Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemme penge!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiaslinde:

Hej Jette. Kan du eventuelt smide et link op?

Hvor meget kan man cirka tjene?

Du er meget velkommen til at sende mig en privat besked :-)

 

Mvh Mathias Linde

Har sendt dig en PB

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Måske ikke nemme penge, men nemme ting der koster penge ;-)

Du kan tilmelde dig til nogen pointshop`s og modtage varer helt gratis, det koster tid, men ikke penge.

Helt nemme penge kræver normalt fusk ;-) Men jo der er nemme penge.

Men arbejd nu lidt for det, så har du bedre smag og ren samvittighed

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo et sted  du kan lave "nemme" penge..

Ham der ejer 3mobil.dk viderstillede direkte til 3`s hjemmeside og tjente på hvert salg der kom igennem.

Jeg ejer selv Calme.dk som jeg havde viderstillet til Callme.dk Det gav helt gode penge, men nu er det så stoppet da det ikke var lovligt. Nemme penge jo.

Men vidste på det tidspuknt ikke at det var ulovligt.

 

Men du kan være heldig du kan finde nogen gode kampagner hvor du må benytte domæner der ligger tæt op ad det orginale, dog er det mest i udlandet du finder dette

 

Mikkel

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Moralen på min blog er "There Aint No Such Thing As Free Lunch", og i alle mine år som lykkeridder på internettet, er det den pointe der står tilbage hver gang.

Der findes raketter der rammer, og så kan man kalde det "nemme penge". Men der er til stadighed ikke nogen "nemme penge" i noget man ser en reklame for.

Der findes metoder med høj win-rate, men den samme metode kan både floppe og hitte.

Jeg advarer mod, at lade sig suge ind i et "tjen penge" koncept, hvis man har fundet det i en reklame. Så simpelt kan det siges. Raketterne skal man udvikle i sit eget hoved, f.eks. ved at se hvad andre gør.
Af samme grund er en anden af mine moraler på bloggen, at man ikke skal tro jeg prøver at sælge noget. For det gør jeg ikke.

Her i tråden er et godt eksempel. Nemmepenge.dk er et forsøg på at gøre som ham der lavede dette fænomen
http://www.milliondollarhomepage.com/

... wow.. knægten blev millionær på en sindsygt simpel idé.. en såkaldt raket. I månederne efter han var i pressen alle steder, blev hans koncept kopieret igen og igen.

En fik den gode idé at sælge programmeringen bag konceptet... sådan så han tjente på alle dem der vil gøre som knægten bag milliondollarhomepage.. Det var OGSÅ en god idé til en raket. At gøre som knægten er nok ikke den bedste idé.. slet ikke flere år efter han gjorde det... Hans koncept virkede primært fordi han fik presseomtale... og den der prøver det samme, får ingen presseomtale.

Jo. Der findes koncepter hvor man kan klikek løs. Signe up.. Tjene point osv... og det kommer der penge ud af. Men den samme mængde tid kan meget vel bruges til et mere ambitiøst projekt, der kommer ud på den anden side som enten passiv indtjening eller måske rammer man raketten.

Prøv at opnå en erkendelse af at man må smøge ærmerne op for at kunne tjene nemme penge. Man skal traske op på bakken for at kunne glide nedad den bagefter...

På med vandrestøvlerne folkens. En ægte lykkeridder lægger en plan for sin rejse.

Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at sige det, men i min erfaring er der intet der hedder " easy money ".

Hvad virker simpelt for en, er mega svært for en anden, og ham hvor det virker simpelt, der er det simpelhen fordi han har brugt tid og energi på at opbygge viden.

Nej - nemme penge foregår sådan her =  ( viden x held x ide ) / ( konkurrenter x uheld  x andres ideer )
Hårdt arbejde, en smule held og en god ide - så har du vejen mod relative nemme penge.

Alle de der " Tjen penge hjemme " - jamen der har jeg faktisk lige taget fejl. For de er rent faktisk nemme penge - bare ikke for dig - kun for ejeren

:) 

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Registrant:
Kenneth Mayen

Registered through: Blaze Domains
Domain Name: NEMMEPENGE.COM

Domain servers in listed order:
NS1.FLORIDAACTION.COM
NS2.FLORIDAACTION.COM

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har registreret navnet igennem Blaze Domains, og Kenneth Mayen har været os behjælpelig ang. opsætning, da han sælger pixel scripts

 

 

Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke noget du kan bruge til noget . Er du god til at finde stederne skal du regne med højst 2000 om md. ! Jeg er med i en debat på mange-gode-råd om emnet . Kig ind og vær med . 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan give mig en måde at tjene nemme penge på vil jeg dele 50/50 så er klar når du fordeller hvornemt jeg kan lave 70 kilo om mdr. uden at lave noget...

Nemme penge er hvis man vinder i lotto, og man ikke spiller..Cool

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

dette er en meget gammel tråd.

Tror ikke du får feedback på dit svar!

.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)