Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for en special designet blog?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv har designet alle elementerne, så er jeg sgu oprigtig imponeret ;o)

Hvis du kan lave blog-design på de niveau, så er 1500 dælme en fin pris at starte med (Læs: godt tilbud). Så kan du hæve prisen, når du har fx. 10 referenceblogs.

Bare klø på.....

Jack 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke designet det :).

Det en pakke løsning jeg prøver at sælge som et fritidsjob, altså jeg har kontakt til en rigtig god designer, som kan levere det billigt, og jeg kan opsætte det og ligge det online, det tager jeg så en pris for,

Men Jack, mangler du ikke en personlig blog :)?

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,
Du bør lave din egen hjemmeside i Wordpress og lægge den på nettet, så den står som et levende bevis på dine færdigheder. Det kunne godt tænkes at jeg ville købe 3-5 hjemmesider af dig i wordpress.
Jeg er villig til at hjælpe dig ved at lade dig låne et hjørne på min server, hvor du gratis kan lægge dit domænenavn, såfremt du opretter en seriøs hjemmeside på domænet.
Hvis du er dygtig, så kan du måske tjene lidt penge på at levere specialdesignede blogs og hjemmesider i wordpress til nogle af mine udviklingsprojekter.
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mørch:

Nu har jeg ikke designet det :).

Det en pakke løsning jeg prøver at sælge som et fritidsjob, altså jeg har kontakt til en rigtig god designer, som kan levere det billigt, og jeg kan opsætte det og ligge det online, det tager jeg så en pris for,

Øv, det var ærgerligt... så kan vi sgu nok ikke indgå et samarbejde... :-(
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

meJensen:
Hej Simon,
Du bør lave din egen hjemmeside i Wordpress og lægge den på nettet, så den står som et levende bevis på dine færdigheder. Det kunne godt tænkes at jeg ville købe 3-5 hjemmesider af dig i wordpress.
Jeg er villig til at hjælpe dig ved at lade dig låne et hjørne på min server, hvor du gratis kan lægge dit domænenavn, såfremt du opretter en seriøs hjemmeside på domænet.
Hvis du er dygtig, så kan du måske tjene lidt penge på at levere specialdesignede blogs og hjemmesider i wordpress til nogle af mine udviklingsprojekter.

 

Det lyder rigtig godt! kan helt sikkert også lave et godt tilbud på flere hjemmesider.

Har selv den kogebog, og tænkte om jeg ikke bare kunne have en side der? - Jeg er villig til at gå rigtig langt ned i pris på den første jeg levere til dig, for at se om det noget du vil bruge frem over :).

Håber vi kan snakkes? - du kan evt. sende mig en email på Simonmorch@mailbasen.dk

Mvh.

Simon

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

meJensen:

Simon Mørch:

Nu har jeg ikke designet det :).

Det en pakke løsning jeg prøver at sælge som et fritidsjob, altså jeg har kontakt til en rigtig god designer, som kan levere det billigt, og jeg kan opsætte det og ligge det online, det tager jeg så en pris for,

 

Øv, det var ærgerligt... så kan vi sgu nok ikke indgå et samarbejde... :-(

 

Hvorfor ikke? - Det kan vi da sagtens :)!

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mørch:

Nu har jeg ikke designet det :).

Det en pakke løsning jeg prøver at sælge som et fritidsjob, altså jeg har kontakt til en rigtig god designer, som kan levere det billigt, og jeg kan opsætte det og ligge det online, det tager jeg så en pris for,

Men Jack, mangler du ikke en personlig blog :)?

 

Ok......men hvis du kan levere i den kvalitet, så er det bestemt ikke et problem ;o)

Jeg blogger ikke og har heller ikke planer om det, men du skal nok kunne sælge en pæn stak blogs alligevel. Sørg du for at få lavet et website i en fart. Derefter sælger du nogle billige blogs og smider dem unde 'referencer'. Når du så har 5-10 stykker, så kan du uden problemer tage lidt mere for dem ;o)

Held og lykke med det...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Simon Mørch:

Nu har jeg ikke designet det :).

Det en pakke løsning jeg prøver at sælge som et fritidsjob, altså jeg har kontakt til en rigtig god designer, som kan levere det billigt, og jeg kan opsætte det og ligge det online, det tager jeg så en pris for,

Men Jack, mangler du ikke en personlig blog :)?

 

 

Ok......men hvis du kan levere i den kvalitet, så er det bestemt ikke et problem ;o)

Jeg blogger ikke og har heller ikke planer om det, men du skal nok kunne sælge en pæn stak blogs alligevel. Sørg du for at få lavet et website i en fart. Derefter sælger du nogle billige blogs og smider dem unde 'referencer'. Når du så har 5-10 stykker, så kan du uden problemer tage lidt mere for dem ;o)

Held og lykke med det...

Jack

 

Tak for rådet, jeg går igang med det samme :)

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Må jeg se din reference? Lyder absolut som et interessant projekt :)!

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du har et veludviklet talent for at sælge - du når langt!

Men tak for tilbudet - mit motto er: Gør det du er bedst til, så kommer du langt Wink

Endnu engang Held og lykke

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)