Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kedeligt design ? eller guf ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

pce:
- Husk at skrive "vi" hele vejen.. og ikke lige pludselig snakke om at "man" ønsker.. etc.. Det virker forvirrende.  <- Hvor ? :S
 

Her (under firmaprofilen): "Firmaet holder til i 8900 Randers i et enkelt lokale på cirka 20 km2 hvor til der er et lager på cirka 20km3. Men man håber på at man i fremtiden kan udvide til noget størrer. "

Sætningen kunne også lyde..: "PC-Expressen har hovedkontor og lagerfaciliteter i Randers"  Nix weiter..

Læg i øvrigt mærke til at du/i har angivet at i har 20 km2 lokale. Det er enormt. Mon ikke det er 20 m2?

pce:
Hvor har du fået den idé at vi primært sælger laptops ? :S ... nu tror jeg bare du brokker dig .. kunne bedre lide de andre 10 punkter ..
 

Har kigget på siden og var først lidt ærgerlig over at jeres topbanner er en reklame for "dyreplageri.info". Jeres logo kunne i den sammenhæng være dyreplageri.info´s webshop (jeg ved ikke lige hvad de skulle sælge men...) Jeres logo er jo nærmest det internationale ikon for webshop/indkøbskurv, så det "forsvinder" lidt.

Jeg fik også den opfattelse at det primært er laptops/notebooks i sælger.. så det er nok mig der er dum, men det er jo så også mig som kunde der fiser videre til en anden side og lægger mine penge der. Det er lidt mærkeligt at i har en notebook på forsiden,men har ikke en kategori under produkter der hedder notebooks? Jeg kan godt se at den er i topmenuen, men så den egentlig først nu hvor jeg lige har skrevet dette.

Under "sitemap"
Siden er i den f�rste version (Version 1.0) og er optimeret til at vises i Internet Explore & FireFox, dog kan der forkomme fejl ved brug af FireFox
Fremtidens planer med siden at at udvikle den til at blive bedre og bedre og mere brugervenlig, vi kan ikke finde alle fejl selv. S� m�der du nogle fejl eller har du bare en br�nd go id� vil vi meget gerne h�re fra dig p� info@pc-expressen.dk

P� forh�nd tak! 

Alle mine æ,ø og å´er er udskiftet med et tegn.
".. er optimeret til at vises i Internet Explore & FireFox, dog kan der forkomme fejl ved brug af FireFox.." Jamen for hulen da. Hvis den er optimeret til Firefox, burde der ikke forekomme fejl, og i burde have testet det grundigt nok til at vide hvilke fejl man evt. kunne blive udsat for (eksempelvis med min æ,ø og å´er)

Jeg kan se i din css fil at du bruger " font-family: Lucida Sans, Sans Scherif, Tahoma;"
Den er helt gal. Den font er fnidret, kornet, grov og utydeligt på min skærm, og den står heller ikke til snarlig udskiftning (skærmen altså)

Når jeg eks. trykker på "Kabler og stik" ser jeg produkterne fint, men jeg glemmer hurtigt hvor jeg er.. Hvor får jeg det oplyst? Der står godt nok i toppen "Her er du: " men hvor? Menuen i venstre side afslører heller ikke noget. 

Der er simpelthen så mange stavefejl og dårligt formulerede sætninger på jeres side, at det fuldstændigt spolerer/farver min opfattelse af siden. Ex.

"Er du ikke lige den skrappe person hvad ang�r computer ?, S� er PC Expressen den rette EDB-Tekniker at komme til, vi har en fast p� formatering af computer og reinstall af operativ system (Windows, linus m.v.)"

Jeg har en nevø der hedder Linus, men han er dog ikke et operativ system. I har en fast hvad, på formatering osv..??

Men altså hele siden skal sgu have den helt store omgang mht. tekst.

Der var lige hvad jeg kunne bidrage med.

Jacob 

 

 

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svarene jacob ..

 

jeg er da meget bitter over at alle får det indtryk af at vi primært sælger notebooks .. hvis der var noget på tilbud skulle de have været vist på forsiden, det kan være det fjerner indtrykket af at vi primært sælger notebooks ?? ..

 

Nu hvor flere klager over skrift typen, ja så kunne det godt være det var en idé at få den skiftet .. Men på min skærm .. http://www.pc-expressen.dk/index.php?site=shop-vv&varenr=0000050 <- sådan en, har jeg ingen problemer .. og heller ikk på min bærbar .. Hmm .. hvilke skrift type vil du/i forslag ? .. Tahoma ? .. Time new Roman, eller hvad et nu er den hedder ?

 Nu sagde i før at jeg skulle finde inspiration på mange af de andre online shop sites...  siden er lavet udfra shg.dk og midtdata.dk .. hvad indeholdet og tekst formuligering..

 

Hva vil du så have vi skal skrive ? ..den er 100% optimeret til IE men kun 70% til FF ??

 

hehe .. mange af stavefejlene er rettet, og ved godt den trænger til den store omgang .. har en søster som har fået 11 i retstavning .. og hun er igang med at gennemgå den, men der er jo mange sider .. og det tager jo langtid .. har os 5-6 stykker papir her med fejl der skal rettes.. (stavefejl) .. det jo ikke altid til at se ens egen fejl, eller er man bare ligesom mig, røv dårlig hvad angår stavning , ja så er det noget skidt :D .. hehe ..

 

Tjaaa.. logoet angiver da af det er hurtig shopping ..

Men jeg har ingen forstand på slags betingelser, kan godt forstå dem når jeg læser andres .. men nogen der har nogle tilføjelser til dem her (udover stavefejl):

 

 

SALGS BETINGELSER!


Ved køb af varer hos PC-Expressen I/S


Der er INGEN bindende aftale før ordrebekræftelsen. Der tages forbehold for udsolgte varer, og udskudte leveringstider hos PC-Expressen’s leverandør, prisfejl som følge af valutaændring, leveringssvigt og afgiftændringer.


Vi gør opmærksom på at der ikke er garanti for at brugsanvisningerne som følger med varen er på dansk, eftersom PC-Expressen får de fleste af vores varer fra udlandet. Dog vil de findes på engelsk som er et af verdens hovedsprog.



Priser


Alle PC-Expressens varer forhandles med moms (25% dansk lovgivning) og er angivet i danske kroner hvis ikke andet er angivet, Priserne er kune gældende indenfor Danmarks grænser og alle kontrakter indgåes på dansk


Nåe en vare bestilles ved PC-Expressen I/S gælder bestillingsprisen. Der tages IKKE hensyn til prisfald eller stigning på varen efter bestilling.

Varer bestilt indenfor 8900 Randers kan (Hvis det ønkes) blive leveret uden ekstra omkostninger.



Afbestilling


Ønsker de at afbestille en vare, kan det ske via mail til info@pc-expressen.dk med emnet ”Ønskes afbestilt” i mailen skal de oplyse deres navn og ordrenummeret. Dog inden kl. 10 den efterfølgende dag.


Hvis De har modtaget varen skal De kigge læse vores fortrydelses ret.



Betaling


Du kan betale på følgende måder:


  1. Efterkrav

  2. Kontant (Dog kun ved levering af PC Expressen i randers)

  3. Efter aftale (Kan kun ske ved telefonisk kontakt til PC Expressen)


Der kan ikke forudbetales for en varen, ligesom der ikke gives rabat eller kredit på varen.



Reklamations ret


Der ydes 2 års reklamations ret, fra den dag varen er overdraget til Dem.


Skulle varen imod forventning gå i stykker indenfor reklamations rettens periode, kan varen sendes retur til PC Expressen. (Læs under leverings betingelser stk. 2)


Hvor PC Expressen værksted vil tjekke produktet, hvis produktet ikke fejler noget vil det blev sendt tilbage til Dem, og de vil blive krediteret for en værksteds time á 325 kr.

Viser det sig at der er en fejl på det pågældende produkt vil det blive repareret på vort eller producents værksted. Omkostninger for forsendelse til producenten vil PC Expressen stå for.


PC Expressen I/S opfordrer kunde til at tage kopi/backup af samtlige data, da PC Expressen I/S ikke kan gøres ansvarlig for tab og andre indirekte skader. Med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.


Der henvises i øvrigt til købelovens §78 for fremgangsmåde vedrørende reklamtioner.


Levering


Levering af en vare købt hos PC Expressen I/S, sker med Post Danmark, skulle varen have taget skade under forsendelsen skal man tage kontakt til Post Danmark da PC Expressen ikke kan holdes ansvarlig for dette, med mindre den er omdelt af PC Expressen. (Gælder kun i 8900 Randers)


Hvis ikke varen er på lager, vil de få det oplyst i deres ordre bekræftelse ønsker de derimod en dellevering skal de kontakt PC Expressen på 31 32 47 26, for nærmere aftale. Hvis ellers alle vare er på lager og bestillingen er sket inden kl. 17:00 vil pakken blive sendt sammen dag. Pakker bestilt efter kl. 17:00 vil blive sendt den efterfølgende hverdag.


Bor du i 8900 Randers og ønsker pakken omdelt af PC Expressen I/S sker det kun samme dag hvis varen er på lager. Er varen ikke på lager vil den blive omdelt så snart den er på lager. Omdeling finder sted mellem kl. 18:00 og 21:00 Skulle du af en eller anden grund ikke kunne være på adressen mellem kl. 18:00 og 21:00 skal du kontakte PC Expressen I/S på 31 32 47 26 hurtigst muligt for at indgå en aftale.


Forbehold

PC Expressen tager forbehold for prisfejl, trykfejl, udsolgte eller udgåede varer, varer i restordre, forsinket levering. Falder ordren ind under nogle af overstående forbehold vil PC Expressen kontakte Dem så snart problemet er konstateret

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

pce:
jeg er da meget bitter over at alle får det indtryk af at vi primært sælger notebooks .. hvis der var noget på tilbud skulle de have været vist på forsiden, det kan være det fjerner indtrykket af at vi primært sælger notebooks ?? ..
 

Du skal ikke bruge tid på at være bitter, men lave din forside så den klart og hurtigt fortæller hvad denne side handler med. Som skrevet er det første jeg så den topbanner med dyreplageri...

pce:
hehe .. mange af stavefejlene er rettet, og ved godt den trænger til den store omgang .. har en søster som har fået 11 i retstavning .. og hun er igang med at gennemgå den, men der er jo mange sider .. og det tager jo langtid .. har os 5-6 stykker papir her med fejl der skal rettes.. (stavefejl) .. det jo ikke altid til at se ens egen fejl, eller er man bare ligesom mig, røv dårlig hvad angår stavning , ja så er det noget skidt :D .. hehe ..

Fedt! God idé at få hende til at se den igennem. 

pce:
hvilke skrift type vil du/i forslag ? .. Tahoma ? .. Time new Roman, eller hvad et nu er den hedder ?

Arial eller verdana 

pce:
Tjaaa.. logoet angiver da af det er hurtig shopping ..

Jep. Men det er alt for diskret.

pce:
Hva vil du så have vi skal skrive ? ..den er 100% optimeret til IE men kun 70% til FF ??
 

Nej. Men den er som du endda selv nævner ikke optimeret til FF. Jeg synes egentlig også at det er en lidt ligegyldig oplysning. Jeg bruger Ildræven og skulle jeg så tænke "Nå, den er kun for IE brugere, det var ærgerligt..? 

Jacob 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er ingen af jer der har skrevet noget direkte til designet .. og det var faktisk egentlig det jeg mente ? :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen kommentarer ang. dit logo, topbanneret, den font der bruges og andres kommentarer omkring de reklamer m.v. du har på siden, er da en stor del af sidens design indtryk. Og samlet set synes jeg ikke at det er så super veludført. Det er en ret rodet side med nogle uovervejede linier.

Der er derudover ikke brugt meget tid på grafiske elementer på siden...vel?

Jacob 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)