Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Millioner af visninger på YouTube den seneste måned, skal jeg betale skat??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har en YouTube kanal hvor jeg har haft 4 millioner visninger den seneste måned. 

Jeg har reklamer på mine videoer og med alle de visninger løber mine indtægter godt i vejret.

Mit spørgsmål er om jeg skal betale skat af indtægten og hvor mange % skal jeg regne med at skulle betale?

M.v.h.

Anders H 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis skal du betale skat. Det du af april indkomst. Og det er jo så ca 38% formoder dit fradrag er brugt andet steds. Har du lavet cvr til det eller

Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for hurtigt svar, nej Jeg har ikke lavet cvr nr., bør jeg det?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du forventer, at omsætte for mere end 50.000 kr om året, så skal du have CVR nummer

Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et krav med CVR NR med en omsætning over 50K?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld jeg spørger men jeg er oprigtigt nysgerrig, hvad i alverden forestiller du dig? Hvad skulle gøre at du _ikke_ skal betale skat (ligesom alle andre)?

Og ja, du skal som tidligere nævnt CVR registreres hvis du omsætter for over 50K pr. løbende 12 måneder.

Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde forstået at dette var et forum hvor man kunne stille spørgsmål til virksomhedsdrift og andre relevante ting.

Jeg ved ikke om det er dig der bestemme hvilke spørgsmål der må stilles herinde?

Det du svarer på har andre allerede svaret på. så du var slet ikke til hjælp, tværtimod.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

vintheren2:
Jeg ved ikke om det er dig der bestemme hvilke spørgsmål der må stilles herinde?

Nej nej du må stille alle de spørgsmål du vil ...

Jeg er bare nysgerrig efter at få svar på mit spørgsmål ... jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvad du (eller de mange andre der stiller lignende spørgsmål) forestiller dig, siden du tilsyneladende forestiller dig at der skulle være en eller anden grund til at lige præcis _du_ ikke skal betale skat? Har du lyst til at svare på det?

vintheren2:
Det du svarer på har andre allerede svaret på. så du var slet ikke til hjælp, tværtimod.

Min ambition var ikke at være til hjælp, men som jeg skrev er jeg oprigtigt nysgerrig.

Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ok, godt ord igen....Big Smile

Jeg anser mig selv som værende kunstner, og mener at kunne huske at der gælder specielle regler for kunstnere, men måske husker jeg forkert.

Jeg har ingen indkøb eller udgifter ifbm. med mine videoer.

Jeg bliver aflønnet af google ireland og indtægten genereres af visninger fra alle lande over hele jorden.

Der er mange forhold der spiller ind og måske det kunne godt være der var regler der gjorde jeg ikke skulle betale skat.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)