Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stigende interesse for MLM

Side 9 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du allerede læst 70 videnskabelige studier og kan tilbagevise dem alle sammen - på under en time? Du er godt nok skarp - det må jeg give dig ;-)

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver man ikke, man behøver bare at undersøge dine kilder så ved man at alt andet læsning er unødvendigt. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper72:

Ejvind du henviser til lifewave egen sider, det er bare ikke troværdigt. Men vi kan jo gøre det på anden måde, for jeg tog mig den frihed at ringe sundhedsstyrelsen og de sagde at hvis jeg ville have klarhed over jeres produkt, så skulle jeg sende dem en mail, så ville de se på sagen og da I siger det kan en masse som falder under deres område, så skal I kunne bevise dette videnskabeligt ellers er det ulovligt og seriøst tvivler jeg på at du kan bevise noget som helst, da det endnu ikke er lykkes dig uden at henvise til din egen kilde

Nej WADA siger iflg dit dokument ikke noget ud over 404 err

Prøv at kopiere linket ind i browser i stedet for at trykke på det

www.lifewave.com/pdf/Letters/Letter001-WorldAntidoping.pdf

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så et klart bevis på at du ikke vil undersøge sagen, men bare ønsker at miskreditere. Hvorfor ved jeg ikke, men du har altså ikke noget at have det i.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glen Reid er også en av disse "forskerne":

http://www.scientificexploration.org/talks/28th_annual/28th_annual_rein_homeopathy_information_storage.html
http://www.vanati.com/articles/loveandhealing

Han hevder altså at vann har hukommelse og at kreft kan kureres med "healing and love". Han brukes også som kilde for kvakksalveren Joseph Mercola ifm. påstanden om at mobilstråling er helsefarlig.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 14:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det er det skam ikke, men at bruge sine egen kilder til at understøtte noget er bare ikke troværdig, svare jo til at Socialdemokraterne laver en undersøgelse for en af deres kernesager også bagefter siger, desværre vi har undersøgt sagen og der er ikke folkelig modstand dette, så det er godtaget. Et hvert produkt som ikke kan fremvise uafhængige kilder er baseret på fup og fiduser  

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 14:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind, det er helt almindelig kildekritik. Du kan ikke forvente at folk tror på noget, du poster, når dine kilder er utroværdige. Enten er de i forhold med en ansat, er selv en ansat eller lignende. Det er simpelthen ikke en gyldig kilde.

Hvis du kan finde en gyldig og troværdig kilde publiceret i et anerkendt tidsskrift, så ville du gøre det lettere for dig selv. Din bevisførelse og manglende kildekritik hører ingen steder hjemme.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men hvorfor fremsender du ikke bare dit produkt til et uafhængig institut fesk Københavns universitet og lader dem undersøge mirakelmidlet, det burde jo være en formssag for sådan et produkt med det antal undersøgelser der er gjort i egen navn

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejvind:

Har du allerede læst 70 videnskabelige studier og kan tilbagevise dem alle sammen - på under en time? Du er godt nok skarp - det må jeg give dig ;-)

Takk, men jeg har gått gjennom de fleste av dem tidligere, se min artikkel om Lifewave her.

Jeg vil også sitere fra WADAs dokument:

"This statement by no means constitutes a WADA endorsement of the LifeWave Technology. WADA continues to draw the attention of the athletes to their strict responsibility for everything they absorb or apply to their body. This in no way constitutes an authorization for LifeWave to advertise or indicate on its product or advertisement that this product is authorized by WADA."

Priceless....

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

"This statement by no means constitutes a WADA endorsement of the LifeWave Technology. WADA continues to draw the attention of the athletes to their strict responsibility for everything they absorb or apply to their body. This in no way constitutes an authorization for LifeWave to advertise or indicate on its product or advertisement that this product is authorized by WADA."

Priceless....

Du glemmer at citere fra det afsnit der betyder noget, men så får du lige hele brevet her

Som du kan se af det første afsnit (det du undgik at citere) er der IKKE tale om doping. Plastrene er altså helt okay at bruge i sports henseende.

Og for at hjælpe dig lidt, så er USADA kommet til den samme konklusion her http://www.lifewave.com/pdf/Letters/Letter002-UnitedStatesAntiDopingAgency.pdf

Måske tror du ikke på agenturerne?

Er det ikke på tide at indstille din grundløse heksejagt?

Side 9 ud af 14 (137 indlæg)