Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos selvvalgte "eksperter"

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Internexus:

Olina, du forstår det ikke... det er jo ikke en blackhat metode. Man får ægte besøgende fra ægte hjemmesider. Metoden er måske en lille grå zone. Men at kalde det for "blackhat" er jo en skam. 


Har du overhovedet prøvet det, før du udtaler dig om bogens indhold?


Og hvis nej, hvad holder dig tilbage?



Åhh, metoden! Ønsker ikke nævne noget konkret fra mesterværket.

Men den lidt gråsorte zone du snakker om.

At du er ligeglad med google er jo så dit udgangspunkt, men tør ikke da jeg forventer at bruge google de næste mange år.

Er du ikke også den eneste der bruger metoden ?
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

igang:
Vi vælger at lytte og tro på den vi vil, og dem der siger det vi godt vil høre. Dem der siger det vi ikke vil høre, tager nok fejl.


Pis! Nu kom igang kom mig i forkøbet med noget af det jeg har skrevet, men jeg gider ikke omskrive.  

Det tjener dig ikke rigtigt at få det ud af det at andre skal opføre sig anderledes, fremfor at se hvor du evt selv begik fejl.

Jeg tror du er hoppet på den fordi du VILLE tro på det. Og når man VIL tro på noget, så leder man efter "beviser".

Der fremgik ellers et uendeligt antal beviser på det modsatte (fra "kloge hoveder").

Det mange mennesker gør når de er usikre på en situation, er at slå eget kompas fra og ty til dem, der virker mest selvsikre i deres facon. Det er sjældent de klogeste der opfører sig mest selvsikkert, da de er kloge nok til at indse deres begrænsninger.  

Du får intet ud af at skælde ud over at der er nogen, der har sagt en ting, imens du har overset at mange andre kloge folk har forsøgt at vise alarmsignalerne. Tværtimod "hjælper" det dig til at overse at du selv kunne have undgået det. Og det er virkeligt vel ment. Hvis du ikke ser på dig selv i forløbet, så skal det sgu nok ske for dig igen. Jeg har ikke hørt om nogen verdensomspændende svindler-aflivning endnu, og hvis det sker så skal ærlige folk nok ryge i - mens storsvindlerne er glatte som ål.

Jeg vil så faktisk mene at den der sagde at metoden virker har ret - her og nu. Jeg vil faktisk endda gå så langt, at når han har skrevet det og delt et screen-shot, så tager jeg hans ord for gode varer, hvad det angår.

At han siger "virker/ikke virker" her og nu, viser dog han har et andet verdensbillede end mig, men sådan er vi jo forskellige. Det er mig et mysterie hvordan man kan se tingene sådan, men også et mysterie for mig at du forsøger at få fremmede mennesker til at ændre adfærd.  

Det jeg ser på er om dem, der betaler for festen er glade. Det kunne spørgsmål og svar let vise ikke var tilfældet. Det gad jeg så ikke kommentere på, da der blevet hårdt ned på spørgsmål. Ikke fra sælgeren selv, som svarede venligt og jeg tror faktisk han gjorde det udfra sin bedste overbevisning. 

At du kun har mistet 500,- er efter mit verdensbillede ufatteligt heldigt. 

Dem der går i gang med at betale for "markedsføringen", som kostede 2-4000 til at starte med ville let være tabt. Og hvis Google Adsense lader illusionen løbe for folk med guldfeber, så ville det være let at investere i endnu mere kunstigt skabt trafik. 

Det der så kunne ske var at Google Adsense udbetalte og det ville skabe ekstra optimisme og mere ville blive investeret. Og som Google Adsense' betingelser er nu, så kan de godt starte med at udbetale og efterfølgende sende en faktura på det de mener de uretmæssigt har betalt. 

En rigtigt ubehagelig overraskelse kan godt vente forældre til de under 18-årige når de først har tilladt at børnene har lavet en Google Adsense-konto, og efter den er lukket fordi barnet har fået den bannet pga de er for unge til at se det fulde billede. (Du skal være 18 år for at få en Adsense konto).

Hvis du undersøgte lidt nærmere, ville du finde ud af at vedkommende har oprettet en tråd om hvordan han får genoprettet en af sine forældres eller hans brors eller onkels bannede Google Adsense konto. Det kan så være det er den anden forælders navn det muligvis går ind på nu - eller en storebror eller hvad ved jeg. Det ubehagelige for dem kan blive den faktura Google evt sender, som nu er brændt op på fest og ballade, samt tusindvis af kroner der er tildelt et tredjeparts site, der har lukreret på at sælge kliks. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
At du er ligeglad med google er jo så dit udgangspunkt,

Lad mig stoppe dig.... Jeg arbejder med Google dagligt, så helt ligeglad er jeg nok ikke :-) Jeg køber trafik fra rigtige mennesker :)

Olina:
men tør ikke da jeg forventer at bruge google de næste mange år.

Oki det er jo så fair nok. Men du mener vel "Adsence" og ikke "Google" ikke? Fordi, Google lukker dig jo ikke helt ude fra deres store slot, bare fordi du får en adsence konto lukket, (som btw. kan genåbnes).

Olina:
Er du ikke også den eneste der bruger metoden ?

Ehm.. Nej :)

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Internexus:
Lad mig stoppe dig.... Jeg arbejder med Google dagligt, så helt ligeglad er jeg nok ikke :-) Jeg køber trafik fra rigtige mennesker :)


Ved godt du sikkert er inde i sagerne, og spiller meget smart overfor nye indenfor SEO og Adsense, men det klæder dig ikke i det store hele...

Internexus:
Oki det er jo så fair nok. Men du mener vel "Adsence" og ikke "Google" ikke? Fordi, Google lukker dig jo ikke helt ude fra deres store slot, bare fordi du får en adsence konto lukket, (som btw. kan genåbnes).


Google og Adsense er det samme, dog 2 forskellige afdelinger af google, så lad dog være, vi andre som arbejder både med google, adsense, og alle andre metoder ved godt hvad det handler om, indrøm dog bare du gjorde din buddy en tjeneste for at sælge hans lort, så skal vi nok lade være med at genere dig mere, men du er jo mister big shot overfor dem som ikke er inde i sagerne, jesus...

Husk det her handler jo ikke om google, men om din mening om en lorte bog som er kopieret fra engelske websites om samme emne...

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Internexus du er den største et eller andet skældsord jeg nogensinde har mødt. Du sidder og lyver for dig selv konstant. Kan du ikke bare indrømme at du tog fejl. Skal jeg vitterligt ind og C/P alt fra den hjemmeside hvor du køber din traffik?

DU BETALER FOR AT ANDRE KLIKKER PÅ DINE ADSENSE REKLAMER ALTSÅ SVINDLER DU. Undskyld caps, men det er åbenbart nødvendigt for at det kan sive ind.

Ja den traffik du køber er rigtige mennesker. Rigtige mennesker du betaler for at klikke på AdSense reklamer. Rigtige mennesker der INGEN værdi har til webshop og webmaster annoncørene.

Så jeg konkluderer at du intet har imod at stjæle penge fra den almene webshop ejer på amino.. For jo DU stjæler penge ved at gøre det her.. Du stjæler penge fra Fru Hansen der i god tro køber traffik til sin hjemmeside igennem AdWords, men istedet så får hun værdiløs traffik der ikke har tænkt sig at bruge hendes hjemmeside til noget somhelst...

Hvordan du får det til at lyde anderledes i dit eget hoved er mig en gåde. Undskyld men det er vitterligt en gåde. Du tænker jo som en på Mohammed ald

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus

Jeg sælger ikke bogen for nogen... Jeg blev bedt om at komme med mine erfaringer med bogen, so i did? 

Klaus Poulsen:
men det klæder dig ikke i det store hele...

Har ALDRIG spillet smart med SEO... Jeg har hjulpet mange nye iværksættere, og fået meget god respons. Men tak for din bagkloglighed :-) 7

Og adsence ved jeg ikke meget om, så det har jeg aldrig snakket om.

Klaus Poulsen:
men du er jo mister big shot overfor dem som ikke er inde i sagerne, jesus...

Jeg forstår ikke i bliver ved med at sige at jeg er "mr. big shot" ? Jeg har delt mine erfaringer med bogen, HVOR ligger problemet i det??

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

James, søde ven... Jeg ber ikke folk om at klikke på mine annoncer? Det er helt á deres eget valg? 

Jeg klikker da også på en annonce i ny og næ, hvis jeg finder den interessant. Hvor ser du problemet?

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

James Bond siger vist det hele....

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Internexus:

James, søde ven... Jeg ber ikke folk om at klikke på mine annoncer? Det er helt á deres eget valg? 

Jeg klikker da også på en annonce i ny og næ, hvis jeg finder den interessant. Hvor ser du problemet?

Du er da en klovn. Skal du blive ved med at lyve for dig selv. Du køber måske 2000 besøgende til en skilling. Derudover køber du måske 100 besøgende der er såkaldt "focused traffic", som klikker på en AdSense annonce med 100% sikkerhed.

Altså skal jeg konkluderer for dig Emil, så selv DU forstår det:

Person A køber fra Webside A 200 rigtige mennesker til at komme ind på sin AdSense Side til at klikke én gang hver på en tilfældig adsense reklame. Altså får Person A 200 klik på sine reklamer.

Person A sikre sig også ved at gå ind på Webside B og købe mere end 4000 rigtige mennesker til bare at komme ind på Adsense Side og kigge lidt på siden UDEN at klikke på en AdSense reklame.

Altså kan Person A få en statistik der hedder noget med 4000 Views 200 Clicks og en daglig indtjening på AdSense Side på måske over 200 kroner.

Enten kan du bare ikke stoppe med at lyve for dig selv, ellers synes jeg du skal gå ind på siden igen og læse hvad din traffik du betaler for egentlig gør. Utroligt.........

Anyway... Jeg har skrevet en fin email til AdWords om at jeg ikke finder mig i at mennesker som dig stjæler penge for os der annoncerer. Og det er jo ikke svært for Google at slå dit navn op i AdSense og finde din nye side der tjener 200 kroner om dagen :) Jeg tvivler på at du nogensinde får en udbetaling, men det kommer jo self an på om det tager Google mere end 2 måneder at finde frem til din konto :)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

At kalde mig for en klovn er liige i overkanten. 

james bond:
Anyway... Jeg har skrevet en fin email til AdWords om at jeg ikke finder mig i at mennesker som dig stjæler penge for os der annoncerer. Og det er jo ikke svært for Google at slå dit navn op i AdSense og finde din nye side der tjener 200 kroner om dagen :) Jeg tvivler på at du nogensinde får en udbetaling, men det kommer jo self an på om det tager Google mere end 2 måneder at finde frem til din konto :)

Du har simpelthen valgt at bestikke mig? Hold da op... Du snakker om alder. puha..

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)