Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

 

Kunne ikke være mere enig Yes

Mvh,

Christian

Også enig - faktisk så meget, at 1. maj var dagen, hvor et tættere samarbejde mellem os og CustomerSense (Benjamin Gundgaard) blev formelt meldt ud. Konverteringer er målet - for trafik er det ikke mange, der kan kapitalisere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Her er mange fortalere for at man skal skrive unikke description tekster. Udover at øge sandsynligheden for at Rosenstand m.fl. vælger at trykke på "Godkend" istedet for "Afvis", hvad er det så jeg får ud af det når jeg tilmelder et link?

Istedet for en simpel afstemning om hvad folk mener er bedst ville det være fedt med et par argumenter.

Mvh Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

> Her er mange fortalere for at man skal skrive unikke description tekster.

Det er ikke det hverken jeg eller Thomas siger. Der er stor forskel på, at lave lidt varianter - måske en 5-10 stykker, og så slavesk at skulle lave faktiske unikke beskrivelser til alle de kataloger du ønsker at tilmelde dig. Særligt hvis det er et website med engelsk sider er der hundredevis af kataloger, som kan bruges. Udover at det ville være spild af tid at lave 250 unikke beskrivelser af den samme side, så ville det også være umuligt at gøre dem alle både korrekte, dækkende og gode.

 

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nok sige at der er lidt delte meninger om dette, men 5-10 beskrivelser kan jeg godt forholde mig til, og det tror jeg at jeg holder mig til. Tak for alle de forskellige udmeldinger - forslag.

Mvh

Lars

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk ret enkelt, Jesper. Et simplificeret eksempel:

Lad os sige, vi har fem kataloger - A, B, C, D og E. De er alle på en af de mange lister, der ligger online - og de er alle relativt nye.

Nu starter folk med at tilmelde fra en ende af - fra A til E. Og hvis bare 50 % af de mennesker tilmelder til alle fem kataloger (og det gør de!), vil du hurtigt have fem kataloger (domæner), hvis indhold er mindst 50 % ens. Og det giver duplicate content, hvilket devaluerer op til fire af de fem kataloger.

Jeg har faktisk lavet et eksperiment med to kataloger (det blev til et eksperiment, fordi jeg ikke tænkte med øverste etage): To kataloger på hver sit domæne "suttede" i den samme SQL, så tilmeldte man sig det ene, var man automatisk med i det andet. Jeg burde have vidst bedre - og resultat var også, at det ene katalog aldrig kom nogen vegne, mens det andet ret hurtigt fik en PR3 og faktisk kunne ranke.

Der er også en ret tydelig tendens til, at de kataloger der er bedst til at være "forskellige" også er dem, der rykker mest - og kan ranke. Prøv at spørge en af de mest erfarne katalogejere i Danmark - Claus Heinrich. Han kan bakke op med ret solide fakta.

Og nu må I hygge jer en hel masse - for nu tager den gamle til USA et par uger og skaffer lidt hård valuta til Dannevang. Vi ses!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

'Nej det optimale er altid det unikke. Det kan dog være et problem at skrive 200 unikke tekster der ikke fylder mere en 200 tegn.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)