Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at slette en faktura i Dinero?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Og iøvrigt en kommentar til det du skrev på Twitter om at der var ærgeligt jeg ikke brugte regnskabsdelen af Dinero og fandt ud af hvor sjovt det var.

Ja joo, jeg kan godt se det KAN blive sjovt, som ejer af en virksomhed er det jo altid rart at kunne følge med specielt med fine grafer som i har på forsiden.

MEN!

Glæden stopper for mig hvad jeg kan skal bogføre løn fra Danløn. Her skal jeg følge en guide i har skrevet. Guiden er rigtig fin og det er til at finde ud af, men man skal holde tungen lige i munden for at indtaste tallene de rigtige steder - og dét er ikke særlig "Apple" agtigt, som Hr. Thorborh jo gerne vil have Dinero skal være.

Da jeres brugere typisk er folk som mig der har et meget lille tålmodighed og interesse for regnskab og bogføring, ja så kunne i hjælpe folk noget mere.

Én måde er at i simpelthen laver en funktion hvor jeg vælger ud fra en liste hvad jeg vil. Et af punkterne hedder så "Bogfør løn fra Danløn".

Her klikker jeg og så guider den mig, meget kort og præcist med screenshots, hvilke tal jeg skal taste ind. Ikke noget med finance bilag, bla bla bla...I don't f***** care, just do it :)

Dette må ikke forstås negativt, det ER en fin guide du har lavet og jeg har da formået at få det til at virke, men sjovt er det ikke.... endnu :)

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Qbus.

Tak for din feedback.

Jeg notere det hele til programmet, og har nedenstående kommentar.

1. Du har ret, det skal skrives bedre i systemet.

2. Godt du kunne bruge den - og er ellers enig med dig. Men der bliver ikke lavet en video endnu, vi arbejder med en helt anden løsning - hvor det bliver meget apple agtigt ;)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus du er garanteret med på, at man i Danløn vælger bogholderisystem (og ja der mangler jo Dinero) Danløn giver så en liste for alle lønninger samlet eller for hver en af gangen, der viser præcist hvad der skal på hver konto i det pågældende lønsystem, lige som man kan trække cvs til import

Jeg ville tro danløn ville integrere dinero så let som ingen ting, hvis bare dinero kontoplanen havde de fornødene konti (mangler visse i forhold til atp/medarbejder/privat og nettoløn i status) og så var det meget enkelt, også selv om dinero endnu ikke har import af cvs .- mere så du tager det med, for den integration benytter næsten alle større danløn brugere sig af  vh John H

 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Rasmus du er garanteret med på, at man i Danløn vælger bogholderisystem (og ja der mangler jo Dinero) Danløn giver så en liste for alle lønninger samlet eller for hver en af gangen, der viser præcist hvad der skal på hver konto i det pågældende lønsystem, lige som man kan trække cvs til import

Jeg ville tro danløn ville integrere dinero så let som ingen ting, hvis bare dinero kontoplanen havde de fornødene konti (mangler visse i forhold til atp/medarbejder/privat og nettoløn i status) og så var det meget enkelt, også selv om dinero endnu ikke har import af cvs .- mere så du tager det med, for den integration benytter næsten alle større danløn brugere sig af  vh John H

 

Hej John.

Tusind tak for informationen - du har lige gjort min planlægning af emnet nemmere :)

Jeg sender det videre :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)