Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for en special designet blog?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Tror os gerne folk vil se et kodet eksempel - da det også handler om hvor god kvalitet din kode er.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni,

Ja det klart! - Det fikser jeg lige her en af dagene.

 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert et kæmpe marked for unikke designede blogs, men du bliver altså nødt til at komme med nogle eksempler på blogs du har lavet .

Hvis du virkelig er en haj kan du sagtens tage op til 10000 kr for en blog, men det kræver altså lige at du først viser kunderne hvad du kan.

Held og lykke med det,  hvem ved måske jeg har nogle kunder til dig (hvis du virkelig er en hajSmile)

Jeppe 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Synlighed.com:

Der er helt sikkert et kæmpe marked for unikke designede blogs, men du bliver altså nødt til at komme med nogle eksempler på blogs du har lavet .

Hvis du virkelig er en haj kan du sagtens tage op til 10000 kr for en blog, men det kræver altså lige at du først viser kunderne hvad du kan.

Held og lykke med det,  hvem ved måske jeg har nogle kunder til dig (hvis du virkelig er en hajSmile)

Jeppe 

 

Har 2 gange tidligere vist link til en blog :)?

 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:42