Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bekymrende udvikling

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til at dit nye seo firma overhoved har påbegyndt deres arbejde endnu.

Jeg går udfra at du har fået et nyt seo firma i starten af april. Hvem har du egentlig valgt?

 

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke sikkert, det er Designforpets, lise har problemer med - hun skriver 'en af mine webbutikker'?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lise Andersen:
Vil derfor høre andres mening om, hvorvidt det er normalt, at det skal være så skidt, før det bliver godt? Og hvad vil i anbefale mig at gøre???

Lad os se lidt på din side:

Generelt voldsom bred pagerank fordeling via intern linkning.
Overvej at linke mest til det du sælger meget af og mindre til diverse fra forside og undersider.

Søgeords kannibalisme – flere forskellige undersider konkurrere med hinanden om at ranke på samme søgeord.
Hold fokus og udvælg 1 eller 2 søgeord pr. underside og sørg for backlinks understøtter din struktur.

Du linker ud til PostDanmark i toppen af alle dine sider. Hvorfor skal PostDanmark have alt din pagerank?

Overvej at fjerne linket og lig det på en enkelt underside.

Forside:

- Ingen H formaterede overskrifter
- Voldsom Meta Keyword stuffing
- For lang beskrivelse
- Sørg for mere relevante billedfilnavne og tilføj relevant alt tekster på billederne.
- Overvej din interne linkstruktur og fremhæv dele af sitet, der ønskes ranket højt.
- Alt for lidt tekst, overvej at tilføje en beskrivelse/intro tekst i bunden, så Google har noget at arbejde med


Kategorier:

- Meta kreyword stuffing
- Overoptimerede titler og beskrivelser.
- Overoptimeret H tags
- Billedfilnavn ikke relevant, alt tekster ikke tilføjet
- Overvej enten noindx, follow eller lang mere fyldig kategoribeskrivelser.

Produkter:

- Ingen H tags på overskrift, eller underoverskrifter
- Meta keywords
- Billedfilnavn ok, men tilføj alt tekst.
- Meget korte beskrivelser på mange af produkterne



Backlinkprofil:

- Overvej at lave en disavow på alle de dårlige internationale links.
- Sørg for, der ikke linkes 300 gange med samme søgeord fra f.eks. Heste-nettet (i din profil)
- Få relevante danske links, der deeplinker til dine fokussider.


Ansæt et firma, der laver on-page SEO optimering, frem for at fokuserer på en billig linkbuilding løsning.

Fil med Backlinks vedhæftet

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

har du fået lavet en ny webshop for nydeligt ?

hvis ja og "I" har glemt at overføre gammel værdi så er det klart du falder meget kraftigt nedaf på Google

Din webshop har nogle tekniske fejl og mangler og det gør det hellere ikke nemmere at få resultater på Google. f. eks er loadtiden ikke for god.

Man skal være tålmodig mht. SEO men hvis du vil have kunder her og nu så får lavet Google AdWords

om du kan være tryg ved den aftale du har nu er svært at sige fordi jeg ikke kender din leverandør men udmiddelbart ville jeg ikke være tryg hvis de ikke har nævnt loadtiden på din shop som et problem.

Du kan ringe til mig på 2159 6572 og få en uforpligtende snak hverdage imellem 8-17 så kan jeg fortælle dig kort og præcis hvad du kan gøre og synes du det er interessant kan vi tage et møde.

vi er et professionelt firma der skaffer gode resultater på Google via SEO og AdWords. ( www.marketing-manager.dk )

Vi laver kun aftaler som er til gavn for kunden og os. ( WIN/WIN )

Men det lyder om du har den forkerte stategi lige pt.

dårlig teknik

SEO = langsigtet men du mangler kunder her og nu og bør bruge AdWords .

mvh

Kim Thrane

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle jeres mange forslag :-).

Må indrømme at jeg ikke fatter en meter af det (bortset fra, at jeg godt er klar over, at SEO handler om at have mange såvel interne og eksterne links ind til siden).

Det er jo netop også derfor, at jeg har valgt at lade andre om at løse den opgave at hive siden op på Google igen på relevante søgeord. 

Jeg er udmærket klar over, at det er en proces der tager tid, men det bekymrer mig meget, at siden er gået så meget tilbage de seneste seks uger (hvor de har arbejdet med min shop), og at besøgstallet nu nærmer sig det niveau, som det var for snart syv år siden, hvor jeg overtog shoppen.

Det er derfor jeg spørger, om det er normalt, at det skal blive så skidt, før det bliver godt igen?

Jeg har forsøgt mig med Adwords, men det er og bliver en meget dårlig forretning, når man er i en branche med meget konkurrence. Tro mig, det er prøvet flere gange!

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lise Andersen:
Må indrømme at jeg ikke fatter en meter af det

Synes nu ellers denne Yes Jonas Jørgensen   forsøger at forklare dig mange ting godt og grundigt Wink

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Ja, det var et meget udførligt indlæg, og det er jeg også taknemmelig for. Men jeg kan ikke rigtig bruge det til noget, når jeg ikke ved, hvad begrebet "Meta Keyword Stuffing" m.m. dækker over ;-)

Men jeg tror, det er bedst at vi lukker denne debat, for jeg får nok desværre aldrig svar på min oprindelige forespørgsel, som jo egentlig var ganske simpel i.f.t. det som det er endt op med.

For at være helt ærlig, så interesserer jeg mig ikke for alle de tekniske detaljer omkring SEO. Jeg stoler jo på, at det firma jeg har indgået en aftale med, har styr på alt det.

Men pga. den foreløbige dårlige udvikling samt al den ovenstående kritik, kan jeg jo godt blive i tvivl Skype-Wondering

Fortsat god weekend til jer alle! Smile

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej lise.

jeg fatter heller ikke alt der er blivet skrevet her, men måske du skulle prøve at sætte dig en smule ind i seo? så du selv kan se om det firma du vælger laver det arbejde de siger de laver?! Lidt basic viden ville allerede hjælpe :)

Lidt off topic.... tak for alle de ting jeg lige har lært i denne tråd :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan måske prøve at Google de sætninger der er kommet som rådgivning her i tråden og lige sætte dig ind i det... for som du skriver så har du ikke råd til at det går dårligere på Google, hvorfor du burde få fuld fokus på den del af din forretning, hvis det er hele dit overskud det drejer sig om.

Mit bedste råd er iøvrigt, ikke at lade dit forretningsgrundlag være afhængig af nogle placeringer på Googles organiske resultater - for det er udelukkende kvaliteten på dit site, Google og brugerne der bestemmer HVOR du placeres.

Mine råd er:

- Få styr på din "Afvisningsprocent / Bouncerate" (Den skal være bedre end dine konkurrenter).

- Få styr på hastigheden på dit site (Loadtider).

- Få testet ifht. dine besøgende hvad der giver mest salg pr. 100 besøg (Her kan Visual Website Optimizer anbefales).

- Hvilke ord giver flest salg.

Så snart dit site er mester i overstående, så får du placeringerne igen.

Og p.s glem i linkbuilding - det er "unaturligt" i Googles øjne.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)