Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for en special designet blog?

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Da designet virkelig er i top, som blog design, og jeg mener et personlig blog design + wordpress osv. virkelig er noget værd,

Så jeg tænkt på 1999,- og så give Amino rabat på 500,-

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du føler, at det er det dit produkt er værd - så go for it.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kvaliteten er iorden tror jeg ikke det er noget problem at give 3500-5000 men du kan jo smide et link til din gode reference så kan vi vurdere.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Et eksempel kan være det her.

det bare en skitse til et design af min kogebog.

Men det et design, så opsætter jeg det og rådgiver kunden.

 

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige det ser sgu godt ud.. Du kan sagtens tage 2-3000kr for det arbejde - og det er tilmed billigt..

Synes det er fedt du i en alder af 13 har det "gå på mod".. Men held og lykke med det - det er bare at klø' på :)

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du bare sej Simon - 13 år, sikke drive!

Held og lykke Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :