Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber Taxi

Side 13 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
100 kroner da også okay

Jeg er rystet over du syntes 100 kr pr time er okay, det er de lavest lønnede i danmark og under gennemsnittet, tænker en medhjælper i netto får mere

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Uber har pakket deres service ind under at det er samkørsel, hvilket enhver med mere end 2 hjerneceller, kan se at det 99% af gangene ikke er! :) Det er ikke ærligt/reelt... Så på den konto, burde det ikke være lovligt!

Det er ikke fair at taxi-branchen skal have alverdens godkendelser, certifikater og andet "altsammen koster det". Hvor Uber er fritaget for disse...

Men taxa-branchen har godt nok længe sovet i timen, i forhold til IT, de har!? De har ikke fulgt med udviklingen på mobilmarkedet, og nu bøder de så for det...

- FlyETA.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Mikael christiansen:
100 kroner da også okay

Jeg er rystet over du syntes 100 kr pr time er okay, det er de lavest lønnede i danmark og under gennemsnittet, tænker en medhjælper i netto får mere

løn må ikke stige mere end inflation ellers skader det vores konkurrence evne mindste løn var et stykke under 100 kroner i 1990 erne , når konkurrence evne skades med høje lønninger kommer arbejdes pladser udad danmark og der bliver flere arbejdesløse i danmark , der er ingen der får mere udad få mere mere og mere når skatten så sættes op da der så er svære at skaffe arbejde til den ufaglært gruppe i samfundet 

jeg har skrevet før at det ikke giver mere løn når skatten stiger , så du har taget nogle linjer udad en større sammenhænge , jeg er også rystet over du tager en linje udad en hvad jeg har skrevet , nu skrev jeg oven over indlæg omkring skatten men nu er vi næste side igen så skal jeg starte forfra igen og forklare det hele igen 

Enig i når systemet er som nu er 100 kroner ikke meget , men det går ikke længedende at skatten stiger for de fattigste mere end lønne stiger , derved er 100 kroner jo ikke meget når man tager bagefter endnu mere år for bliver de fattigste beskatte hårdere og de rige får skattelettelser 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael :-)

Kort.. nu snakker vi uber vs taxi og du mener taxi er for dyrt, skriver du syntes 100 kr pr time er meget ?? jeg kan ikke følge med og giver op

Hvad der så er af uretfærdigheder i andre brancher og ude i samfundet, høre ikke hjemme i denne tråd, det er en helt anden snak :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige mærkes, at Uber har fået mange slag i Danmark, hvor jeg her tvivler på deres langtidsvirkende levetid. Tror flere og flere vil modtage såkaldte bøder som sorte taxier. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Mikael :-)

Kort.. nu snakker vi uber vs taxi og du mener taxi er for dyrt, skriver du syntes 100 kr pr time er meget ?? jeg kan ikke følge med og giver op

Hvad der så er af uretfærdigheder i andre brancher og ude i samfundet, høre ikke hjemme i denne tråd, det er en helt anden snak :-)

Det er meget relevant da færre har råd taxier og at der kommer gang branchen igen synes jeg er vigtigt  , 100 kroner er meget lidt synes jeg  , men som jeg skriver er det , den linje er jo taget udad en større sammenhæng , jeg forstår ikke hvorfor du kommenteret den kun med den ene linje , for mig giver det hellere ingen mening , det skrevet når der kun er en linje 

uber vs taxier er mindste løn relevant da ikke alle er super mennesker derved ikke kan få det taxi kort , der sættes efterhånden for store krav kan læse det er kvalinflation ramme 3 bestået 9 klasse http://ufm.dk/uddannelse-og-institutioner/anerkendelse-og-dokumentation/dokumentation/kvalifikationsrammer/niveauer-i-kvalifikationsrammen/niveau-3 derved mange ikke kan komme ind på uddannelsen den kræver også kan køre bil  hvad gør de folk der ikke kan bestå alle de fag og ikke få en uddannelsen meget svært at få arbejde  lige nu rekord mange er på uddannelsen bænken i danmark på SU da man håber flere kan komme op ad dog tror jeg ikke på det , at alle kan ved at tage et par ekstra år vuc kan komme i gang med en erhvervs uddannelsen , 

det er ikke godt for samfundet der ikke findes job nærmeste i danmark uden en bestået 9 klasse og det er jo det gode ved uber , der er plads til dem som aldrig vil kunne klare komme op de krav , flere vil jo sidde fast i uddannelsen system til sidste kontanthjælp og andre få tilkendt førtidspension ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael kort igen (gider ikke snakke og forklare en masse støj)
Okay først siger du 100 kr pr time er meget godt, nu siger du det ikke er meget (jeg er forvirret men pyt med det)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jack:

Mikael kort igen (gider ikke snakke og forklare en masse støj)
Okay først siger du 100 kr pr time er meget godt, nu siger du det ikke er meget (jeg er forvirret men pyt med det)

så læs dog indlægget jo 100 kroner er for meget hvis skal gang i samfundet både for taxier og mange andre jobs som ikke kræver vild uddannelsen , dog sættes krav nu også der så det kræver endnu højere løn og den løn er for høj så forbruger har ikke råd .

Uber er virkeligt godt set på det punkt folk med ikke bestået 9 klasse har en chance for et arbejde og det er også et bedre arbejde end at være kontanthjælpen som er normalt i danmark flere langtidsledig ingen uddannelsen http://politiken.dk/indland/uddannelse/ECE2005942/antallet-af-unge-uden-uddannelse-og-job-er-fordoblet-siden-2008/  uber er jo unik mulighed for at få job dem

100% enig når kravene er så ekstrem at næsten 20% bliver sorteret fra bare fordi ikke bestået en eksamen 9 klasse så skal løn jo også være der en god løn

man skal jo kigge på hvad er retfærdig løn er , hvad kræver jobbet af dig uddannelsen , krav psykiske , kørekort dette bestemmer hvad lønnen er  , selvfølgelige når den der ikke kan få job skal det jo sammenlignes hvad kan de få på kontanthjælpen 

Du har misforstået at der stilles krav til taxi chauffør  løn bestemmer krav jo flere krav der stilles til dig jo højere løn får du.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes at der burde være bedre muligheder i samfundet for dem uden en uddannelsen for at få et jobs , derfor min mening , jeg synes personligt forkert alt alle steder sættes så mange krav derfor er der flere og flere der får førtidspension lige som , jeg ved godt jeg ikke er som alle andre men der skal også være plads til dem i samfundet der ikke får den uddannelsen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstod ikke hvorfor jeg fik det minus kan en ikke skrive et feedback så jeg forstår det , jeg vil meget gerne lære forstå den andens mening 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 13 ud af 16 (155 indlæg)