Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dårlige erfaringer med de gule sider

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Folmann:

Jeg har netop lavet en aftale med DGS, men det er primært for at få et link til Surftown (SEO-hensyn).

Denne type profil fik jeg en ret skarp pris på, og kan godt anbefale det. Har også bannere på DGS, men det er købt på CPA-basis (afregning per salg) via et bannernetværk. 

Ja, men så tillykke i folden sammen med alle de andre.

Du får INGEN SEO værdi af denne annonce!

Til gengæld har du betalt DE GULE SIDER for at komme højere op på dine søgeord.

Genialt gået af DGS.

Et stort tillykke herfra.

Venlig hilsen,

Christian

PS: Hvis en lille sarkasme kan anes imellem linjerne, så er det nok ikke helt ved siden af. Nogen burde skamme sig. Og det er nok din annoncesælger der taler mod bedre vidende eller som udtaler sig om noget han ikke fatter en pind af.

Der er "nofollow" tags på alle udgående links hvilket betyder, at De Gule Sider ikke sender "link juicen" videre til dig; men beholder den selv.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev fanget i De Gule Sider´s svindelmaskine for nogle år siden, og har indtil nu betalt ca. 20.000 kr. for INGENTING. 

For guds skyld - HOLD JER FRA DEM!

Brug jeres penge på Adwords, telemarketing, direct mail eller noget andet. 

INGEN skal bruge deres penge på De Gule Sider. 

Jeg ville ønske vi kunne få sendt en advarsels-mail om De Gule Sider ud til alle Amino´er. 

/Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

very good.. har lige meldt mig ind i gruppen :)

mvh
Henrik Sejrbo

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Thomas Folmann:

Jeg har netop lavet en aftale med DGS, men det er primært for at få et link til Surftown (SEO-hensyn).

Denne type profil fik jeg en ret skarp pris på, og kan godt anbefale det. Har også bannere på DGS, men det er købt på CPA-basis (afregning per salg) via et bannernetværk. 

 

Ja, men så tillykke i folden sammen med alle de andre.

Du får INGEN SEO værdi af denne annonce!

Til gengæld har du betalt DE GULE SIDER for at komme højere op på dine søgeord.

Genialt gået af DGS.

Et stort tillykke herfra.

Venlig hilsen,

Christian

PS: Hvis en lille sarkasme kan anes imellem linjerne, så er det nok ikke helt ved siden af. Nogen burde skamme sig. Og det er nok din annoncesælger der taler mod bedre vidende eller som udtaler sig om noget han ikke fatter en pind af.

Der er "nofollow" tags på alle udgående links hvilket betyder, at De Gule Sider ikke sender "link juicen" videre til dig; men beholder den selv.

Vi er lykkedes rigtig godt med SEO-indsatsen, men er helt enig i at æren på ingen måde kan tilskrives DGS - aftalen er derfor ikke blevet fornyet ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fellow-Aminoer

Min holdning er simpel: Sikke noget svineri... at DGS driver forretning på den måde som udtalelserne giver billede af er simpelthen i strid med god skik og almindelig lovgivning.

Jeg er simpelthen træt af firmaer som eksisterer på oppustede annonceringsmuligheder og smarte sælgere som tror mere på sig selv og deres produkt end på at sætte sig ind i sine kunders forretning. Vi kan ikke fortsætte med at støtte disse typer virksomheder... faktisk har vi en pligt for at presse dem så de retter sig ind eller forsvinder fra markedet.

Mit eneste råd er at få dokumentation for at annonceringen virker. Hvis de ikke kan vise dig sort på hvidt hvor meget trafik og kliks og eksponeringer du får kan du ikke se hvad der er for en vare du er ved at købe. Her kommer analyse og statistik ind i billedet som et værktøj som kan give dig sandheden bag annoncerne og medierne.

Caveat Emptor

MVH
Henrik Sejrbo

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt jeg bliver også årligt ringer op flere gange om året , om jeg er interesseret i en annonce hos dem , for jeg synes ikke jeg fik noget ud ad , dem jeg havde en gang.

Har haft aftale hos dem og synes deres markeds føringsmåde er uetisk og grænseoverskridende da det kan være hårdt psykiske at have disse telefon sælger i røret der konstant ringer , jeg smider dog røret på hurtigt, ,de forsætter med nogle gange at ringe selvom , jeg ikke er interesseret og har lavet med mit CPR . Nummer at telefonsælger ikke må ringe til mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Henrik Sejrbo:

... faktisk har vi en pligt for at presse dem så de retter sig ind eller forsvinder fra markedet.

 

Det klarer de vidst fint uden vores hjælp:

http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/189048/millardtab_til_ejere_af_de_gule_sider.html

Christian

Det er uroligt at de skal presses så kraftigt, inden de opdager at kunder ikke bare kan behandles som skidt. Det lader til at presset på dem har virket, men lad os nu se hvor meget de her luftige ord bliver ført ud i virkeligheden

Jeg har fået et brev fra administrerende direktør Henrik Dyhring, hvor han skriver:

"Jeg vil gerne sige undskyld til dig, hvis du som kunde er blevet dårligt behandlet af De Gule Sider A/S, og jeg vil love dig at jeg skal gøre mit yderste for, at du fremover vil komme til at opleve De Gule Sider som en kundevenlig og servicemindet virksomhed"

Det hjælper altså at sige fra, så jeg vil opfordre dig til at deltage i debatten på Facebookgruppen og med skrivelser til DGS, så de stakkels virksomheder der sidder i fælden kan få indfriet direktør Dyhrings flotte løfter.

http://www.facebook.com/group.php?gid=130347270343031&v=app_2373072738#!/group.php?gid=130347270343031&v=info

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål til Amino: Hvad er forskellen mellem denne tråd og så mange andre, der bliver lukket fordi man ikke må udstille virksomheder med navn? Kan personligt ikke se den store forskel.

Når det er sagt, så håber jeg at trådstarteren kommer ud af aftalen. Jeg har aldrig været den store tilhænger af DGS som annonceringsmedie på internettet.

 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan melde mig i koret der har haft problemer med både DGS og Enrio.

DGS, Eniro og Krak er alle spild af penge.

Brug hellere pengene på noget SEO og Adwords der giver da noget for pengene.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)