Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 Premium .dk domæner til salg.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Grundet tidsmangel har jeg ikke muligheden for at gøre nogle af de projekter færdige som jeg har liggende i skuffen, og derfor sættes de til salg. Seriøse bud modtages gerne i PB og undlad venligst at skrive bud her i tråden, da det ikke er i overensstemmelse med Amino´s regler.

De domæner/koncepter der er til salg er:

1. Modenyheder.dk

Med en wordpress multisite installation kan man oprette blogs til brugere og give dem mulighed for at blogge løs om fashion og mode. Det er meget populært at blogge og en del opretter blogs og kommer aldrig nogen vegne efterfølgende. Ved at anvende modenyheder.dk som platform til bloggere der vil blogge om mode, så er de sikret en eksponering da der vil være folk der søger organisk efter mode og modenyheder. Modenyheder.dk kan opbygges som en pendant til bloggersdelight.dk som har en ganske stor indflydelse på give-aways og lignende indenfor branding af kosmetiske produkter eller andet tilsvarende. Der er mange bloggere tilknyttet denne side, og derfor giver det nu mulighed for modenyheder.dk at tage det næste skridt og være med i kampen om de initiativrige bloggere.

Alternativt kan det også anvendes (eller både/og) som et site der promoverer de forskellige brands videoer eller nyheder og derved vil skabe en hel del organisk trafik som efterfølgende kan kapitaliseres med AdSense eller lignende.

Mode går aldrig af mode og der er modenyheder hvert eneste år!

modenyheder.dk giver store muligheder for indtjening via AdSense eller annoncer rettet mod de modebevidste fra tøjfirmaerne. 

Mindstepris 2.500 dkk - alternativt kan du give tilstrækkeligt bud for strakssalg.

2. Maver.dk

Maver.dk er perfekt til forum og mødested for gravide som ønsker at dele deres viden, spørge om graviditet, udveksle meninger, køb/salg/bytte af babyudstyr samt mulighed, ved installation af WP mulitsite, at give gravide deres egen blok som f.eks. GravideAnette,maver.dk eller tilsvarende. Gravide kvinder, er heldigvis et tilbagevendende fænomen og der er gode muligheder i domænet/konceptet maver.dk.

Man kan som andre på markedet der har gravide som målgruppe, også sælge graviditetstest og andre naturlige kosmetiske produkter til f.eks. forebyggelse af strækmærker i form af cremer eller olier som arganolie, eller hvad man nu finder interessant.

maver.dk giver store muligheder for indtjening via AdSense eller annoncer rettet mod gravide fra medicinalfirmaerne. 

Mindstepris 2.500 dkk - alternativt kan du give tilstrækkeligt bud for strakssalg.

3. Wordpress123.dk

Wordpress er en af de mest benyttede CMS systemer i dag og mulighederne vokser nærmest time for time og med millioner af brugere der enten bruger WP til blogs, corporate sider, webshops og meget meget mere, så er det utrolige muligheder i denne side.

Wordpress123.dk kan anvendes som udbyder af wordpress kurser online, eller som platform for wordpress forum hvor folk kan hente hjælp og inspiration, eller være perfekt til salg af serviceydelser i forbindelse med etablering af wordpresssider, salg af templates og meget meget mere. Også her kan man tilbyde folk en wp installation på et subdomæne som f,eks. minblog.wordpress123.dk og på den måde skabe ydereliger trafik eller underbygge målgruppe for salg af ydelser. Mulighederne er uendelige.

Mindstepris 2.500 dkk - alternativt kan du give tilstrækkeligt bud for strakssalg.

Singleguy.dk - Singlegirl.dk

2 datingdomæner med store muligheder for etablering af datingsites for samme køn  Domænerne sælges samlet.

Mindstepris 4.000 dkk - for begge domæner. Alternativt kan du give tilstrækkeligt bud for strakssalg.

*********************************************************************************************************************

Generelt:

  1. Der skal gives bud i PB.
  2. Jeg forebeholder mig ret til at afvise bud
  3. Der sælges ikke på afbetaling eller delbetaling.
  4. Domæne overdrages det øjeblik pengene er indbetalt/synlig i bank.
  5. Der er ingen returret.
  6. Jeg forbeholder mig ret til at vælge frit blandt de indkomne bud.
OBS! Undgå nu helst indlæg med løftede pegefingre osv, de er nytteløse :)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Kunne godt være interssert i et par stykker men de er skruet ret godt op i prisen.
Hvis den kommer i et normalt leje kan du smide en pm.

Håber ikke du der dette indlæg som nytteløs :) 

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det kun de rene domains du sælger med en eller anden ide ?

dine sites virker ret tomme for indhold ?

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Hej Jan.

Kunne godt være interssert i et par stykker men de er skruet ret godt op i prisen.
Hvis den kommer i et normalt leje kan du smide en pm.

Håber ikke du der dette indlæg som nytteløs :) 

Det er ulige meget nemmere hvis du smider dine bud, så kan vi jo tage den derfra. Men som udgangspunkt mener jeg ikke de er prissat helt skævt. Send en PB.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Tonne Andersen:

Er det kun de rene domains du sælger med en eller anden ide ?

dine sites virker ret tomme for indhold ?

Hej Lars,

Hvis jeg laver dem færdige og klar til brug, så star prisen 8-10 gange højere.

Alle har potentiale til 50-100.000 besøgende per måned relativt hurtigt for den rigtige. Man kan sagtens skabe ekstra meget trafik ved lige at inkludere nogle nabosprog og engelsk.

singlegirl.dk er også udemærket til redirect til en online legetøjs butik eller linkbuilding.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)