Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame Bureau

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Jeg har opstartet et reklame firma, og skal bruge et navn. Jeg har brainstormet den sidste uges tid, og er kommet frem til to navne. 


pbmedia - (Pointbreak Media) Pointbreak kender folk vel nok bedst fra 90er filmen, men det har en sjov og god betydning. Der er god værdi i evt reklamer "Pointbreak, vendepunktet for dit selskab" osv osv.

 

Det andet forslag er  Danish Media Service. Eller David Morten, og Simon, som er ejerne af dette selskab :) En sjov gimmik for os der driver firmaet.


Hvilket tror i vil have den bedste indvirkning på vores selskab? Det skal siges at vi leder efter domæner, så måden det skrives på er selvfølgelig en smule begrænset.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide navnet Pointbreak Media. Til gengæld synes jeg ikke, pbmedia virker nær så godt, da pb netop kan være initialer...

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfær-andersen:

Jeg kan godt lide navnet Pointbreak Media. Til gengæld synes jeg ikke, pbmedia virker nær så godt, da pb netop kan være initialer...

Vi er en smule bange for at det kunne blive for langt, men pointbreak er jo ikke så svært at huske.Så det udligner sig selv.

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointbreak Media er klart det bedste bud - ordspillet kan give anledning til en masse markedsføringsmæssige gevinster, som I selv er inde på.

Og rent illustrativt kunne man også lave en masse sjove billeder og fortolkninger over navnet - ja undskyld ;-) man er vel fotograf og tænker i billeder.

Navnet er også mere reklamebureau-agtigt end f.eks. Danish Media Service, der lyder lidt mere indtørret, hvis I forstår hvad jeg mener.

 

Held & Lykke med det og sig til når I får brug for en dygtig reklamefotograf.

 

De bedste hilsner

Pernille Bering

www.bering-foto.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Vil gerne have mere respons hvis muligt :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags reklame laver i? Er det et allround bureau eller specielicerer I Jer i noget bestemt?

Jeg har været på reklamebureau i flere år, og det kan godt være jeg er branche-farvet. Men når jeg hører ordet "media" så tænker jeg at I er et mediebureau (altså á la Mediacom fx.). Og hvis jeres bureau har media som en del af de store arbejdsområder, så er det selvfølgelig også fint nok.

Men hvis I fx. er et ungt frisk kreativt team af grafikere, AD'ere, textere og markedsføringsstrateger, hvis arbejdsfunktion er at producere de effektive reklamer fra strategi og videre til spæde fødsel for til sidst at aflevere den færdige kampagne til mediebureauet - så ville jeg nu altså vælge et ord der var mere dynamisk end "media".

Hvis I fx. er vilde med PointBreak...så kan I jo fx. sætte "Graphix" eller "Adds"....eller "Communication" bagefter.

...Eller min egen lille ide - skuddet fra hoften: "DeFacto.Com" el. "de facto communications" Big Smile  - Ægte kommunikation...det siger da altStick out tongue

/Rikke

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

.....ok - UNDSKYLD!!! Jeg tjekkede lige lidt for sent - og der er faktisk et bureau i London som hedder De Facto Communications (og dermed naturligvis også et optaget domæne) på defacto.com

Sorry.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikkepigen:

Hvilken slags reklame laver i? Er det et allround bureau eller specielicerer I Jer i noget bestemt?

Jeg har været på reklamebureau i flere år, og det kan godt være jeg er branche-farvet. Men når jeg hører ordet "media" så tænker jeg at I er et mediebureau (altså á la Mediacom fx.). Og hvis jeres bureau har media som en del af de store arbejdsområder, så er det selvfølgelig også fint nok.

Men hvis I fx. er et ungt frisk kreativt team af grafikere, AD'ere, textere og markedsføringsstrateger, hvis arbejdsfunktion er at producere de effektive reklamer fra strategi og videre til spæde fødsel for til sidst at aflevere den færdige kampagne til mediebureauet - så ville jeg nu altså vælge et ord der var mere dynamisk end "media".

Hvis I fx. er vilde med PointBreak...så kan I jo fx. sætte "Graphix" eller "Adds"....eller "Communication" bagefter.

...Eller min egen lille ide - skuddet fra hoften: "DeFacto.Com" el. "de facto communications" Big Smile  - Ægte kommunikation...det siger da altStick out tongue

/Rikke

Vores Bureau vil være et slags moderselskab, hvor vi laver reklame og ideer til mange forskellige produkter. Vi låser os ikke fast på et bestemt produkt eller en bestemt type reklame. I starten vil det blive mere 'banner, bus og poster ' reklamer. Ordet medie har vi tænkt over da det lyder meget simpelt. Du har dog ret i at det er et meget brugt ord, og mange selskaber bruger ordet.

Jeg syntes ikke det er et særligt lækkert navn hvis det bliver for langt, fx 'ExTernAl MEdia Group corperation A/S!'
Et mere simpelt fangene og kort budskab er hvad vi går efter :-)


Tak for indlægget.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hurtigt, at du skiftede branche.

Er dagligevareudbringningen død nu?

http://www.amino.dk/forums/t/56226.aspx?PageIndex=2

Reklamebureau siger du.

Min første og umiddelbare tanke:

Jeg ville henvende mig til et reklamebureau, hvis jeg var i tvivl om firmanavnet!.

Men når nu der er tale om navnet til et reklamebureau, så vil jeg istedet spørge dig:

Hvilke ydelser skal dit reklamebureau tilbyde, når det nu ikke kan blive kreativitet indenfor navngivning?

 

 

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan såmænd godt følge dig Espresso og det var også min tanke men omvendt er sparring og nye indspark altid godt selvom det måske er indenfor et område hvor man selv er eksperten.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)