Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du kaste dit falkeblik på min hjemmeside og hjælpe med manglende meta-tags?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt er 123hjemmeside et uheldigt valg til en seriøs virksomhed.

Systemet er beregnet på hobby og familie området, hvor SEO ofte ikke har den store betydning. (der stod ofte, ikke aldrig)

Det er formentlig også derfor systemet ikke er optimeret mht SEO.


På det specifikke spørgsmål er svaret JA.

Du har Title og meta description på hver underside, men der står det samme i dem, hvilket ikke er hensigten og det der står, er autogenereret ud fra sidernes navne.

Hvis du vil noget seriøst med din nye shop, så bliver du desværre nød til at skifte platform. Wordpress er et fint bud.

Det er jo sjældent den slags informationer, der glæder. Men det er desværre et faktum, som mange helt som dig, først bliver opmærksom på efter de har kastet sig ud i 123.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Øv - du har ret, men famlede lidt i blinde..

Vil da lige kigge lidt på Wordpress.

Tusind tak for dit input.

/Jane

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Det er ellers en af de flotteste 123hjemmesider jeg har set.

Super gode billeder...

Tjekkede lige om du har en Facebook side, og det har du ikke... du kunne få meget trafik til din side via. en Facebook firmaside. Det er gratis og jeg kender et par småfirma som har fået en god start på den måde.

Ellers så har jeg jo en god hjemmeside start pakke i Wordpress til 6000,- (uden shop) du kan se den på min hjemmeside. Fordi jeg blev helt ærgelig på dine vegne vil jeg gerne hjælpe dig ved at give dig selve shoppen gratis.

Jeg underviser dig og guider dig, indtil du selv kører det hele.

Hvis du er interesseret så lad mig høre fra dig.

Venlig hilsen 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

House of Regius:
Vil da lige kigge lidt på Wordpress.

Ja gør det. :D . Du kan rimelig let oprette en webshop med Wordpress. Kig nærmere på Woocoomerce og start med at købe et tema til det. Så er du godt kørende for en startwebshop.

Få skrevet mere tekst til dine produkter. Du skal tænke på, at køberen ikke kan se produktet, andet på billede, så du skal guide dem via tekst og billede. En god produkttekst er også god SEO.

Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Tak for dit indlæg og dine ord med på vejen..

God idé med Facebook side - det har jeg selv tænkt på, men endnu ikke nået. 

Sødt af dig at tilbyde din hjælp og mere til - det vil jeg klart overveje at benytte mig af :-)

God jul.

/Jane

Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Jonas,

Tak for dit indlæg og gode råd :-)

God jul.

/Jane

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

House of Regius:
God jul.

Tak og god jul til dig også.

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Hessellund Consult Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes faktisk, at 123hjemmeside er et udmærket valg til at komme i gang med en billig hjemmeside.

Jeg er helt enig i, at designet på 123hjemmeside ser ud til at være 15 år gammelt, men til gengæld giver det ikke-IT-kyndige, små forretningsdrivende mulighed for at lave en webshop med betalingssystem til en meget lav pris.
I kombination med en Facebook-side til markedsføring, kan det være en glimrende måde at komme i gang med en webshop. 

Hvilke alternativer vil du anbefale, hvis det skal være lige så let (og billigt) som 123hjemmeside?

Jeg bruger selv Wordpress og bruger mange timer på at opdatere og tilpasse siden – fordi jeg kan. Jeg anbefaler også Wordpress til andre, men hvis brugeren ikke vil bruge (mange) penge på et website, og heller ikke har tilstrækkelig IT-indsigt, er det næsten uoverstigeligt at gå i gang med Wordpress. F.eks. at installere et nyt tema, aktivere plugins, opsætte betalingsløsning osv. Det er næsten umuligt uden kendskab til simpel HTML. Dér er 123hjemmeside et bedre valg, ligesom der også findes alternativer, der forsøger at gøre det lige så let at lave et website med en shop.

I dette konkrete tilfælde synes jeg at House Of Regius har fået rigtig meget ud af 123hjemmesides begrænsede muligheder (som netop er systemets styrke), især i kraft af godt billedmateriale.

Disclaimer: Jeg arbejder en gang imellem for 123hjemmeside, derfor kender jeg til produktet med dets fordele og ulemper. 

Mvh. Jakob Hessellund

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)