Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkel måde at registrere kørsel på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører i min private bil en lille smule ifbm. virksomheden (lad os sige 1-5.000 km/anno, men kan sagtens pludselige blive meget mere). Og jeg har ikke orket al administrationen i forbindelse med fradraget per kørte kilometer. Findes der en tidsbesparende måde at registrere kørsel på, som ikke er al for dyr, så fx app'ens abonnement æder fradraget op?

Hvis jeg skal føre kørebog, skal jeg så også dokumentere udgifter til bil desforuden, benzin rep. osv? Altså, skal jeg tanke benzin på kundekortet? Hvis jeg skal tanke fra privat konto, skal jeg så lægge mine private konti-posteringer (med benzin-udgifterne) op i regnskabet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal føre kørebog - gerne via en app - men det skal tilføjes hvorfor du kørte og ikke kun til fra osv + km stand osv. F.eks kundebesøg hos Andersen lugtfri tørklosetter - og gemme denne i 5 år med regnskabet

Du kan så enten få fradrag efter statens faste takst, eller % af samlede driftsomk og der skal du jo have fuldt regnskab med bilag over alle dem  -i forhold til privat/firma kørsel https://johnhannover.blogspot.com/2019/03/krsel-i-egen-bil-fradrag.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du fører kørebog skal du ikke dokumentere yderligere, men det er vigtigt at du overholder alle kravene. 

https://skat.dk/data.aspx?oid=2234872

Det er svært at automatisere helt, da du jo skal angive årsagen og formålet til kørslen hver gang :) 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du er velkommen til at prøve vores app til formålet, se driversnote.dk. Vi har gjort vores for at gøre det nemt at logge din kørsel (samt kilometertæller). Hvis du kører mindre end 15 ture om måneden er den helt gratis.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)