Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor i SKAT kan jeg se mit oplyste fradrag fra sidste år?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, og har brug for oplysninger omkring hvad min revisor har opgivet som omsætning og fradrag i virksomheden i de år. 

Hvor kan jeg finde disse oplysninger? Jeg synes kun, jeg kan se overskuddet fra min virksomhed, men altså ikke hvad jeg har omsat for og derfor heller ikke fradraget?

God dag!

Vh. Mille

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille

Har du ikke adgang til din egen virksomheds bogføring? E-conomic, Dinero eller hvad i nu bruger?

Ellers: omsætningen i din virksomhed kan din revisor/bogholder give dig. SKAT viser som du siger kun overskuddet. 

Du kan godt se nogle af dine fradrag på skat. Disse vedr. typisk renteudgifter og findes under på SKAT -> Skatteoplysninger -> vælg sidste år ->find rubrik 114 mener jeg det er.

Få din revisor til at sende dig skettaberegningen, det er ofte mere detaljeret :)

Venlig hilsen

Mathias

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Min gamle computer (med regnskaber for de sidste par år), er brudt sammen, så indtil jeg får den repareret har jeg ikke adgang til mine gamle regnskaber. Min revisor har dem dog liggende, men hun er lige på ferie i denne uge, så jeg ville finde ud af om jeg selv kunne finde dem!

Tak for svar! 

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot for at være helt sikker: Man kan altså kun se virksomhedens overskud, og ikke omsætning på SKAT?

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen 

Jeg tillader mig lige at tilrette mit svar. 

Det kan godt lade sig gøre ved at gå ind på "Skat -> årsopgørelse -> ret årsopgørelse ->regnskabsoplysninger (under særlige oplysninger). HUSK ikke at rette/gemme den.

Der skulle din revisor gerne have tastet dine virksomhedsinformationer.

Undskyld mit misledende svar før.

Vh. Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vynka:

Blot for at være helt sikker: Man kan altså kun se virksomhedens overskud, og ikke omsætning på SKAT?

ja formentlig er du ikke i en str hvor omsætning er angivet - og så kan du ikke se den 
Du kan heller ikke se dine fradrag i form af udgifterne i virksomheden - kun dine personlige fradrag - personfradrag, rente osv - 

Lad være med selv at rette noget hvis du har en revisor der kommer retur fra ferie

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)