Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-tools: ranktracker, trafikanalyse og mulig straf

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og jer andre,

 

TAK for hjælpen. Mikkel mit site er www.topsupplies.dk / som så ændres til http://shop.topsupplies.dk/

HVad er en nofollow ? Lige meget hvad jeg søger på så komemr jeg ikke frem på google. OG jeg kan se at de sider jeg søger efter har de rigtige SEO tekster på mit site. Feks. HVis jeg søger på "Ergonomiske mus til forebyggelse af museskader" som er ret specifikt og jeg har lavet SEO på, kommer jeg ikke frem. Se denne side, hvor SEO er lavet ? http://shop.topsupplies.dk/index.asp?content=fokusergonomi

hjææææææælp :-) og tak fordi du gider.

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JOnas

Tak for svar :-)

Hvor finder jeg Google Webmaster Værktøjet ?

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mikkel, min side er ikke flash og den er gammel. MEN seo delen er nok 1-2 måneder gammel (altså mit specifikke SEO jeg sidder og laver).

Den burde jo komme frem på bare den almindelige tekst der er på siden og varerne. Men det gør jeg slet ikke ? Jeg er lidt bekymret.... :-(

Mange hilsner SB

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en begyndervejledning pdf. fil fra google som du får mest ud af. https://static.googleusercontent.com/media/www.google.dk/da/dk/intl/da/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-da.pdf

Dit indhold i dine tekster skal også indholde søgeord/nøgleord til søgning.Hvis du går over til at bruge gratisprogrammet Wordpress og tager et af de design muligheder der har responisve design (Det vil sige et design der, uden du skal gøre så meget, tilpasser sig i forhold til hvilket medie der bliver brugt til at til din side) så har du også mulighed for at bruge plugins. Et af disse plugins kunne være Yoast, SEO, som hjælper dig med at tilrette dine sider med seo optimering. Du skal dog tænke på du ikke kun skal skrive til maskiner, men også til mennesker. Programmet er gratis at bruge.

Alt efter hvilken udbyder du har til dit domaine hotel, kan det installeres med et klik. Fordel altid med på mobil, pc, mobil og så videre. Jeg ved ikke hvilke søgemaskiner du har brugt, men prøv andre også. Dim rangering af hjemmeside er ikke baseret på de enkelte ord, de er baseret på helheden i din seo optimering af dit website. Det vil sige, har dine links, dine overskrifter, dine nøgleord en sammenhæng? har du aktivitet på din side? altså kommer der nyt og opdatering jævnligt. Alt det afgør tilsammen om din side er interessant for googles søgemaskiner. Det er altså ikke fordi du har brugt søgeord, men det er metoden og variationen af dem, samt sammenhængen. Google er sat op til at den ønsker at give brugerne det der har det rigtige indhold i forhold til deres søgekriterier. Der er et eksempel i googles fil her der giver dig opskriften på hvad og hvordan du får gavn af dine optimering. De er interesseret i at du kommer frem, men kun hvis det er relevant i forhold til helheden. 

En sidste ting jeg kunne tænke mig at foreslå er at hvis du gerne vil se hvilken rank siderne er på som du besøger og se din egen også, så kan du søge på Chrome SEO Toolbar og når du så har den i din søgebjælke så kommer det automatisk frem hvilken rank der er i forbindelse med siderne. Det er dog ikke alle der bliver vist, måske fordi der begrænsning i adgang, men også hvis de ikke rangerer særlig højt.

Venlig hilsen

Wiwica Sommer

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en webshop og det betyder at dine nøgleord skal indgå som overskrift og i de tekster du skriver ved dine billeder. Eks. Hvis dit produkt hedder Wubby rensemiddel til CD/DVD, så kunne du i din overskrift skrive:

Wubby rensemiddel til CD/DVD

Når du bruger dette produkt fra Wubby, får du de mest rensede CD og DvD'er. Rensemidlet er bla. bla...Wubby. Brug ikke andre rensemidler end Wubby rensemiddel.

Du kan med fordel fortælle Google at disse ord er interessante og er med i din tekst, ved at gøre dem fed eller kursiv. Det er en af måderne at give søgeordene værdi. Det vigtigste er at nøgleordene hænger sammen med dit budskab, ellers er det bare papord for Google. Men med måde og ikke overdrive gentagelser, for det er lige så galt.

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Jeg har en mistanke om at jeg har 

duplicate content

Findes der et sted hvor jeg kan tjekke om det er derfor, inden jeg bruger en masse tid på at fjerne det. Jeg får hver morgen en fil fra en af mine distributører og her er blandt andet en beskrivelse (en lang en) som jeg putter ind på mine varer. Men det er jeg ikke den eneste forhandler der gør og derfor mistænker jeg at være ramt af 

duplicate content

Men vil gerne være sikker, så er der mon et sted jeg kan tjekke det og blive sikker på om det er derfor google ikke kan "lide" mig ? 

mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge www.siteliner.com 

Der er dog en begrænsning i værktøjet på 250 sider i alt, men den giver et godt billede af om du har DC

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

tusind tak - men hvordan ser jeg det rigtigt ? Den skriver at ud af de 250 sider så har jeg 5% DC. ? Er det nok til at jeg kan konkludere at det er derfor Google ikke finder mig ? Eller kan jeg se noget mere konkret her på denne side ? 

Mange hilsner SB

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg lige må være lidt fræk, så vil jeg gerne henlede opmærksomheden på vores nye tool, hvor du kan overvåge dine søgeord.

Opret en gratis prøvekonto her.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)