Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig starter webshop alene.

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er den væk indtil jeg har talt med både Erhvervsstyrrelsen, Skat og Fødevarestyrrelsen. Godt der ikke nåede at komme nogle ordre Frederik.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan i kun se forsiden og ikke webshoppen. Og så kan jeg læse at man skal være 15 for at starte virksomhed! Så er det godt jeg har fødselsdag næste uge Smile

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Og om 5 minutter er domænet slettet og alt er væk. Og så kan jeg tage hele mit guldbar lager og proppe det i kuverter og sende det ud til tilfældige.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Fedt at du kaster dig ud i det:-) Jeg vil dog anbefale dig, at du hoster en wordpress-side i stedet (eller et andet CMS-system med fede designs)- designet gør pt. at den kan se utroværdig ud. På WordPress kan du finde tonsvis af fede designs. Du kan nemt flytte domænet fra 123hjemmeside, men supporten fungerer ikke særligt godt hos dem - ifølge mine erfaringer. Det gør dog ikke noget, da du sagtens kan flytte domænet gennem DK-Hostmaster.

Men jeg ved ikke meget om designs, måske kan du sagtens drive shop med det, som du har nu. Du skal i hvert fald ikke tage det så tungt mht. designet.

Held og lykke!

- Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Der er meget at holde styr på når du starter en virksomhed med fødevarer.
Har skrevet en kort tjekliste på min side http://cibis.dk/ydelser/webshop/
Du er velkommen til at sende mig en PM, så kan vi tale om de ting man skal have styr på.

Mvh Kristina
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har i også gjort mig opmærksom på og nu er siden væk. Det takker jeg jer for. OG JEG ER EN HAN.

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Zissan:
OG JEG ER EN HAN

Det er sku meget sjovt, hvorfor er der en der har kald dig for en pige til starte med og hvorfor i alverden har du ikke rette personen før hehe

Btw

Respekt for du bare kaster dig ud i det, få styr på de forskellige ting også giv den gas igen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du kalder din side for "Zissan.dk" så skal du også passe på, at du ikke modtager et brev fra Nissan om at stjæle deres navn :)

Nissan og Zissan lyder meget ens, og jeg tror godt at du på sigt kan få problemer med dem ... 

det er i hvert fald min umiddelbare tanke omkring navnet for nu er hjemmesiden væk :)

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, så er det domæne ikke "ledigt" mere.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg starter en ny webshop op ligesom den gamle (for dem der havde nået fornøjelsen af at se den) bare uden at sælge fødevarer, kan jeg så på en måde undgå at registrere mig nogle steder og bare indberette til skat. Findes der ikke en grænse på fx 30.000 om året hvor jeg så under denne grænse ikke skal registreres hos erhvervsstyrrelsen.

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)