Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør/designer til nicheprodukt af Trustpilot

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 


Er en stadig uerfaren ung ildsjæl som gerne vil starte noget op og ser store muligheder i at skabe en nicheting af trustpilot. Derfor søger jeg en programmør/designer som er kompetent nok til at udvikle et produkt, som er ligeså professionelt som trustpilot (dog med design som er lidt mere rettet mod målgruppen)

Jeg har ikke uanede penge som ny, derudover vil siden formentlig ikke generere den store omsætning til opstart udover en mulig reklameindtægt. Derfor må der gerne være et lidt økonomisk aspekt (giv evt. et skøn af omkostninger til udvikling). Jeg mener selv at konceptet har stort potentiale til udvikling, også internationalt, dette vil dog være på sigt.

Afslutningsvis kunne det være fedt at høre fra erfarne iværksættere om et sådant projekt vil være for stor og omkostningspræget mundfuld for en ung og uerfaren gut? 

Tak på forhånd! Og tak for alle de spændende og lærerige indlæg her på Amino. Det er fantastisk. 

Mvh. Simon Størup

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ingen kan hjælpe, må i meget gerne henvise til andre fora!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad branche drejer det sig om ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg helst ikke nærmere ind på i åbent forum :-) Hvis du af gode grunde finder det relevant for den opgave jeg efterspørger, må du hellere end gerne sige til!

Mvh. Simon 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så det jo umuligt at hjælpe dig hvis du ikke vil fortælle mere.  Men er du bange for at nogen stjæler din ide, syntes jeg du skulle høre Martins Thorsborg potcast om netop det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt utallige beundringsværdige iværksættere inkl. Martin snakke om at man skal være åben om sin idé. Jeg er på nuværende tidspunkt endnu ikke selvstændig nok til, at jeg føler jeg kan konkurrere mod de mange erfarne folk herinde, hvilket betyder at de fleste nok kan udføre den hurtigere, billigere og bedre end mig, medmindre jeg får den rette tid og de rigtige kontakter først :-)

Derudover henviser jeg til Trustpilot og det eneste folk skal gøre er at vurdere om de kan levere sådan et arbejde, smide en reference og en cirka pris og så vil jeg kontakte dem og forklare konceptet yderligere.

Jeg ser også fordelene ved at dele sin idé, men jeg ville gerne have en dialog med folk inden jeg kaster den ud til hundredevis af iværksætterlystne folk!

Håber det er forståeligt!

Mvh. Simon 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er årsagen til at ingen kan hjælpe mig? Er det et dødsygt projekt, virker jeg useriøs eller hvad ligger der til grund?

Mvh. Simon 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Selvfølgelig er det ikke et dødsygt projekt :-)
Du er velkommen til at prøve vores uforpligtende pris-beregner her : http://www.migrator.dk/quote.aspx

Og selvfølgelig også at kontakte os for en nærmere snak.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Størup:
Hvad er årsagen til at ingen kan hjælpe mig?

 

Nu oprettede du tråden igår kl. 18.00 , så det er jo ikke sådan at du har ventet i månedsvis vel :)

Når det er sagt, så vil jeg tro en programmør vil forvente en nogenlunde detaljeret projektbeskrivelse for at kunne give et pristilbud.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Størup:
 Derfor søger jeg en programmør/designer som er kompetent nok til at udvikle et produkt, som er ligeså professionelt som trustpilot

Her går det helt galt. Du søger én udvikler til at lave noget som et helt team af udviklere har udviklet på gennem flere år!

Edit: Selv hvis du mener, at du søger en udvikler til at stå i spidsen af udviklingen af sådan en service, så kommer det altså til at koste klejner.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)