Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multi store e-commerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 4 butikker af vidt forskellig art, der ønsker at gå sammen om en online butik. De vil skabe et fælles brand og behøver som sådan ikke at profilere den enkelte butik. Der skal under de enkelte produkter dog fremgå hvilken butik det er købt i.

Da jeg er relativ blank på e-commerce systemer vil jeg gerne høre om jeg kunne få en pegning på hvilke standard systemer, der kunne opfylde behovene.

Mvh Keld

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Det kommer lidt an på, om der også skal være en opdeling af salg / omsætning i de 4 butikker i systemet, eller om det hele må være samlet - blot med angivelse af hvilken butik, den enkelte vare tilhører.

Hvis sidstnævnte er muligt, vil jeg mene, at en Wordpress løsning med eCommerce modulet WooCommerce vil kunne klare det. Ellers vil jeg nok anbefale et lidt mere forkromet eCommerce system som Prestashop. 

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Det, som du beskriver, kan du opnå med en Wordpressløsning med Woocommerce og plugin'et WC Vendors. Og en smule tilpasning, selvfølgelig.

Her modtager shoppen alle indbetalinger, men der er også muligheder for videresendelse af indbetalinger til de enkelte butikker. Via Paypal, så vidt jeg husker.

Jeg er netop i gang med at lave en (næsten) lignende løsning til en kunde, og du er velkommen til at tage fat i mig på sarah@togidata.dk, hvis du gerne vil have et tilbud på sådan en løsning.

God fornøjelse med projektet :-)

Mvh. Sarah

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld 

Nu skriver du ikke meget om dine konkrete behov, men såfremt at dit behov tager udgangspunkt i "standardbehovet" så vil jeg anbefale dig at kigge imod en WordPress løsning, med integration af WooCommerce (webshop plugin). 

WordPress CMS giver dig en masse forskellige muligheder. Både i forhold til design, opsætning og funktioner. 

Du er meget velkommen til at sende mig en liste om dine ønsker og behov. Så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring dine muligheder i WordPress. Kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Vi kan i øvrigt også bistå med hjælp hosting, betalingsløsning samt online markedsføring - i forbindelse med din webshop. 

Hav en god lørdag :-) 

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og tak for jeres input, jeg burde nok have været lidt mere specifik fra start.

Da en anden del af platformen er custom code i .net platform skal shopping delen også helst være baseret på dette, og det kan jeg se er en udfordring.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)