Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man skifte til Unoeuro fra Meebox? Loader langsomt..

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas.

Med denne plugin kan du se hvad der gør din side langsom:

P3 (Plugin Performance Profiler)

See which plugins are slowing down your site. Create a profile of your WordPress site's plugins'
performance by measuring their impact on your site's load time.

 

Installere denne plugin for at optimere din sikkerhed, og samtidig optimere
din hastighed på siden med 30 - 50 gange: (Brug ikke andre Cache samtidig)

Wordfence Security

Wordfence Security - Anti-virus, Firewall and High Speed Cache

Mvh. Og Godt Nytår

Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tom: Jeg benytter WP og har fået opsat cache program mm. Men google's "Analyze Pagespeed" siger oftere og oftere, at serverens responstid er "for langsom". Den besked fik jeg aldrig for et halvt år siden og min side er kun forbedret på alle punkter.

En hjemmesidens loadtid og serverens respons tid er vel heller ikke det samme? - min loadtid er fin, men som sagt så er responstiden svingende.

Vh.
Michael Trolle

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve siden kan optimeres en del, der er flere ting du kan gøre for at få den hurtigere, html compression, gzip, optimering af billeder osv.

Der er masser af guides i at gøre siden hurtigere derude, søg og du skal finde! :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:
Normalt burde der ikke være problemer i at have en lille wp webshop på et meebox webhotel. Prøv at finde årsagen inden du skifter.Smile

De billige webhoteller hos Meebox loader langsomt - deres professionelle webhoteller kører sikkert (forhåbentlig) meget bedre.

Jeg flyttede en WordPress/BuddyPress side fra et billigt webhotel på Meebox til et billigt hotel hos DomainDirect og oplevede en klar forbedring af load-tiderne.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Jeg vil anbefale Hosting4real... Der er sgu spark på.

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Hosting4real har jeg haft endnu bedre erfaringer med.

Vi takker mange gange!

Niels Madsen:

Og så ville jeg få slettet Slider Revolution, som har et alvorlig sikkerheds problem med hacking.

Faktisk er det problem blevet fixet i en version tilbage i februar, så hvis folk har opdateret deres plugins, så er det ikke noget problem. Og da jeg kan se at siden køre 4.6.3 - så er der ingen problemer. Smile

- Til OP:

Jeg ville personligt smide WP Super Cache samt Better WP Minify på, evt. bruge expire headers som følgende; https://gist.github.com/lucasRolff/c463f681b0ae06fa9f97 

Når det er sagt, så selv uden cache burde din side loade relativt hurtigt (evt. smid mig en mail på lucas @ hosting4real.net, så kan jeg tage en kopi af siden, smide på et test domæne, så du kan se for dig selv). Eller du kan også sende en mail til mig - med login til WP, og jeg skal se om jeg kan få siden optimeret lidt. Kvit og frit selvfølgelig. Det er jo kun onsdag én gang som ugen. Wink

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Trolle:

@Tom: Jeg benytter WP og har fået opsat cache program mm. Men google's "Analyze Pagespeed" siger oftere og oftere, at serverens responstid er "for langsom". Den besked fik jeg aldrig for et halvt år siden og min side er kun forbedret på alle punkter.

En hjemmesidens loadtid og serverens respons tid er vel heller ikke det samme? - min loadtid er fin, men som sagt så er responstiden svingende.

Serverens responstid dækker over den tid serveren bruger på at behandle PHP kildekoden, så det er netop den tid der kan forbedres med cache og ved at gå sine plugins igennem. Det er også vigtigt at cache er opsat korrekt, så ting som cache lifetime osv. er sat højt. Der er flere tips til dette i denne tråd og også på vores blog :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med projektet Lukas! 

Jeg har kun haft problemer med Meebox siden jeg blev kunde hos dem. Har nok haft 15-20 support tickets over det sidste halve år. Pga diverse fejl og mangler. Jeg leder selv efter ny hosting

Alt muligt held og lykke.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Nikolaj Haugaard:
Jeg har kun haft problemer med Meebox siden jeg blev kunde hos dem. Har nok haft 15-20 support tickets over det sidste halve år. Pga diverse fejl og mangler.

Normalt ville jeg ikke kommentere på det her, men da jeg kan se, at det du skriver ikke er helt rigtigt, vil jeg alligevel svare. Over det sidste halve år har du haft 6 tickethenvendelser, hvoraf kun én af dem var omkring en fejl hos os. En fejl, som vi fik løst indenfor et par timer. 

Jeg er ked af, hvis du ikke er tilfreds med dit webhotel hos os. Du er altid velkommen til at skrive direkte til Patrick eller jeg, hvis der er noget, som vi skal vende - så finder vi ud af det.

Godt nytår.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt forstå Anders. Jeg har ansvaret for to andre sider som også er kunder hos jer. Og jo henvendelserne er oftest fejl hos jer, som i selv indrømmer op til flere gange. Den seneste blev løst for et par dage siden, som også var en fejl hos jer. Og som tog over 24 timer at løse. Og for en uge siden var der en anden fejl som også var jeres.

I ligemåde.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har flere websites på mit webhotel hos meebox og tilsammen over 22.000 unikke besøgende om måneden og det fungere bare. De loader hurtigt og der er næsten igen nedetid og supporten svare hurtigt og løser tingene hurtigt. Jeg har dog også brugt penge på at hastighedsoptimeret siderne. Loadtiden er ca. 1.5 sekund når varnish er slået fra.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)