Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil ikke foreslå et system for der findes så mange at det ville være synd at sige et navn som måske ikke dækker dine behov i fremtiden.

Du bør kigge på din forretning nu og hvordan du mener den ser ud om 1-2 år. Når du så ved hvordan du forventer det ser ud så kan be kigge efter et system som kan det du skal bruge til den tid.

Har sat store og små systemer op over hele verden så jeg har set hvordan man vælger forkert og får problemer meget hurtigt netop fordi man undervurderer sine behov.

Jeg er helt klart anbefaler af freeware så længe at de kan dække fremtidige behov. Jo længere frem du kommer jo sværere er det at skifte system.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er meget velkommen til at se om der er program du kan bruge på www.start-base.dk

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Summasummarum som regnskabs program, og så få et kursus på http://regnskabsskolen.dk/

Så har du både et godt og billigt program, og ved hvordan du skal bruge det.

/Bengt

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Jeg vil foreslå at du kigger på og overvejer SummaSummarum.

Vh

ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg vil bakke Claus Møller op. Du skal først finde ud af hvad du har brug for nu og i de næste par år.

Der er mange muligheder i mange forskelige prislag og der er stor forskel på hvad de kan.

Så inden du begynder at få læsset en bunke navne i hovedet, så skal du have gjort op med dig selv,

hvilke funktioner du skal ha , hvilke funktioner du gerne vil have men kan leve uden og hvad du ikke har brug for.

Og, så skal du tage hensyn til, om du skal samarbejde med ekstern bogholder, revisor m.v. .

Jeg har fulgt alle de mindre løsninger på det danske marked igennem de sidste 10 år, og jeg 

kan hjælpe dig med at gennemføre udarbejdelse af kravs specifikation og med at finde den bedste løsning.

Med venlig hilsen

Peter Wismer

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Festlastbiler.dk:

Hej

Summasummarum som regnskabs program, og så få et kursus på http://regnskabsskolen.dk/

Så har du både et godt og billigt program, og ved hvordan du skal bruge det.

/Bengt

Ja det er sjovt at man skal bruge et kursus for at kunne anvende et program Big Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger BillysBilling og er fuld tilfreds.

Nemt og billigt samt en yderst professionel service, de svarer hurtigt og præcist

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G.:

Jeg anbefaler SummaSummarum fra Visma

http://web.vismaavendo.dk/produkter/summasummarum/

Det har jeg også gjort tidligere, men de er netop gået over til at tvinge brugere på den latterlige SaaS model, og så er det blot et dumt program men problematisk historik da det ikke er en database men fil baseret.

Visma har taget et fantastisk system og ladet grådigheden råde 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person
Hej Micheal.

Har selv været winwask, summasumarum igennem. Men valget faldt på economics.
Nemt at bogføre i og hvis du har en revisor kan han også få adgang til systemet.
Samt du kan downloade en app til din iPad...hvis du har en sådan. Så du altid kan komme på.
De har live chat hvis du har brug for hjælp.
Man kan sige på de gratis programmer er det ikke nemt og få hjælp nu og her.
Prisen bestemmes ud fra hvor mange posteringer du har om året 1-2000 posteringer koster 158 ex moms pr. Mdr.
Overstiger du de 2000 koster det 318 ex moms pr. Mdr.
Så vil mene at de 158,- er næsten gratis, og skulle du nå op over 2000 posteringer skulle det jo gerne betyde du sælge mere. ;-)
Dermed øget indtjening... Så skulle 318,- ikke kunne mærkes... Hehe

Venlig hilsen

Lasse. R
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)