Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af webshop og betalingssystem paypal eller

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi påtænker at lave en webshop med vores produkter....

Synes bare alle de forlang man får koster en formue og alle fast omk er høje.

Vi skal have en butik hvor vi har forbrugsvarer i mange størrelse og varianter.

Hvem kan hjælpe med hvad man skal benytte og hvilke betalingssystem er billigst når man tænker Dankort mm

Er det paypal eller

håber på gode indput

 

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har aldrig selv prøvet at bruge dem, men der er en 'ny' spiller i danmark: https://www.yourpay.io/da-dk/

Jeg tænker at det ikke kan gå helt galt med deres mindste pakke? 

Eneste problem jeg kan se med dem, er at de vist ikke tager imod dankort.. Men de fleste har jo et VISA/Dankort idag.

Hvis du vælger dem så vil jeg gerne høre om din oplevelse efterfølgende. :-)

Men ellers er Paypal nem at komme igang med, dog skal du sørge for at sende alle vare med T&T da du ellers kan få problemmer med paypal.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg kan anbefale dig en konstalation mellem Clearhaus og QuickPay. Her behøver du ikke have andet end 50 kr. pr. mdr. i faste omkostninger til QuickPay, ellers er alt andet styret af variable omkostninger jf. dit salg og omsætning. Hvis du skal have det "rene" Dankort virker denne dog ikke.. 

I forhold til at udarbejde selve webshoppen er der rigtig mange løsninger. Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WooCommerce baseret på WordPress. Dette giver os mulighed for at udarbejde en fuldstændig og funktionel løsning til en engangsbetaling. Du er velkommen til at læse mere om denne mulighed på følgende link: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop 

Der findes også mange løsninger hvis du betaler et fast månedligt gebyr. Dette giver selvfølgelig nogle muligheder i forhold til at komme let og hurtigt i gang. Modsat skal det siges at du derved er bundet af én leverandør samtidig med at dine muligheder for udvidelser desværre tit er begrænset. 

Sidste mulighed er selvfølgelig at du selv lære at lave de tekniske opsætninger 

Held og lykke med projektet! :-) Du er velkommen til at rette henvendelse til mig hvis du måtte have spørgsmål, eller have brug for sparring. Du kan fange mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

skruebissen:
Hvem kan hjælpe med hvad man skal benytte og hvilke betalingssystem er billigst når man tænker Dankort mm

Altså du skal have NETS hvis du vil kunne tage Dankort. Men som det også blev nævnt, så har de fleste i dag VISA/Dankort og ellers kan du også vælge at modtage MobilePay, det skal dog betales udover.

Personligt ville jeg ikke vælge at køre med ren PayPal, men jeg tager dem altid med, da det er en god service at tilbyde kunderne. Alternativ kan du starte med en løsning som Stripe, hvor du kan modtage betalingskort, og her kræver det ikke det store arbejde at komme i gang, da du kun behøver en aftale med dem. Alt efter hvor du vælger at have din shop, kan det dog være, at du skal betale for at implementere det.

Du kan evt. uddybe nogen af dine tanker, så er jeg sikker på, at vi er flere herinde, som kan give dig et svar, som passer til dit behov.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke vælge "kun" at bruge PayPal til at modtage korbetaling. Det tror jeg går kraftigt udover din konveteringsrate og dit frafald af afskrækkede kunder ved check ud.

For at modtage dankort, kan du ansøge om en indløsningsaftale hos Nets og herefter betale for en betalingsgateway fra epay eller quickpay der muliggør transaktioner.

Alternativt er det værd at tage et kig på Stripe eller Yourpay som nok vil være et billigere alternativ afhængig af antal transaktioner.

https://www.yourpay.io/da-dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige en note til den m. de 50,- i faste omkostninger.

QuickPay har lanceret et gratis abonnement (Basic) uden fast omkostning. Eg. man betaler udelukkende pr. transaktion. Og det samme gør sig gældende hos Clearhaus - så man kan rent faktisk have sig en løsning som kun har omkostninger når der samtidig er omsætning.

https://quickpay.net/dk/pricing

vh

thomas jensen

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores gratis webshop løsning, www.ShoppinNet.com , kan du bruge Stripe.

Stripe er også hurtigt og gratis at komme igang med, og er langt billigere end PayPal samtidigt med at det er en rigtig kreditkort løsning.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon tak for dit svar....

Jeres løsning kan den nemt benyttes til varer hvor der er mange varianter. hvis du eks kikker på nettoskruer.dk

her har man eks en type skrue, dog med mange varianter.... vores butik bliver lidt en konkurrent til dem og den skal være nem at lægge varer ind og samtidig skal den helst se lidt bedre ud :-)

Håber at høre fra dig, du kan evt ringe på 22121830

Mvh Jim

 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

skruebissen:

Jeres løsning kan den nemt benyttes til varer hvor der er mange varianter. hvis du eks kikker på nettoskruer.dk

her har man eks en type skrue, dog med mange varianter.... vores butik bliver lidt en konkurrent til dem og den skal være nem at lægge varer ind og samtidig skal den helst se lidt bedre ud :-)

Jeg tror, at de fleste webshopplatforme kan håndtere det. Du kan sagtens oprette varianter med Shopify og WooCommerce. Mit gæt er, at du også kan det med alle andre. Desuden kan alle webshopplatforme tage mod Stripe.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

hvad er de faste omkostninger når man før er kommet i gang med din side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)