Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode varer til unge iværksætter?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er 15 år, og jeg går med tanker om at starte en webshop. Hvad jeg vil sælge, ved jeg dog ikke endnu. Det er derfor, at jeg henvender mig til jer. Jeg vil gerne have nogle forslag.

Her er mine krav:

- Indkøbspris højest 75 kr., fordi mit budget som ung er relativt lavt, og derfor søger jeg varer, hvor jeg kan have et ret stort parti hjemme uden at lægge for mange penge ud. Jo billigere jo bedre.

- Rimelig efterspørgelse. Jeg søger ikke et produkt, hvor der allerede findes 20 forhandler, men jeg vil hellere helst ikke være alene på markedet. 2-5 andre sider ville være perfekt.

- Produktet skal være relativt nemt at skaffe på trods af ingen momsregistrering.

Det var mine umiddelbare krav. Jeg vil gerne høre alle jeres forslag og ingen er upassende. Alle er velkomne. Det er et plus, hvis man desuden kan henvise til en leverandør.

På forhånd tak.

Hilsen Alexander

 

Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogle varer til dig som måske er interessante.  Skriv til mig på Jonasolesen12@hotmail.com

Mvh Jonas Olesen 

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Jeg har et restlager du er velkommen til at købe(til en attraktiv pris). Det er varer der hører inden for gamingkategorien og kan let afsættes til venner, bekendte og via en webshop. Grunden til at jeg ikke selv har afsat det endnu, er at jeg ikke har haft tiden eller interessen for det her på det sidste. hvis du er yderligere interesseret vil jeg meget gerne sende dig en email.

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed gjort.

I kan forresten kontakte mig på kerlon93@hotmail.com, hvis der er noget.

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at min debat her er blevet misforstået lidt.

Det jeg søger er egentlig ikke så meget en leverandør, men nærmere den gode idé til hvad jeg kan sælge. Et godt produkt eller genre jeg kan bygge videre. Så skal jeg nok selv finde leverandørerne.

Håber at I vil hjælpe.

Hilsen Alexander

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det er lidt svært lige at kaste verdens bedst ide på bordet... Prøv at se om du kan finde mangler eller huller på diverse markeder. Det kan være du pludselig ser en mulighed for at lave et produkt eller en service som du synes der mangler.

Det kunne være en hjemmeside med en service eller et nyt produkt du fik til Danmark som man kun kan få i asien...

Og husk nu at beskæftige dig med noget som du selv synes er interessant..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet synes jeg det er vigtigt at finde noget man intereserer sig for, det gør det meget sjovere og kunderne kan mærke at man brænder for det man laver.

Dernest ville jeg nok overveje at starte med noget dropshipping, altså hvor du præsenterer varen på hjemmesiden og når kunden bestiller så bliver den sendt direkte fra din leverandør til kunden. Evt. kombineret med nogle varer du selv køber hjem..

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

krissel: Tak for hjælpen. Jeg vil undersøge markedet. Jeg vil dog stadig gerne høre idéer.

Reklameshoppen.dk: Hvor kan man finde leverandører til dropshipping?

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

krissel: Tak for hjælpen. Jeg vil undersøge markedet. Jeg vil dog stadig gerne høre idéer.

Reklameshoppen.dk: Hvor kan man finde leverandører til dropshipping?

Generelt set så er det nok google der er din ven der...

men ellers prøve at nævne nogle af dine interesser, eller noget du godt kunne tænke dig at handle med, så skal der nok kommer svar herinde....

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)