Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - www.bodymeal.dk

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Btw. kan jeg lige tilføje, at Bodystores normalpris er 300 kr. og pt. ligger på 270 kr. :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide det kommercielle udtryk på siden :-)

Selvom i har været i kontakt med fødevarestyrelsen som I skriver skal I stadig:

1. Informere om ingredienser, dette er et lovkrav, også med emballeret fødevarer.

2. Link til Jeres Kontrolrapport hos fødevarestyrelsen.

Husk det nu inden i går live, det er dyre bøder de giver specielt i denne branche.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Kjær Vibjerg:

Kan godt lide det kommercielle udtryk på siden :-)

Selvom i har været i kontakt med fødevarestyrelsen som I skriver skal I stadig:

1. Informere om ingredienser, dette er et lovkrav, også med emballeret fødevarer.

2. Link til Jeres Kontrolrapport hos fødevarestyrelsen.

Husk det nu inden i går live, det er dyre bøder de giver specielt i denne branche.

Mange tak!

1. Ingredienserne er postet som billeder på de enkelte produktsdier. Vil du anbefale, at vi gør dem tydeligere?

2. Vi har ingen kontrolrapport. Vi er endnu ikke registreret i nærringsbasen, da vi pt. ikke er sikre på, om omsætningen vil overstige 50k i løbet af første år.

Mvh. :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstas:

1. Ingredienserne er postet som billeder på de enkelte produktsdier. Vil du anbefale, at vi gør dem tydeligere?

2. Vi har ingen kontrolrapport. Vi er endnu ikke registreret i nærringsbasen, da vi pt. ikke er sikre på, om omsætningen vil overstige 50k i løbet af første år.

1. Åh, okay det havde jeg ikke lige fanget. Nej det er vel ok med ingredienser som billeder. Bare de er der :-) Jeg ledte blot efter dem i teksten.

2. Ok, håber da I kommer over de 50.000 kr. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstas:
2. Vi har ingen kontrolrapport. Vi er endnu ikke registreret i nærringsbasen, da vi pt. ikke er sikre på, om omsætningen vil overstige 50k i løbet af første år.

Nu er min viden på området godt nok et par år gammel. Men den gang skulle man registreres inden man begyndte at sælge noget. Er den regel blevet ændret ?. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Tekstas:
2. Vi har ingen kontrolrapport. Vi er endnu ikke registreret i nærringsbasen, da vi pt. ikke er sikre på, om omsætningen vil overstige 50k i løbet af første år.

Nu er min viden på området godt nok et par år gammel. Men den gang skulle man registreres inden man begyndte at sælge noget. Er den regel blevet ændret ?. 

Vi er registreret i fødevarestyrelsen, hvilket er et krav, ja. Næringsbasen er kun et krav ved omsætninger over 50k. :-)

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Lowcarbstore.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kasper

jeg synes det er en rigtig flot side du har! Jeg bliver dog nød til lige at høre dig om du importerer Quest barerne uden om de danske distributører? Kan nemlig se du har barer med engelsk tekst. Det er et krav et ingredienserne står på dansk ( eller let forståeligt nordisk sprog:0) 

Hvis du selv importerer dem skal du huske at betale afgifter ellers kan det koste dig dyrt! 

Derudover ville jeg undersøge om du overhovedet må sælge barerne uden om den danske distributør, så de ikke pludselig lukker for varmen:0(

Det er ikke for at være bussemand men det ville være så ærgerligt hvis det skete! Men hvis du har styr på alt det, så håber jeg dig alt held og lykke frem over. Vh Rikke 

Fra Svendborg
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det med vilje at din e-mail er kontakt@bodymail.dk og ikke kontakt@bodymeal.dk?

/Jan

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Lækker side :-)

Er der noget amino rabat? I så fald kunne jeg godt bruge et par kasser :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

webspind:

Hej,

Er det med vilje at din e-mail er kontakt@bodymail.dk // */ // ]]> og ikke kontakt@bodymeal.dk // */ // ]]> ?

/Jan

Fejlen er nu rettet. Tak for påmindelsen! :-)

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)