Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på udvikling af dealsite

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:

Hahahaha okay i 3 "stjernekrigere".... Hyg jer;-)

Hvorom alting er, så bedes dem som virkelig er seriøse sende mig et tilbud samt spørgsmål via PM.

Jeg orker ikke flere Amino medlemmer, som tror dette er "nationen på Ekstra Bladet".

Du skal nok få stor succes med din "finde" måde at sige tingende på... :) held og lykke frem over. 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvad betyder "finde" måde????

Mener du fine måde?

Hvorom alting er, så jo tak jeg har ganske ok succes. Jeg klager ikke.

PS! I øvrigt tak til de af jer som er seriøse og har sendt mig tilbud via PM.

Og i andre som tydeligvis ikke har meget indhold i livet, opret endelig en profil på nationen på Ekstra Bladet. Jeres stemme vil helt sikkert blive hørt derinde.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brodersalsa:

Hvad betyder "finde" måde????

Mener du fine måde?

Hehe ja "fine" måde..

okay.. det er da godt du er har fået succes:) men jeg mener bare, behandel andre, som du selv gerne vil behandles, jeg tror på man komme lidt længere med venlighed, end at snakke dårligt... hvis du vil have noget godt fra folk her inde i hvert fald. 

Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:
PS! I øvrigt tak til de af jer som er seriøse og har sendt mig tilbud via PM.

Tror desværre ikke der er nogle der har kontaktet dig med den smule information du har givet.

For mig lyder det som om man skal give en pris på noget som man ikke engang ved noget om - det vil sige at jeg bliver nød til at give dig en pris på 10 æbler men du ønsker kun 1 æble.

Kan du ikke godt selv se at din indledende tekst er ret dårlig ? :-)

Forsat god jagt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal en amino moderator lukke tråden her, der kommer vist intet fornuftigt ud af den :)

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fail UlrikLarsen. Så "kloger" du dig vist;-)
Jeg har fået gode henvendelser og vælger at takke ja til ét af tilbuddene.
Alle jer som har kommenteret på tråden virker som Aminos moralske vogtere.
Jeg vil igen opfordre jer til at at melde jer ind i nationen på Ekstra Bladet, så I kan få afløb for Jeres tydelige frustrationer!
Her er en artikel I kan kommentere på, da den umiddelbart passer til Jeres målgruppe:
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article2138437.ece
Ps. Vedkommende jeg indgår aftale med kan desværre nikke genkendende til flere af Jer som vælger at ødelægge en tråd og dermed lægge op til at tråden løber af sporet...
Og til dig cecilie. Jeg er fuldstændig enig i at man skal behandle andre ordentligt, men når den første tosse som kommenterer tråden er bedrevidende og ikke mindst dumsmart, så må man tage imod en verbal udfordring.... Og når flere af Jer efterfølgende tilmed stiller sig op i bodegakoret og gjalder mundbøffer så langt øjet og ørerne rækker, så er kampen for alvor i gang....
Hvorom alting er så har jeg fået en god pris på det jeg ønsker siden skal kunne!
Ha' en god søndag alle sammen;-)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brodersalsa:
Alle jer som har kommenteret på tråden virker som Aminos moralske vogtere.

Det har ikke noget med at være vogter, der har noget med at Amino skal være en god og fornuftig debat at være i. og der er bestem ikke nogle der er augante her inde, dem du har fået svar fra i dag, har mange gode indlæg her inde, som jeg da synes du selv skal læse, en at få noget andet af vide. Så den tvivler jeg på du har fået af vide, Sebastian f.esk har jeg kun set give gode råd, og Jonas har jeg også kun oplevet give gode råd, til at få den bedst mulige pris og tilbud. så jeg forstår ikke den konklusion..

Jeg synes det er vildt du kan udtale dig og skrive på den måde du gør, og for folk som kun vil hjælpe dig, når du kun har haft 23 indlæg og 7 af dem 

er i denne debat. ikke at det okay hvis man har været her i lang tid, men tal ordentlig her inde. 

Det her er ikke nogle verbal udfordring, det er dig der føler dig trådt på. om du føler han skulle ha skrevet det på en anden måde. så skriv det i stedet for at gå til angreb. det fungere ikke i længden.

et Godt råd- uden du bliver sur,-) jeg synes du skal smide et smil på din næste tråd. og så sug alt det du kan her inde, for der er rigtig mange gode og smarte folk som virkelig kan hjælpe i længden, inkl. Jonas. uden Amino var jeg ikke nået hvor jeg er i dag. det har virkelig givet mig et skup i den rigtige retning.  

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skriver ikke mine indlæg med henblik på at være bedrevidende. Jeg har ganske vist ikke noget forstand på at lave et deal site, læs mine tidligere indlæg, og du vil se jeg har efterspurgt andre ting i forbindelse med netop dealsites.

Jeg er dog systemudvikler, programmør om du vil - Og i den forbindelse er det bare frustrerende, at se folk der tror at det bare lige er at lave et dealsite. Men en programmeringsopgave kan nemt ende i twist, netop fordi at kravspecifikationerne ikke er på plads. Det er faktisk næsten den sværeste disciplin når vi snakker systemudvikling. Tag de kæmpe store offentlige IT projekter som Amanda, og politiet's nye system der blev testet og skrottet sidste år.

Jeg kunne nemt give dig en pris på et dealsite til en flad ti'er... Men tvivler på at det netop havde de ting du efterspurgte... Min pointe er bare, at hvis du forventer seriøse svar, så brug i det mindste ligeså lang tid på at forklare hvad du efterspørger, som ham der skal give dig et tilbud skal bruge på at skrive det :)

 

/Jonas

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:
Jeg har fået gode henvendelser og vælger at takke ja til ét af tilbuddene

Med den beskrivelse, ved du jo ikke om tilbudet er godt, for måske hvis du havde skrevet udfra en kravspecifikation du havde fået den "rigtige" pris. 

Et gæt er, at du skal 15.000 kr. men hvis dine krav kun udløste et bud på 7.500 kr, hvilket tilbud er så bedst for dig?

Hvis du har fået et bud, så er jeg sikker på det lyder sådan, prisen er kun et overslag, den rigtige pris gives udfra en færdig beskrevet kravspecifikation. 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hør her venner.

Jeg antog ikke det første svar som Jonas Olsen kom med som en "venlig" hjælp. Derimod var det som jeg tidligere har sagt, en ubehøvlet og bedrevidende og ikke mindst dumsmart svar på min tråd. Og jeg vil gerne slå fast, jeg fik ordentlige og seriøse henvendelser indenfor 30 min. fra folk som ville lægge billet ind og som havde spørgsmål til projektet.

Her kaster man en bold op og de seriøse sælgere griber bolden. De dårlige er dem som ikke forstår at udnytte en tråd. Længere er den simpelthen ikke!

Jeg har selv en håndfuld websites bag mig som jeg selv har bygget op i CMS og solgt videre, men dette projekt ville jeg ikke begive mig ud i, da det kræver mere og den tid og know-how har jeg på stående fod ikke.

Og Juul-s media i kan gætte herfra og til juleaften om pris og kravsspecifikationer ;-)

Prisen er dog super skarp!!!!

Problemet er nok, at I skærer rigtig mange over én kam, og cecilie selvom man ikke har mange indlæg, så er det da super naivt at tro, at en person ikke kan have forstand på tingenes tilstand. Der er andet liv end amino derude ;-) I øvrigt sæt dig i min situation. Jeg er seriøs og ønsker et tilbud på et site og det første svar er ét jeg syntes er hamrende irriterende og tåbeligt og direkte ødelæggende for en tråd. Hvordan ville du reagere???? Og lad nu være med at komme med samme svada om, at man skal tale pænt til hinanden... For selvfølgelig skal man da det. Men hvis du som person opfatter en anden person som bedrevidende og dumsmart, så er det nogle gange en rigtig god idé at lade vedkommende få det at vide. Verden er ikke lutter blå regnbuer og sodavandsis på en varm sommerdag.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)