Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blive set af google hurtigere???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jonas: Gælder 'sindssygt hurtigt' også hvis man har haft slået 'Søgemaskinesynlighed' fra på sin WordPress ved en fejl og Google nu ikke har indexeret en eneste side fra domænet..?

/Morten

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

CristianRyborg:
de gamle sider jeg har lavet om ligger stadig på google og er endeligt et dødt link :( hvad kan jeg gøre? 

Udover at indsende et xml sitemap til Google og Bing, kan du pinge dit site fra f.eks pingler.com.

Mht de gamle sider, bør du 301 redirecte dem til de nye siders url.

Du kan læse lidt om redirect her

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Med adwords kommer man altså ikke nødvendigvis til at ligge i top 3 ved søgning. Det afhænger af hvor meget man vil betale. Jo mere populært et søgeord er des mere skal man betale for at blive liggende, som annonce i toppen af søgeresultatet.

SEO er vejen frem. Gør som en anden siger og læs SEO-LEX.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Balle:
@Jonas: Gælder 'sindssygt hurtigt' også hvis man har haft slået 'Søgemaskinesynlighed' fra på sin WordPress ved en fejl og Google nu ikke har indexeret en eneste side fra domænet..?

Nah, det sindsygt hurtige er møntet på Aminos indeks hastighed. Men hvis du har slået det fra ved en fejl, og har glemt hvor pokker du gjorde det (den har jeg selv lavet ;)), så går du ind under Indstillinger > Læsning og fjerner fluebenet fra 'søgemaskinesynlighed' :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)