Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvmål eller Selvmord? Amino er på vej mod selvdestruktion...

Side 14 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hahaha hvor er det ringe - så kan man ikke engang slette sin profil når man er gået hen og er blevet for træt af det her show... Så kunne jeg så være selvironisk og oprette et indlæg med spørgsmålet "må man virkelig, juridisk, gøre det så besværligt at slette sin profil?". Så må der jo ryge en mail afsted til support, hvor jeg kan få lov at spørge om lov... 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

peter4576:
Hahaha hvor er det ringe - så kan man ikke engang slette sin profil når man er gået hen og er blevet for træt af det her show... Så kunne jeg så være selvironisk og oprette et indlæg med spørgsmålet "må man virkelig, juridisk, gøre det så besværligt at slette sin profil?". Så må der jo ryge en mail afsted til support, hvor jeg kan få lov at spørge om lov... 

 Ja, apropos at gide checke lidt selv :)

http://www.amino.dk/content/Debat-Help.aspx

sværere er det heller ikke

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant, informativ og underholdende tråd, fortsæt endelig Wink For mig ville det være fint hvis man 1) optimerede lidt på hastigheden her på forum.  Det kører altså meget tungt og langsommeligt, og den der med at der er mange brugere, den holder ikke som argument - der findes mange andre fora med langt større belastning hvor man ikke hele tiden skal vente på at systemet reagerer, nej tingene sker prompte. 2) få ryddet op i alle de kække nystartere.  Fra tid til anden ville det være fint at gøre folk opmærksomme på, at det er tilladt at tænke selv.  Jeg har ikke være til stede her i mere end et par måneder, og er allerede nu ved at være træt af at læse de samme spørgsmål om og om igen.  Der findes vel en søgefunktion?  Og alle dem der spørger "jeg har fået den fedeste ide, hvem vil låne mig penge" etc. etc...  uden at skrive mere - de hører dybest set ikke hjemme i et iværksætteforum for seriøse iværksættere.  Det seriøse drukner i alskens gakgak - også selvom man måske kunne sige "det kunne blive din kunde en dag", sansyndligheden herfor er meget meget lille.  3) Få dog ændret i det tåbelige gulerodssystem med pointtavlen der kun tjener et formål; at få brugerne til at betale for en "plys" profil.   Lad alle give alle point, eller tilkendegive en anerkendelse, og lade alle kunne se hvem der gør hvad. Så vil det hurtigt vise sig hvilke skribenter der påskønnes og hvilke ikke, thi når alle er super er der ingen der er det.  Men som førsteprioritet:  Gør noget ved dette forældede langsommelige asp rod.  Tak for godt forum Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brok er ikke nok !

Men når man af flere omgange har erfaret at revisorer, advokater, samarbejds partnere m.m. man finder inde på Amino, viser sig at være mere eller mindre vaske ægte plat ugler, både på / og over grænsen til at være svindlere, så rinder den gode vilje til at blive ved med at bruge Amino aktivt ud på et tidspunkt.

Det virker som kvantitet bliver vægtet meget højere end kvalitet, når man snakker medlemmer på Amino, og jeg vil vove den påstand, at Amino også kan være direkte skadeligt for en ny og uerfaren iværksætter, med en ideologi omkring at netværks tanken og loven om Karma er den rette vej. 

Det er for de garvede plattenslagere der sidder og spotter alle " nystartere " et rent slaraffenland der kan sammenlignes med at stjæle slik fra børn.

Men igen, brok er ikke nok. - Men når man bare lader stå til selv om der bliver indberettet og dokumenteret svindel via Amino, så siver folk stille og roligt bort igen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

peter4576:

Åh suk... for det første holder du et oplæg mod mig, som ikke er mit (mht. en som søgte investor?). 

Læser du overhovedet det jeg skriver? Jeg gav dig endda et eksempel på, hvordan du kunne øge niveauet, og hvordan du kunne svare sådan et indlæg af på en konstruktiv måde!

peter4576:

For det andet så har jeg ikke dømt nogen som helst person. Jeg refererede til et (på daværende tidspunkt) anonymt indlæg, uden reference, og brugte dette som eksempel. Jeg dømte blot et INDLÆG som værende useriøst, og det fastholder jeg stadigvæk. 

Jeg har ikke hængt nogen ud offentligt. Jeg har ikke så meget som posted et link, nævnt navne eller andet. Men ja, jeg har argumenteret at mange oplæg bærer præg, af vedkommende ikke engang har gidet søge nogen som helst informationer selv først. Og det mener jeg stadig er "støj".

Okay hva kalder du så de to eksempler, som du har bragt her i tråden? Måske nævner du ik deres brugernavn, men det kræver 2 sekGoogle at finde de to omtalte tråde. Og jo du både griner og gør dem til grin. Ellers ville flere i denne tråd næppe skrive det...

peter4576:

Min pointe var, at der er et for blandet segment herinde og for meget blandet indhold. Det er du og nogle andre så ikke enige i, og det er I fuldkommen i jeres gode ret til. Jeg synes tonen at er unødvendig barsk og grim, bare fordi I ikke er enige. 

Igen vil jeg bede dig læse mine indlæg tidligere i tråden. Der skrev jeg blandt andet, at når jeg søgte SEO råd, så foregik det via sider/forums med speciale i det, og det samme gælder andre typer råd. Men jo indholdet er blandet, men problemstillingerne ved at starte op/være selvstændig er også blandet, så det viser vel blot et billed af den verden, som vi lever i... 
Hvis du kan håne andre, kan du vel også tåle at få den ærlige kommentar retur om dit indlæg...

peter4576:

Fra mit argument, at der er meget "støj" på Amino og at der er plads til forbedringer, til at udstille mig som en is kold satan, der ikke kan hjælpe en hjemløs, har ingen steder hjemme og har ramt et nyt lavpunkt for debatten her på Amino. 

Vi kan kun læse det du skriver, og nu er der 5 i denne tråd, som har tolket dit indlæg på en meget nedladende måde, Så skulle du måske se ind af, og overveje om det kun er alle os andre, som er hjerteløse, eller om du reelt gik langt over stregen i dine eksempler... Du er næppe i tvivl om, hva jeg synes, men igen det er min mening...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, at Amono trænger til et gavaldigt grafisk løft - det tænker jeg på hver gang, jeg kommer herind! Så godt, der bliver gjort noget ved det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er der lidt for mange jantelovs tænkende Aminoer,
som skriver negative indlæg, hvor de ikke har tænkt
ret meget over deres indlæg eller relevans.

Mange korte indlæg skrives jo bare for at hejse flaget.

Når debattører så skjuler deres identet bliver det nogle gange værre.

Stjerne systemet er meget velegnet til at nedgøre andres indlæg.

Man kan jo også have en anden agent konto eller en anden til at tildele sig
selv 5 stjerner stjerner, uanset hvor tåbeligt indlægget er.

En stjerne kan man jo give andres indlæg anonymt uamset hvor godt
dette ellers er skrevet.

Jeg kender en hel del Aminoer, som af en eller flere grunde anser Amino
for irrelevant og derfor er holdt op med kommentere indlæg.

Jeg selv mener. at relevante Amino debatter bør suppleres
med at andet forum. hvor debatten redigeres. Eller hver Amino
kan have sit eget debat forum, hvor han/hun styrer debatten.



Fra Trørød
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man komme afsted med at skrive 14.237 anonyme indlæg her? Og endda blive ugens højdespringer med det mest kommenterede indlæg.

Online-fora forbedres bedst ved at man efterlever sine egne krav til god debat. Forslag til forbedringer kan sendes til Amino i dette tilfælde. Det er latterligt med denne form for negativ kritik og forunderligt at så mange vil deltage. Det gjorde jeg så også lige. Wink

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels P Sønderskov:

Hvordan kan man komme afsted med at skrive 14.237 anonyme indlæg her? Og endda blive ugens højdespringer med det mest kommenterede indlæg.

Online-fora forbedres bedst ved at man efterlever sine egne krav til god debat. Forslag til forbedringer kan sendes til Amino i dette tilfælde. Det er latterligt med denne form for negativ kritik og forunderligt at så mange vil deltage. Det gjorde jeg så også lige. Wink

Det er ikke en men alle de brugere, som er blevet slettet, der står for de mere end 14k indlæg.

Fra Trørød
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår de fleste systemer, men hvordan kommer dette anonyme indlæg til at repræsentere mere end 14k indlæg. Som du kan se på mine beskedne 9, er jeg ret ny.

Side 14 ud af 15 (142 indlæg)