Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste markedsføring (webshop)

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise

For det første er jeg ikke ekspert i hverken SEO, AdWords eller e-handel (til trods for at jeg launcher en webshop meget snart), men har da læst en del og forsøgt at sætte mig ind i det.

Omkring SEO - Som sagt er jeg på ingen måde ekspert. Men hvis du søger i google på følgende: "site:tweenstar.dk" uden "", så ser du hvordan dine sider vil se hvis de dukker op i søgeresultaterne. Titlen siger intet brugbart, der er fx en der hedder "bukser - tweenstar.dk", hvorfor skulle jeg som kunde trykke på denne frem for "Lækre og billige bukser til kræsne tweens" (tænkt eksempel)? Derudover ser det ikke ud til at meta-beskrivelsen er den samme på samtlige af dine sider (i hvert fald de 6-8 stykker jeg tjekkede). Dine tekster overalt på siden er meget korte, eller også er der ingen. De fleste kategorisider har INGEN tekst.

Hvis du skal frem i de organiske søgeresultater, så skal der arbejdes meget med de ting jeg nævner her (og sikkert flere ting).

Jeg vil våge den påstand, at med mindre din SEO virksomhed begyndte for få dage siden, så aner de enten ikke hvad de laver, eller også har de luret, at du ikke ved noget om dig og bare sender regninger som det passer dem. Der er virkelig basale ting som de ikke har fikset.

Omkring AdWords - Så er der også her både meget godt og skidt i branchen. Under alle omstændigheder, så kan du ikke måle noget ud fra én dag. Men over en periode, så SKAL det kunne betale sig, ellers skal du stoppe eller lave det om (det findes der dygtige folk der kan analysere sig frem til - der ligger to gode podcasts på pottercut.dk).

Et par kommentarer til "dimsens" indlæg, som jeg i store træk er enig med:

Jeg ser intet problem i at gøre siden personlig, savner fx at man ser et billede af dig som indehaver på "om" siden.

Jeg kan personligt godt lide pop-uppen når jeg lægger noget i kurven.

Resten er jeg dog så godt som enig i.

Håber du kan bruge ovenstående til noget.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Solheim :
jeg tænker på om du ikke skal blive E-mærket? Så folk er sikker på alt er som det skal være. Jeg ville da selv hellere købe et sted som er E-mærket, vis man kan få de samme produkter.  https://www.emaerket.dk/ 

Personligt giver jeg som kunde ikke meget for e-mærket. Hvis siden i øvrigt er troværdig og der fremgår tydelige kontaktinfo og disse kan bekræftes ved anden søgning. Andre kan have en anden holdning.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Rune - det er fint den er personlig - men det skal gøres på den rigtige måde. 

Jeg overdriver lidt - men når hun skriver sit eget navn på den måde, så føler jeg ikke at jeg handler med et firma, som har et lager, jeg føler det er noget tøj som står i en kasse under hendes seng, og der ingen ansatte er. Men jeg er villig til at give mig og sige det nok ikke er så slemt ;)

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har stort set ingen besøgende fra mobiltelefon - det er formentlig ikke via mobiltelefonen folk køber tøj til deres børn.
Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Du siger at din side er ceo optimeret, har du så også indtastet alle header tagsne rigtigt for alle dine produkter?

Jeg har en rigtig god ide' som du måske kan gøre brug af til at få mange likes på FB, jeg går ud fra at din hjemmeside har en FB side??

Folk elsker konkurrencer og ting der er gratis, så hvis du på din FB side og din hjemmeside på forsiden skriver at du udlodder 1 af dine produkter til personer der har liket din side ved f.eks. 500 likes, en ny præmie ved lodtrækning efter 1000 likes osv. og så trækker lod mellem dem der har liket din side, det vil give en masse likes, og husk at skrive at de skal dele. og samtidig sender du nyheder ud til alle der har liked din side, og imellem dem kunne der være en potentiel kunde så du også får noget salg. sådan ville jeg gøre for at komme hurtigt i gang og så koster det jo ikke alverden.

Det er tit ALT for dyrt at få likes og kunder ved at bruge markedsføring, da de tit giver alt for lidt omsætning i forhold til hvad det skal koste at reklamere hos dem, har prøvet radio reklame, diverse annonce sites m.m. det der gav mest for mig var google adwords, og at installere alt du kan få installeret af ceo moduler i din webshop, så den arbejder for dig og du ikke skal arbejde for den dvs. betale en masse unødvendige penge for noget nogle moduler i din webshop kan gøre gratis for dig.

Held og lykke med din webshop :) og håber du kunne bruge noget at dette.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Louise,

Jeg ville klart anbefale dig, at arbejde med konverteringsoptimering FØR du begynder at smide bunker af penge efter adwords. Det lyder til, at din daglige trafik er af et meget begrænset omfang, så det er ekstremt vigtigt, at du konverterer godt på de få besøgende, du nu engang har.

Og der er virkelig noget at tage fat i på din webshop, hvad angår konverteringsoptimering. Nu spørger du her til markedsføringstrategier, så jeg vil ikke gå i dybden med noget andet (konv.optimering), men ville bare lige nævne det for dig.

Af ren nysgerrighed, hvor ligger din konverteringsrate nu? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjekkede lige hurtigt shoppen. På en mobil spiller den ikke tjek engang selv. Har ikke set den på en desktop dog, synes også at designet kan peppes lidt mere op med lidt farver. Bedre logo også. Det giver mere troværdighed over for dine besøgende også at shoppen ser professionel ud.

Rent seo mæssigt. Faldt det mig til øje at
du ikke har nogle søgeord i titlen.

Håber det kan bruges. :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:
Rent seo mæssigt. Faldt det mig til øje at
du ikke har nogle søgeord i titlen.
Yes

Faldt jeg også over.

Louise:
Der er skam lavet SEO :)

Wink

Det kan sikkert laves bedre.

jeg var lige kort ind på din kildekode

<title>Om Tweenstar - tweenstar.dk</title

Her kan bl.a. dine titles laves meget bedre med søgesætninger/frase

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Glud Elbek:
Personligt giver jeg som kunde ikke meget for e-mærket. Hvis siden i øvrigt er troværdig og der fremgår tydelige kontaktinfo og disse kan bekræftes ved anden søgning. Andre kan have en anden holdning.

Jeg kender ikke alt til e-mærkning, men har læst flere steder, at e-mærkning ikke har den effekt som det er tiltænkt, ja nogen mener faktisk det er spild af ressourcer, og e-mærkning er heller ikke noget jeg selv kigger efter på et website. Personligt tror jeg heller ikke det løser noget her,  for siden virker under alle omstændigheder fin og troværdig.

Men som Rune Glud Elbek er inde på, så er der måske noget SEO der ikke er lavet godt nok her....desværre er der nogen som udnytter at kunderne ingen kendskab har til det. Om det forholder sig sådan i dette tilfælde, er svært at sige, men måske det var en god ide at lade andre kigge på det.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cyberdata - når du råder hende til at lave konkurrencer på Facebook, så husk også at informere om at det er ulovligt med den metoder, bare så hun kender risikoen ;)

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)