælger denne løsning.

Venlig hilsen
Bo Gunnarson

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jamen det lyder som en opgave for
Mig ! Jeg er super god til wepshops og går selv
Meget op de to små ting. Du kan evt skrive
Til mig på kontakt@smartconnection.dk så kan vi finde en god pris og så kan du evt sende
Lidt mere info om hvad du skal have lavet :)


Mvh rasmus mikkelsen
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt .. Woocommerce ?!?

Det svarer til at der er en der efterspørger en rigtig god restaurant i Kbh området og du anbefaler MC donalds på strøget !!!

Til trådstarter .. Der findes mange forskellige systemer som man kan tage udgangspunkt i , magento, prestashop osv .

Jeg er stor fan af opencart og alle webshops vi laver er derfor også i opencart.

Find en dansk leverandør der kan sætte det hele op som i ønsker, så i får et Pro layout der viser hvilken kvalitet i leverer.

Mvh Michal .

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michal Johansen:
Helt ærligt .. Woocommerce ?!?

Det svarer til at der er en der efterspørger en rigtig god restaurant i Kbh området og du anbefaler MC donalds på strøget !!!

Jeg er personligt en særdeles passioneret Magento Enterprise groupie. Og har efter hånden været med til at lavere en del magento webshops på både Magento Community og Magento Enterprise

- Men ligefrem at flame WooCommerce på den måde måske lige voldsomt nok. WooCommerce er et udemærket e-handels plugin til Wordpress.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Som du nok allerede har observeret, er der mange veje til Rom i netverdenen. Jeg tror du ville gøre dig selv en tjeneste (og vi andre også) hvis du kunne fortælle lidt mere om jeres projekt:

Skal der laves et unikt design på shoppen, eller vil I arbejde ud fra en skabelon?

I givet fald: leverer I selv designet, eller skal jeres leverandør designe?

Skal det være responsive design, så det tilpasser sig skærmstørrelse, eller vil I hellere have en mobilversion af siden?

Hvilke former for funktionalitet skal der være: eks. gavekort, b2b login, kundegrupper, bonus- og kundeloyalitetssystemer m.m.. Generel opsætning i forhold til fragt- og leveringsbetingelser, salg til udlandet osv. osv. - det var lige de ting der faldt mig ind, men der kan komme mange andre spørgsmål hen ad vejen.

Når I har ovenstående på plads, er det måske også lettere at vælge platform. Hvilken platform I skal vælge har en tendens til nærmest at blive et religiøst spørgsmål, men jeres ønsker til design og funktionalitet kan måske være med til at gøre det lidt lettere at vælge.

Hvis I mangler et udgangspunkt, kan I kigge på vores Magento basis webshop. Den indeholder det vi føler er et absolut minimum af funktionalitet, og så kan I bare lægge jeres ønsker til funktionalitet oveni hatten.

Som hos alle andre, er I selvfølgelig også velkomne her, med de spørgsmål der måtte opstå.

Held og lykke med projektet.

Mvh
Lars 

 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er en masse forskellige bud. Da jeg ikke selv har forstand på alle disse systemer kan det virke lidt uoverskueligt. 

Designet skal være moderniseret, fedt og unikt (ikke som alle andre webshops)

Webshoppen skal jo udelukkende sælge tøj og sådan nogle ting.

Det skal være responsive design, altså så det tilpasser sig skærmstørrelsen. Det kunne være rigtigt fedt.

Gavekort, ingen salg til udlandet til start (bare et ganske normalt leveringssystem med postdanmark), der må også gerne være kundeloyalitetssystemer. Den må også gerne være tilsluttet facebook


Og mange tak for svaret. 

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)