Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle gode forslag til Non-Profit Organisationer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,

Jeg har siden start på mit projekt "Pre Invites" tænkt på og overvejet at begynde at donere penge til gode formål fra overskud, indsamlinger eller en del af de salgs kanaler vi har. ✨

Lige søger jeg gode forslag på gode organisationer og sager der er at støtte. 👂🏻

Håber I vil dele jeres idéer, forsalg viden indenfor området. 🙏🏻

På forhånd tak! 🤩

De bedste hilsner

Emil Roenbom
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Det lyder som en virkelig god idé at donere penge til gode formål. Men hvad er dit formål med at donere pengene :-) ?

Er det i den gode sags tjeneste eller er det for at opnå noget andet ved det :-) ?

//Mathias

Fra Ribe
Tilmeldt 9. Jan 24
Indlæg ialt: 5
Fra  Nordic Tipi ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Bare af ren nysgerrighed - er det fordi du tænker at "få noget igen" for din indsats med de gode formål? Eller er det bare rent overskud? :)
Tilmeldt 4. Jan 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Formålet er meget simpelt at gøre noget godt og vide at jeg er med til at hjælpe andre, når jeg arbejder på projektet.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Rosenbom:
Formålet er meget simpelt at gøre noget godt og vide at jeg er med til at hjælpe andre, når jeg arbejder på projektet.

jamen hvis du ikke skal indblande skat så har det ikke spor med dit firma at gøre og du kan - når du har betalt din skat, give penge væk - men modtager kan så blive skattepligtig eller der kan, afhængig af modtager, være gaveafgift hvis ikke en godkendt indsamling - ellers bare giv - uden fradrag og nok uden stor reklameværdi så.

KUN hvis du vil have det ind i firma og skattefradrag, skal du holde dig til de skattegodkendte foreninger (type kræftens - men der er til alle formål næsten på listen) og det er foreningen der skal indberette det så du får skat

Mit lille råd vil være, koncentrer dig om indtjening og vent med de andre overvejelser, til du har skabt noget der både kan forsørge dig selv OG afse penge til velgørenhed. Ellers ender det ofte med, at der hverken er til dig selv eller andre, men NÅR pengene passer, så GIV

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Jan 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for det fine råd, det vil jeg helt sikkert tage til eftertanke.

De bedste hilsner

Emil
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)