Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tastic 2009 - lørdag den 6. juni

Side 6 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette, jeg var faktisk lige et smut inde forbi aminotastic.dk for at se om der ikke var noget kontakt formular eller email adresse derinde, men fandt ikke noget. Det var måske en ide, så folk ved hvor de skal henvende sig. (Det er nok bare mig der er blind :))

 

Jimmy

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai, Anette og resten af det sprudlende Aminotastic-team.

Håber stadig meget at kunne få flyttet aftalerne, så jeg kan deltage - men om ikke andet så en stor klapsalve til jer for det store arbejde I gør for aminoerne.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber, du kommer, René. Men hvis det nu ikke kan lade sig gøre - hvad skal vi så stille op? Gad vide, om vi kan få arrangeret noget streaming f.eks. af foredragene - eller andre former for "nutidig kommunikation" til de Aminoer, som gerne vil men ikke kan komme med.

Det er måske for svært at arrangere? Hvad kan vi så gøre?

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Heppaaahhh. Så er jeg osse med på beatet i Valby. På gensyn.

/Lone

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at der er lagt et rigtig godt program, og jeg glæder mig til at deltage Big Smile Jeg måtte lige lave et par omrokeringer i kalenderen for at kunne komme med, men det lykkedes…

 

- Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Håber, du kommer, René. Men hvis det nu ikke kan lade sig gøre - hvad skal vi så stille op? Gad vide, om vi kan få arrangeret noget streaming f.eks. af foredragene - eller andre former for "nutidig kommunikation" til de Aminoer, som gerne vil men ikke kan komme med.

Det er måske for svært at arrangere? Hvad kan vi så gøre?

Det er en god idé, Anette.

Jeg er ikke den rigtige til at 'gøre det teknisk muligt at sende live', men nu kommenterer jeg lige på det igen... og så kan det jo være der er en videohaj/frivillig entusiast der kommer op med de vise sten.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det håber vi på, altså at der er nogen, der kan noget med video mv. Jeg er ikke den rigtige person til at arrangere det.

I mellemtiden kan I alle se den fine flyer, vi efterlyste - og fik. Den ligger her til fri afbenyttelse.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal skrive det her uden at komme til at lyde som en møgkælling, så jeg skriver det bare lige ud:

Jeg synes at det udbud af foredrag og workshops der er på Aminotastic i år, minder rigtig meget om det der var i 2008. Og der var jeg med. Jeg hørte om konkurs af MediaMourse, om kommunikation af Hans, om iværksætteri af Martin og om opfinderi af Brian Brandt.

Derfor sidder jeg egentlig med en følelse af at det vil være et rent socialt arrangement for mig - til 250 kroner.

Umiddelbart har jeg ikke den store lyst til at betale så mange penge for at sidde i en kantine og vente på Jer andre mens I er inde og høre det jeg hørte sidste år. (Jeg har jo ikke brug for at "netværke" for at skaffe samarbejdspartnere eller kunder - jeg har Jer i mit netværk og kunderne - ja, de finder mig via Google i 90% af tilfældene)

Jeg ønsker ikke at kritisere teamet bag Aminotastic, som har gjort et stort arbejde og som sikkert slet ikke har tænkt over de mange gentagelser af programmet og jeg ønsker ikke at workshopholderne og foredragsholderne føler sig vraget - for de er gode, men sådan har jeg det altså =(
Det er måske også begrænset hvad man kan finde på til sådan et arrangement udover det faktum at jeg nok ikke er i målgruppen.

Det er dejligt for sjællanderne at de nu får chancen for at opleve "last years kick", men det er altså ikke så fedt for mig.

Så indtil videre har jeg ikke meldt mig til og har heller ikke planer om at gøre det.

Mette

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge din tankegang, Mette.

MetteSkagen:

Jeg synes at det udbud af foredrag og workshops der er på Aminotastic i år, minder rigtig meget om det der var i 2008. Og der var jeg med. Jeg hørte om konkurs af MediaMourse, om kommunikation af Hans, om iværksætteri af Martin og om opfinderi af Brian Brandt.

Jeg garanterer, at mit indlæg bliver markant anderledes end sidste års.

MetteSkagen:

Derfor sidder jeg egentlig med en følelse af at det vil være et rent socialt arrangement for mig - til 250 kroner.

Det er langt mindre end jeg gav for en tur i oasen med Ørkenens Sønner. :-)

MetteSkagen:
Så indtil videre har jeg ikke meldt mig til og har heller ikke planer om at gøre det.

 Så ses vi bare et andet sted, Mette. Det er storsindet af dig at efterlade en ledig stol - jeg føler mig overbevist om, at arrangemenet bliver udsolgt.Big Smile

mvh Hans

Side 6 ud af 11 (104 indlæg)