Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til affiliate marketing og lovgivning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg er begyndt at kigge nærmere på affiliate marketing og skal til at lave en hjemmeside til det formål. Jeg har en Instagram-profil med fokus på tøj og stil, hvor jeg planlægger at promovere min affiliate-hjemmeside.
Da jeg er ret ny inden for dette område, spekulerer jeg på, om der er regler og love, som jeg skal være opmærksom på. Jeg har ikke registreret nogen virksomhed endnu, og jeg er lidt usikker på, om det er nødvendigt for det, jeg gerne vil?

Jeg håber, at der er nogen, der har viden om dette og kan hjælpe mig med at komme godt i gang. Tak på forhånd!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

op til 4000 kr omsætning per måned (50.000 på 12 mdr men du skal registrere CVR så snart du kan nå det, så ved 4000 kr mdr senest) kan du have det i privat, derover skal du momsregistrteres
Du skal føre regnskab efter bogføringsloven med eller uden firma og angive resultat til skat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over omsætningen, skal du være opmærksom på markedsføringslovgivningen.

Du bør sætte dig helt ind i hvordan lovgivningen er for influencers, bl.a. skal du altid tydeligt angive, at der er affilierede produkter inkluderet..HVER GANG

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 12. Mar 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange tak for dit svar, det har hjulpet mig meget, og jeg har fået sat mig mere ind i det nu.

Tilmeldt 12. Mar 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Mange tak for dit hurtige svar, jeg har fået sat mig godt ind i lovgivning for influencers og er ved at have godt styr på det nu: )

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)