Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for en special designet blog?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Tror os gerne folk vil se et kodet eksempel - da det også handler om hvor god kvalitet din kode er.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni,

Ja det klart! - Det fikser jeg lige her en af dagene.

 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert et kæmpe marked for unikke designede blogs, men du bliver altså nødt til at komme med nogle eksempler på blogs du har lavet .

Hvis du virkelig er en haj kan du sagtens tage op til 10000 kr for en blog, men det kræver altså lige at du først viser kunderne hvad du kan.

Held og lykke med det,  hvem ved måske jeg har nogle kunder til dig (hvis du virkelig er en hajSmile)

Jeppe 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Synlighed.com:

Der er helt sikkert et kæmpe marked for unikke designede blogs, men du bliver altså nødt til at komme med nogle eksempler på blogs du har lavet .

Hvis du virkelig er en haj kan du sagtens tage op til 10000 kr for en blog, men det kræver altså lige at du først viser kunderne hvad du kan.

Held og lykke med det,  hvem ved måske jeg har nogle kunder til dig (hvis du virkelig er en hajSmile)

Jeppe 

 

Har 2 gange tidligere vist link til en blog :)?

 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mørch:

Nu har jeg ikke designet det :).

Det en pakke løsning jeg prøver at sælge som et fritidsjob, altså jeg har kontakt til en rigtig god designer, som kan levere det billigt, og jeg kan opsætte det og ligge det online, det tager jeg så en pris for,

Men Jack, mangler du ikke en personlig blog :)?

Man får lidt indtrykket at det er dig, som har lavet designet Wink Tongue Tied ?

 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Få dig en hjemmeside, lav fx 5 forskellige med meget forskellige designs, hvis du virkelig kan dit arbejde og har fuldt ud styr på tingene. hvis den frem evt først her få bedømmelser. og derefter er det jo bare at tilbyde. tror sagtens du ville kunne tjene godt på, der er ingen tvivl om det er et hit der er på vej op igen. så bare gå til den. mht din alder, tjae der findes mange omkring 11-14 års alderen som er bedre end alle os andre. Snakker selv sammen med en på 12 der arbejder så hurtigt med diverse comp ting og jeg kan slet slet ikke følge med.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du var en haj burde du også implementere det flotte design på billedet på din egen blog. Den ligner jo "lort" i sammenligning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er normalt, at få $20-$3000 for sit design.


Fx. John Chows design kostede $3000, så, det kommer helt klart an på hvad du giver kunden.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)