Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk hjemmeside - hvem bør lave den?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg skriver da jeg i de sidste par uger har arbejdet på en idé til en hjemmeside. Det drejer sig om en side, der minder på mange måder om DBA. 

Jeg har talt med de forskellige undervisere på min skole, men de ved ikke frygteligt meget om hjemmesider - hvilket jeg heller ikke gør. 

Hvem skal jeg kontakte? Hvad synes i mit næste skridt bør være? Jeg har "tegninger" for hver "side" der skal være på hjemmesiden.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Peter

Jamen det vil jeg da gerne hjælpe dig mig - giv mig evt et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com - så kan vi lige tage en snak om hvad det er du skal bruge

//Morten

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der findes jo masser af webdesignere der kan tibyde hjælp til forskellige priser og i forskellige kvaliteter, derudover kan du selv gå igang med at sætte dig ind i opsætning af hjemmesider i forskellige CMS (wordpress, joomla osv.) med udgangspunkt i templates og themes, det er faktisk nemmere end man umiddelbart tror når man har sat sig lidt ind i tingene.

Men er det en side som ligner dba designmæssigt eller en konkurrent der tilbyder samme service? For hvis det er et brugtmarked du vil bygge der skal konkurrere med dba på samme vilkår tror jeg på forhånd du lige skal overveje at bruge kræfterne et andet sted med mindre du har et kæmpe annoncebudget til at skaffe brugere med i baghånden..

Tror i øvrigt sagtens man kan finde et "classifieds" template til joomla eller wordpress og sætte en brugt-annonce side op relativt hurtigt hvis det er det du er ude efter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at vide præcist hvad dit koncept er, så vil jeg mene du nok skal enten alliere dig med med enten et etableret bureau eller også skal du finde nogle freelancere som kan arbejde sammen (eller en freelancer som bruger samarbejdspartnere).

Sider som DBA kræver en masse backendprogrammering og meget af det passer ikke altid ned i de kasser som gængse CMS systemer giver dig, hvorfor jeg tror du skal have fat i nogle kompetente backendudviklere og måske en frontend udvikler til at lave design. 

Alternativt skal du finde et færdigt tema (fra f.eks. themeforest) som matcher dine behov - ud fra dette kan du med en habil backend udvikler nok opnå et minimum viable produkt som du kan lave lidt indtjening på og derefter videreudvikle på.

Det der er vigtigt for dig er at din(e) udvikler(e) bruger dokumenterede frameworks (hvis det er det de vil anvende) eller som minimun vil bruge tid (og dermed penge) på at dokumentere deres arbejde til fremtidige udviklere.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  AZ Web Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget vi sagtens kan klare ring 71 20 90 40 eller skriv til adam@azweb.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Jeg synes du skal kontakte en af de mange webbureaer der er i Danmark, og prøve og hente så mange tilbud ned som overhoved muligt.

En god idé er at du på en måde sælger projektet til programmøren, med en god beskrivelse af dit projekt, hvordan du vil have det osv. Så han får løst til at udvikle din side.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig omkring hjemmeside udvikling. Jeg udvikler hjemmesider i WordPress og vil virkelig gerne hører mere om dine tanker og idéer, så hvis jeg kunne lokke dig til at skrive en mail til sht@diazu.dk med mere info så ville jeg være ovenud glad.

Fortsat god dag, og held og lykke med projektet!

// Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg må starte med at sige at den løsning som du efterspørger som udgangspunkt må betegnes som en større webløsning. Derved sagt at det nok vil kræve en del resurser. Når dette er sagt handler det selvfølgelige også om dine ambitioner til at starte med.

Der findes en række opensource løsninger som kan supporterer nogle af de basale funktioner som ex. DBA benytter. Jeg ved at der er udviklet nogle plugins til WordPress som evt. ville kunne benyttes til at komme et stykke af vejen. Jeg kan dog ikke huske dem på stående fod.

Du kan evt. prøve at lave et opslag på Amino Freelance

Uanset hvad held og lykke med det :-)

 

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tak for svaret.

Det er i forhold til funktionerne det ligner. Mit drømme scenarie er at få en der har forstand på det, til at blive en del af virksomheden når den bliver stiftet - eller finde et selskab man fast kan bruge, der kan have kendskab til det. Giver det mening?

Jeg har allerede ret mange penge bag mig - men så vidt jeg ved, kan en meget teknisk hjemmeside let løbe op i 100.000 - eller er jeg helt galt på den?

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for svaret! 

Du får lige et kald i løbet af imorgen, når jeg har undersøgt alt i forhold til dette. 

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for svaret! 

Du får lige et kald i løbet af imorgen, når jeg har undersøgt alt i forhold til dette. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)