Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du grafiske evner og kan du programmere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften.

Vi er to unge herre på hhv 19 og 18 år. 

Jeg selv kommer til at stå for markedsføringen og rekrutteringen af nye medlemmer til vores kommende site samt generel support. Jeg er 19 år.

Derudover har vi en gut på 18, snart 19, som studerer på 3D college, som er en webintegrator uddannelse. Han har arbejdet med grafik i snart 5 år. Han er god med animationsvideoer, logoer, bannere osv.

Vi har en idé til et medlemsskabs-site hvor vi vil sælge et online-produkt. Vi ved, at efterspørgslen er stor. Det er meget vigtigt, at du kan programmere, da du er den som skal lave sitet. At blive medlem på sitet i én måned, vil komme til at koste mellem 999-4.999,- kr. Der er tale om B2B.

Som du nok kan forestille dig ud fra medlemsskabspriserne, så skal der ikke mange tilmeldte til før vi har en solid omsætning.

Det er et tidskrævende projekt, og bliver endnu mere tidskrævende, når vi har fået de første 10 medlemmer. 

Det vigtigste krav til dig, er at du er en god grafiker, samt at du kan sætte sitet op.

Vi ser gerne, at du er omkring de 20+- 5-7 år.

Hvis det lyder interessant, så send mig en PM eller efterlad et Skype ID eller email, så sender jeg dig en beskrivelse :-)

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet må opbygges i dit foretrukne system. Wordpress, CMS og hvad der ellers er. Der skal være mulighed for at logge ind, og derfra mulighed for at oprette en opgave, eller flere afhængigt af abbonomentet. Meget mere ligger der ikke i sitet.

Fra copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig gerne og tilføj min skype pokerlivestream

så tager vi en snak derfra!

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lav et opslag på Amino freelance, så får du helt sikkert flere henvendelser :)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I er med på, at sitet er super simpelt, indtil de første kunder er i hus, kunne jeg godt være interesseret.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)