Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense 1 - 2 - 3

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miamaria,

Jeg vil derhen, hvor Frank, ovenfor pointerer, at Google med stor sandsynlighed vil straffe dit site for at have duplikeret indhold. Samtidig synes jeg også personligt, at det er mildest talt uhøfligt, at kopiere andres tekster uden aftale. Jeg ved ikke, om du har en aftale med de pågældende, men jeg tillader mig at tvivle på, at bl.a. Arla skulle have interesse i, at du kopirer deres tekster.

Jeg er ikke ude på at mobbe dig, men konstaterer blot, hvad jeg lige faldt over.

Udover, at Google måske vil straffe dit site ved ikke at indeksere de sider, der indeholder "duplicate content" risikerer du også, at blive smidt ud af Adsense, jf. https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=48182&sourceid=aso&subid=ww-ww-et-asui&medium=link se afsnittet om ophavsbeskyttet materiale.

Held og lykke med projektet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

AdXpert:

Til Riisager: Det lyder bestemt som et spændende system, du har udviklet/fundet. Jeg kender dog mange særdeles kompetente udviklere, der er blevet permanent udelukket fra AdSense, fordi Googles pludselig har ændret deres måde at spore autogenereret indhold. Kald mig bare konservativ, men jeg ville aldrig turde basere min indtægt på denne type koncepter.

Nu kender jeg den måde som Riisager har gjort (arbejder selv på samme system) og som jeg ser det, så er det ikke muligt at se at dette er autogenereret.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

konservativ Stick out tongue

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

miamaria:

Jeg er selv igang med et lignende projekt, og min kæreste har hjulpet mig med at sætte en hjemmeside op

i kan se den her. http://www.love-portalen.dk jeg er stadig igang med at køre den op så der er ikke så meget indhold endnu Smile men inholdet skal forstille at være romantiske ting. lige fra Krydstogter til strandture, hoteller, og romantiske opskrifter osv. så målgruppen er altså piger :)

men ser det rigtigt ud det jeg har lavet? og er der noget jeg kan gøre bedre.

Venlig hilsen

Miamaria

Må jeg anbefale, at du køber domænet loveportalen.dk og får det til at pege over på love-portalen.dk ASAP.

 

Og til topicstarter, vil jeg mene, at hvis man laver en hjemmeside, udelukkende for at tjene penge på adsense på den, så vil jeg mene at chancen for success er minimal..

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AM,

Du startede tråden med at skrive:

AMR:
Nu vil jeg prøve at lave en hjemmeside og tjene et par kr på lidt adsense kampanger.

Kanon - det er et godt sted at starte, nemlig at få lidt erfaring.
Hvis du er interesseret, har jeg skrevet en let-fordøjelig e-bog, som omhandler netop dette.

Hvis du allerede er kommet i gang, så er det kun kanon - hvordan går det så med siden?

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard 

 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AM

Jeg har skrevet en række indlæg om netop den problemstilling, hvis det altså er en blog du vil starte. Det forklare lidt til hvordan du kommer igang med bloggen og hvordan du får reklamer på den nemt og hurtigt:
Hvordan kommer du igang med en blog rent praktisk
Hvordan skal et design se ud
Hvordan opsætter jeg min google adsense konto
Liste med affiliate programmer

Læs også om hvordan jeg tjener penge på min blog: Sådan tjener jeg penge via Euroads og Partner-ads

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En måske vigtig ting du skal huske at checkke er

at hvis du er lønmodtager og starter som selvstændig (får et momsnummer)

så skal du nok lige check op med din fagforenings regler.

Det kan meget vel være at du ikke kan få understøttelse så længe at du er

selvstændig/har et momsnummer 

i tilfælde af at du bliver arbejdsløs  !!

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

@fakkelfabrikken

Nu er det måske mig der ikke ved så meget om det, men hvordan kan ens fagforening have nogen indflydelse på om man kan få understøttelse? Det er jo ens A-kasse der betaler.

Det er dog korrekt at det kun er tilladt at drive selvstændig virksomhed samtidig med at man får penge fra A-kassen, hvis arbejdet i ens virksomhed kan udføres uden for normale arbejdstider. Man skal altså dokumentere at omfanget af ens virksomhed ikke får indflydelse på ens rådighed til arbejdsmarkedet. Kan man ikke det, ja så afmelder man bare firmaregistreringen - ovenstående ser jeg altså på ingen måde som en hindring.

Langt de fleste starter deres selvstændige virksomhed op ved siden af deres lønarbejde - min personlige erfaring er også at dette er en rigtig god måde at starte op på.

Så det er bare med at komme i gang, planlægge, have selvdiciplin, fokus og at huske at teste, teste & teste. Så skal der nok komme indtjening fra adsense på længere sigt Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Janby:

AdSense-indtjening kræver, at du får lavet rigtig mange sider med meget indhold. En flot side med 5 - 10 undersider vil aldrig kunne betale sig, så skal der i hvert fald være en hel særlig grund. Samtidig skal man arbejde for at gøre siderne synlige. Trafikken kommer ikke af sig selv.

Jeg anbefaler krafigt, at du får flere domæener i gang; det forøger chancen for succes.

I øvrigt er min erfaring, at man får størst succes med de sider, som man virkeligt interesserer sig for rent indholdsmæssigt. Ellers bliver man hurtigt træt af at opdatere indholdet. Det nævner flere andre store AdSense-folk også.

 

Har du nogle erfaringer med adsense på domæner parkeret ved google.

Er det noget der kan give noget?
Og med noget mener jeg bare noget, og ikke meget.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en Wordpress på domænet/domænerne og smid mig et login - så jeg jeg fylde indhold på den løbende og linkbuilde en smule.

 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)