Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går der galt for min shop? HJÆLP! - SNYDT af IN2MEDIA

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Måske i stedet for en ren sort, skulle du bruge en gradient lidt a Gucci (http://www.gucci.com/us/index2.asp), så kunne man måske komme af med det dystre uden at det gik ud over eksklusiviteten.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Du kan også tro mit første indtryk af in2media var godt. Men det var et helt vildt forfærdeligt forløb.

1. Jeg fik ikke hvad jeg bad om i forhold krevspev
2. Jeg kunne aldrig få fat i min kontaktperson
3. Deadline blev skudt flere måneder
4. Værdst af alt er at de ville have 37.000 mere for at færdiggøre opgaven. Oven i de 23.000 som den oprindelig kosteder., og at de bare ignorerede mig efter de havde fået deres penge. Efter de fik pengene var der bare ingen svar at hente nogen steder. Og jeg står tilbage med en løsning jeg måtte få udviklet et andet sted helt forfra.

Nej det værdste var faktisk at jeg selv skulle stå, og mit webbureau skulle stå for projektkoordineringen med en kiniser der hed HUANG. Jeg valgte in2media fordi jeg ville kunne have en dansk dialog med dem og kunne forklare mig bedre fordi denne coverflow var en vigtig del af min shop. Men at jeg så ender med at skulle formulere mig med en der knap kan engelsk er mig uforståelig. Og de tager stadig 1300 kr pr. udviklingstime. Det er altså røveri.Virkelig. 

60.000 ville de have i alt for at lave denne lille coverflow. Jeg er ved at få det hele lavet forfra nu et andet sted til den nette sum af kun 4000 kroner,.

 

Simon

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Jeg har faktisk prøvet noget lignende. Det flotteste jeg kom frem til var faktisk en Corona lignende udtoning bagved det hele. Men det bliver ikke lige nu den bliver ændret den sorte.

Men jeg er meget mere interesseret i omkring knapper og Varekort og Vareoversigt.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fandeme utroligt. Havde utrolig meget respekt for in2media før, plus de har lavet nogle helt vildt flotte sider synes jeg. Men hvis de oven i købet bare giver dig en kontaktperson og ikke selv formulerer hvad der skal laves, så er det da helt ud over kanten. Og du er sikker på det er www.in2media.dk ?????

- David

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

David K:

Det lyder fandeme utroligt. Havde utrolig meget respekt for in2media før, plus de har lavet nogle helt vildt flotte sider synes jeg. Men hvis de oven i købet bare giver dig en kontaktperson og ikke selv formulerer hvad der skal laves, så er det da helt ud over kanten. Og du er sikker på det er www.in2media.dk ?????

- David

Lad dig nu ikke rive med. Som regel er der flere sider af samme sag.

Der er jo ganske få der bevidst træder hinanden over tæerne - in2media.dk mener sikkert de har givet ham en glimrende behandling .

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok lade mig være med at rive mig med:)

Jeg synes også (som jeg skrev tidligere) at det er en fin shop, men det er tydligt der er en fejl med en del af flashen.

- David

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

David K:

Det lyder fandeme utroligt. Havde utrolig meget respekt for in2media før, plus de har lavet nogle helt vildt flotte sider synes jeg. Men hvis de oven i købet bare giver dig en kontaktperson og ikke selv formulerer hvad der skal laves, så er det da helt ud over kanten. Og du er sikker på det er www.in2media.dk ?????

- David

Lad dig nu ikke rive med. Som regel er der flere sider af samme sag.

Der er jo ganske få der bevidst træder hinanden over tæerne - in2media.dk mener sikkert de har givet ham en glimrende behandling .

Der er selvfrølgelig flere sider af samme sag. Og jeg tror såment også at den dårlige dialog bunder i af de fra start af har givet et for billigt tilbud til mig. og eftersom der løb flere og flere timer på deres udvikling så måtte de kræve flere penge af mig. Det er egentligt fair nok. Men grunden til at det tog længere tid er så ikke fair. Det tog jo for lang tid fordi de ikke selv fik vidregivet opgaven godtnok til HUANG, deres udvikler i østen. Og jeg vi måtte overtage meget af dialogen med ham omkring hvilke krav der var til løsningen.

Nu vil jeg ikke gå i dybden med de fej jeg mener der er blevet begået og citere den medarbejder som jeg følger mig dårligt behandlet af.MEN de kan da ikke mene de har givet mig en glimrende behandling hvis produktet ikke er færdigt? Der er to sider af en sag, og jeg kunne da også forestille mig at min kontaktperson havde fået på puklen over at de havde brugt for mange timer på denne opgave i forhold til hvad de havde kalkuleret med. Men altså, jeg mener stadig man leverer et i det mindste brugbart produkt.

Ville i være tilfreds med en Zoomfunktion der ikke åbner det billede man klikker på og som hakker så meget når man bevæger sig rundt? Og ville i være tilfreds med at skulle betale en udvikler i østen 1300 kroner i timen, når man kan hyre en lignende udvikler i østen, igennem en dansk virksomhed, for omkring 150 i timen? Det er altså at snyde folk. Det mener jeg.

Hvis så bare det endelige produkt havde været brugbart, så kunne man da leve med timeprisen. Men zoom funktionen virker jo ikke.

Men puha.. det var jo slet ikke meningen dette skulle blive en brokke tråd. Sorry, men det skulle åbenbart ud. Jeg ville hellere have noget konstruktiv kritik på min nye shop. www.byflou.com

 

Med venlig hilsen
Simon

 

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:

Hey Anders.

 

Hvad er det du går og skal åbne?

Super god response du kom med der. Det er nok også lidt samme følelse jeg går med. Men jeg har også fundet på en masse nye funktioner siden ville være fed med, så der bliver nok en ROUND 2 - med webprogramering og design. Så må man lave de ændrigner der.

Ret fed shoop den tresnienshop du lige linkede til der. Men lydt mystisk de har så mange mærker men at man så ikke kan klikke på dem.

 

Simon

Det er en casual- og streetwear butik, som efter planen går i luften til august.

Tresbienshop er uden tvivl en af de førende shops indenfor deres område, og må siges at forhandle nogle af de mest ekslusive mærker pt. - Jeg kan nu godt trykke på alle brands, men ikke ved alle der er varer :-) Men forårsleveringer nu nok også kun på vej ind af døren, og så skal der lige skydes billeder af tingene.

/Anders

 

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig starte med at sige: Zoomfunktionen hakker ikke hos mig. 

Men Simon - du har helt andre, vigtigere problemer med den shop:
Jeg sidder på en 13" Macbook med opløsnigen 1280 x 800. Når jeg klikker mig ind på et produkt, kan jeg se produktbillederne, men jeg kan ikke se, at jeg kan købe noget, med mindre jeg scroller ned. Det er så uheldigt skåret, at der ikke engang er en enkelt pixel, der viser mig, at der er information og købsknap nedenunder. Min opløsning indrammer flot billederne. Intet andet.

Endnu værre, bliver det når jeg trykker på ét af produktfotosne. Der er ingen hakker.. Til gengæld kan jeg ikke lukke lortet igen. Jeg går ud fra, at der er en form for lukknap i toppen, men skidtet centrerer på min skærm og lukknappen forsvinder derfor, op under min toolbar i toppen af browseren. Jeg kan ikke engang, som der ellers er standard for den slags ting, lukke vinduet ved at klikke på det fadede område rundt om billedet. Jeg kan fint scrolle - hvortil siden bagved scroller, men billedet står bomstille.  Jeg kan ikke trykke mig tilbage på produktet og jeg kan ikke lægge varen i kurven. Jeg kan kun, på op i min adresselinie og surfe ind på forsiden igen.

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes altså slet ikke den er så slem.. Og jeg kan ikke se hvad zoom funktionen fejler? Den virker fint nok her tror jeg..

Jeg er ikke så vild med den der film der kører på forsiden - det fylder alt for meget af skærmen.. vil hellere kunne se navnene på de mærker i har, nogle tilbud osv. som det første når jeg klikker ind. Og som en anden siger, burde man kunne klikke på logoerne som links.

Når jeg klikker på ris og ros siden, er der en firkant med et rødt kryds øverst, sådan en som betyder, at der er et foto, jeg ikke kan se på skærmen.

Når jeg klikker på nye varer, har jeg lidt på fornemmelsen, at jeg bare får alle varer i shoppen frem? Her havde jeg ellers regnet med, at jeg ville finde det aller smarteste/nyeste hotte.. og det ville være en god mulighed for jer at fremhæve noget i ekstra gerne vil sælge.

Normalt er jeg ikke så vild med sort baggrund, men synes den fungerer ok..

Når jeg går ind på en produktside fx på en lilla bolero - og denne findes i sort, turkis og gul også.. så kunne der godt være et lille billede et sted af disse tre farver - jeg opdagede faktisk lidt tilfældigt at fotoet skiftede farve - så troede kun at produkterne fandtes i dén farve der var vist på billedet.
Men jeg kan se, at de andre farver er oprettet som selvstændige produkter også, så måske det ikke gør så meget.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)