Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken uddannelse har DU?

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide min revisor uddannet :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Svendebrev som elektriker - efterfølgende krydret med El-installatør A/K, "Den praktiske lederuddannelse", førstehjælpsinstruktør samt Lead Auditor - Kvalitet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

smiler - næsten nederst på siden kom den jeg ventede på.... livets skoleGeeked

Jeg er uddannet tjener og kontorassistent med specialet administration - samt certificeringer.

Den uddannelse der har givet og betydet mest for mig har været et personligt coachingforløb over ca. 3 år - livets skole!

Jeg synes det er fedt hele tiden at lære nyt og blive klogere, men hvilken betydning har det at vi får proppet en masse faglig viden i vores hoveder, hvis vi ikke er i stand til at leve livet og glæde sig over det ´- så jeg kan også klart tilslutte mig: lyt efter inde i dig selv, hvad er din passion, hvad er det du bare MÅ beskæftige dig med? hvilket job vil uden problemer få dig til at springe ud af sengen hver eneste morgen Big Smile

pøj pøj med dit valg og rigtig god læselystYes

 

kh

Sanne

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

mitSannejeg:
hvilket job vil uden problemer få dig til at springe ud af sengen hver eneste morgen Big Smile

At dræbe en edderkop som er skræmmende nær mig.

Kan ikke finde på andet som får mig til at "springe" ud af sengen Smile

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med 2. år på HHX under iværksætteri-linien. Drømmen er herefter at læse International Business på CBS, så mit snit skal helst være pænt højt. Mit mål er at komme til at studere og (i sidste ende) arbejde i udlandet (USA), Hvis jeg dog ikke kommer ind, tror jeg, at jeg vil læse International Business and Politics - måske.. Men jeg VIL ind på International Business, så det kommer jeg også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

"At dræbe en edderkop som er skræmmende nær mig.

Kan ikke finde på andet som får mig til at "springe" ud af sengen Smile"

 

-super, er det så skadedyrsbekæmper der skal stå på dit visitkortWink

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst IBB (engelsk/international udgave af HHX) på Niels Brock og er nu i gang med International Business på CBS. Jeg tror ikke ubetinget det er en fordel i forhold til iværksætteri men omvendt giver det nogle andre muligheder, som jeg synes er spændende.

 

//Mads

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

mitSannejeg:
-super, er det så skadedyrsbekæmper der skal stå på dit visitkortWink

Visitkort.. nå nå, fint skal det være! Har endnu ikke brugt visitkort, jeg "tror" ikke på dem, og jeg har ikke haft brug for at opsøge kunder.

Når telefonen ringe "Hjælp! Vi har edderkopper" Svar: "Nu er edderkopper ikke skadedyr, men nyttedyr, så det er ikke et job for mig. Ha' en god dag."

Måske der skal stå "Skadedyrsbekæmper og (lomme)filosof".

 

.. okay er vist langt off-topic.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe jeg er uddannet Bioanalytiker, eller som det så smart hedder på engelsk  Bachelor in:"Medical Laboratorie technologist" og nu holder jeg hånd med en masse revisore på HD ved AAU.

Så bare fordi man vælger forkert første gang har man jo flere forsøg :)

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)