Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig starter webshop alene.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er 14 år og har startet en webshop op for cirka en time siden. Ved godt den ser elendig ud til at starte med og har nok verdens mindste udvalg af varer, men vil gerne lige have jeres feedback og gode råd så det kan ændre sig, da jeg bare har springet mig ud i det. Jeg har jo ikke det største budget. zissan.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej & Velkommen til!

Må du godt sælge mad-vare, uden at få besøg af fødevarestyrelsen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det grafiske har jeg desværre ikke meget forstand på, så det vil jeg ikke udtale mig om - det er der mennesker herinde, som er meget mere kvalificerede til.

Som tekstforfatter kan jeg råde dig til at få nogle tekster på siden. Du har mest billeder nu, hvilket også kan være fint, men mange af dine kunder skal med stor sandsynlighed komme fra Google og Google har sværere ikke "finde" din side, hvis du ikke har tekster på.

Tekster vil også hjælpe din side til at virke mere troværdig - ingen køber fra en side de ikke stoler på.

Held og lykke med projektet i øvrigt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Som du selv er inde på, er det ikke verdens største udvalg. Til gengæld er det utroligt overskueligt :o)

Jeg vil ikke forholde mig så meget til din shop, som iøvrigt ser fin ud, men mere det du sælger.

Når man sælger fødevarer, og det gælder også slik, er jeg ret sikker på at man skal registreres hos Fødevarestyrelsen. Og der er garanteret en masse regler man skal overholde.

Så jeg synes du skal overveje, om du ikke skal finde nogle andre produkter at sælge.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå så bliver jeg vist nød til at deaktivere min webshop først, til at starte med. Hvordan forgår det med Fødevarestyrrelsen. Kommer de hjem hos mig og tjekker varene eller hvad?

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg vil nu se om det ikke er muligt at sælge fødevarer, da de hurtigt forsvinder og kunderne kommer så tilbage igen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Zissan:

Tak for dit svar. Jeg vil nu se om det ikke er muligt at sælge fødevarer, da de hurtigt forsvinder og kunderne kommer så tilbage igen.



Det er jo super cool at du ikke bare opgiver, bare fordi der er nogen der påpeger at der er lidt udfordringer. Det var der mange der kunne lære noget af :o)

Rigtigt meget held og lykke med det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige endnu et råd fra mig - fødevarestyrelsen er ikke det eneste du skal være opmærksom på. Sørg for at alt er som det skal være med Skat. Det er nemt at komme i klemme. Min virksomhed er kun et par måneder gammel, og jeg ved hvor mange komplicerede regler der er.

Skat holder jævnligt informationsmøder, og jeg har selv tilmeldt mig et. 

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke lige en venlig amino-sjæl der ville tilmelde zissan.dk til søgemaskinen. Jeg har forsøgt, men så blev jeg ført til en Google-login side. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Zissan:
Er der ikke lige en venlig amino-sjæl der ville tilmelde zissan.dk til søgemaskinen. Jeg har forsøgt, men så blev jeg ført til en Google-login side. 
 

Zissan.dk - Sådan. Nu finder Google snart linket, og så vil det komme ind i deres systemer inden alt for længe. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)