Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker det eller... ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er!

Jeg vil gerne have min webshop i gang. Har markedsført mine produkter - tøj og lidt interiør - på Facebook, men sælger tæt på intet :-/

Jeg vil gerne have en professionel shop i Magento eller PrestaShop - men mit budget er ved at være brugt Indifferent

SÅ - jeg fandt webnode.se, 'legede' lidt og fik så dette ud af det: http://lineah-se.webnode.se/ 

Jeg har domænenavnet til siden (som bliver sat i gang hvis og så frem) men vil lige høre jer om I syntes det er en acceptabel side. Og ikke mindst om den er seriøs nok til at skabe salg....? Eller skal jeg slette og vente til økonomi giver bedre muligheder.

Jeg VIL meget gerne, og håber, at jeg i (nær!) fremtid kan få lavet den helt rigtige hjemmeside.

Jeg betaler kun for et år hvis jeg lader denne go-live.

Ser frem til jeres input og forslag :-)

TAK! Wink

/Linea

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om du har styr på at lave en hjemmeside (også selvom webnode er en slags hjemmeside-bygger), og derfor vil jeg lige spørge;

Du har et domæne, men har du også et tilhørende webhotel? Hvis ja, så synes jeg ærligt du skal kaste dig ud i et projekt og enten selv downloade og installere Magento eller PrestaShop på dit webhotel. Det er "forholdsvis" simpelt at sætte op, hvis du bare har gå-på-mod og en lille smule teknisk snilde. Ellers tror jeg godt du kan finde en rar Amino-bruger, der kan hjælpe dig med installation af det.

Når du allerede har modet til at lave noget ved Webnode, så har du også modet til at kaste dig ud i PrestaShop eller Magento. Du skal bare klø på.

Hvis du ikke kommer i gang nu, så kommer du aldrig i gang. Det er bare dårlige undskyldninger Wink Klø på. Økonomi behøver ikke være en hindring. Hvis du har et webhotel, så skal det koste dig hele 0,- at komme i gang med Magento og PrestaShop.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

På eksempelvis UnoEuro.com har de 1-Click-installation af Prestashop. 

Magento er noget tungere, så der ville jeg bruge Magentohotel.dk, hvor jeg er mener du kan lokke dem til at installere det for dig. Ved ikke om det er med i prisen, men når jeg har bedt dem om en pris på at udføre noget, har priserne været meget rimelige. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Tak for langt og fint svar :)

Jeg har lidt 'styr' på det - det er korrekt - men er det mon nok til at installere Magento eller PrestaShop og prøve selv....?

Jeg har købt domæne-navn men ikke webhotel - ved ikke helt hvad et hotel gør? Det kan jeg selvfølgelig finde ud af, men jeg har brugt tiden på indkøb, markedsføring og lign. nybegynder-ting :)

Installere jeg 'bare' fx Magento og så bygger jeg op? Hvad med gate-way o.lign.?

Jeg kommer i gang nu - er i gang :-)

Tak igen - for din tid... Wink

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Gita Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

På eksempelvis UnoEuro.com har de 1-Click-installation af Prestashop. 

Magento er noget tungere, så der ville jeg bruge Magentohotel.dk, hvor jeg er mener du kan lokke dem til at installere det for dig. Ved ikke om det er med i prisen, men når jeg har bedt dem om en pris på at udføre noget, har priserne været meget rimelige. 

Gitas forslag er rigtig gode, og jeg kan stå inde for både UnoEuro og Magentohotel. Jeg benytter selv begge dele.
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Line@:

Hej Thomas!

Tak for langt og fint svar :)

Jeg har lidt 'styr' på det - det er korrekt - men er det mon nok til at installere Magento eller PrestaShop og prøve selv....?

Jeg har købt domæne-navn men ikke webhotel - ved ikke helt hvad et hotel gør? Det kan jeg selvfølgelig finde ud af, men jeg har brugt tiden på indkøb, markedsføring og lign. nybegynder-ting :)

Installere jeg 'bare' fx Magento og så bygger jeg op? Hvad med gate-way o.lign.?

Jeg kommer i gang nu - er i gang :-)

Tak igen - for din tid... Wink

Se domænet som en adresse, og webhotellet som selve huset. Du skal have et hus/webhotel før du kan putte dine møbler/hjemmeside ind.
Et webhotel hos eksempelvis UnoEuro (som understøtter installation af PrestaShop med bare ét klik) koster omkring 9,- om måneden.
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ulstrup:

Se domænet som en adresse, og webhotellet som selve huset. Du skal have et hus/webhotel før du kan putte dine møbler/hjemmeside ind.
Et webhotel hos eksempelvis UnoEuro (som understøtter installation af PrestaShop med bare ét klik) koster omkring 9,- om måneden.

TAK Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ulstrup:
jeg kan stå inde for både UnoEuro og Magentohotel. Jeg benytter selv begge dele.


Når det gælder Magentohotel har jeg hørt positivt om fra mange. UnoEuro er også godt i forhold til prisen, og det kan endda lade sig gøre at installere Magento på den.

Når det så kommer til at de er installerede, så er der nok en del der skal laves før det bliver godt. Især med Magento.

Så måske det var værd at overveje WordPress og WooCommerce http://www.woothemes.com/woocommerce/


Alternativt, en hostet løsning hos CloudSprout, hvor du vist først skal betale for shoppen, hvis du opnår en bestemt omsætning. ShopOrama har jeg også hørt godt om, og der mener jeg du slipper med en fast månedlig ydelse fremfor at investere. Speciel-design skal så vist købes oveni. 


Webhosting.dk har i øvrigt et tilbud til 1,- for første år. Og der er der også 1-click installation af Prestashop og WordPress.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Thomas Ulstrup:
jeg kan stå inde for både UnoEuro og Magentohotel. Jeg benytter selv begge dele.


Når det gælder Magentohotel har jeg hørt positivt om fra mange. UnoEuro er også godt i forhold til prisen, og det kan endda lade sig gøre at installere Magento på den.

Når det så kommer til at de er installerede, så er der nok en del der skal laves før det bliver godt. Især med Magento.

Så måske det var værd at overveje WordPress og WooCommerce http://www.woothemes.com/woocommerce/


Alternativt, en hostet løsning hos CloudSprout, hvor du vist først skal betale for shoppen, hvis du opnår en bestemt omsætning. ShopOrama har jeg også hørt godt om, og der mener jeg du slipper med en fast månedlig ydelse fremfor at investere. Speciel-design skal så vist købes oveni. 



 

Jeg vil helst have Magento eller PrestaShop - har jeg hørt bedst om. Men - jeg skal jo kunne fikse det selv...

UnoEuro virker godt og enkelt, og så kan jeg installere PrestaShop der... Tror det bliver det.

Har du selv en shop?

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)